Jandia Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Dersom noen skal bestille sånne kule korsett som dette http://www.afashion.net/product_info.php/products_id/3 Så bestill en stlr mindre enn du bruker. Jeg kjøpte og det passer IKKE... ouff... 1000 kr ut vinduet. VELDIG kjipt!! Og hvis noen trenger et i strl 44 så rop ut. :enig_animasjon:
cecily Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Finnes det ikke i størrelse 40? Er bare 34-38. Jeg kunne veldig godt tenke meg et slikt korsett. Hvor lang tid tok det før det kom i posten?
Tina75 Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Finnes det ikke i størrelse 40? Er bare 34-38. Jeg kunne veldig godt tenke meg et slikt korsett. Hvor lang tid tok det før det kom i posten? Jeg har bestilt det i str. 40, så det finnes. Jeg bestilte fra et annet nettsted og betalte mye mindre-tror det var rundt 500 (kanskje litt mer): www.henryandjune.com Har ikke fått det enda da... Du som bestilte det kan jo sende det tilbake! Fullt mulig det!
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Hva slags type spiler er det? Og er det snøring bak (i tilfelle hva snøres det med)?
~*Unni*~ Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 Dersom noen skal bestille sånne kule korsett som dette http://www.afashion.net/product_info.php/products_id/3 Så bestill en stlr mindre enn du bruker. Jeg kjøpte og det passer IKKE... ouff... 1000 kr ut vinduet. VELDIG kjipt!! Og hvis noen trenger et i strl 44 så rop ut. :enig_animasjon: Dakkar.... :trøste: ...det var dritlekkert da....
Sita Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Usj,det var jo synd da, men lekker var den iallefall.......liten trøst kanske, men....
cecily Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har bestilt det i str. 40, så det finnes. Jeg bestilte fra et annet nettsted og betalte mye mindre-tror det var rundt 500 (kanskje litt mer): www.henryandjune.com Har ikke fått det enda da... Du som bestilte det kan jo sende det tilbake! Fullt mulig det! Enten så skjønner jeg ikke størrelsene, eller så er største størrelsen 38 her også. Du har bestilt str 40 herfra?
Gjest Tex Skrevet 3. juli 2004 #9 Skrevet 3. juli 2004 Jeg har også et sånt, i str M og det er akkurat lite nok på meg..... Luna, du kan jo se på mitt, så ser du åssen det ser ut i virkeligheten....
Tina75 Skrevet 3. juli 2004 #10 Skrevet 3. juli 2004 Enten så skjønner jeg ikke størrelsene, eller så er største størrelsen 38 her også. Du har bestilt str 40 herfra? Gå inn på "Woman`s plus", der er det! Tror det er på samme måte på afashion....ligger inne sammen med klærne for store damer
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #11 Skrevet 3. juli 2004 Luna' date=' du kan jo se på mitt, så ser du åssen det ser ut i virkeligheten....[/quote'] Ah, kult. Ta det med på neste treff, da?
cecily Skrevet 3. juli 2004 #12 Skrevet 3. juli 2004 Gå inn på "Woman`s plus", der er det! Tror det er på samme måte på afashion....ligger inne sammen med klærne for store damer Er klær i str 40 klær for store damer?????? Jøss!
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #13 Skrevet 3. juli 2004 Ellers bør dere kikke på eBay el. l. Der kan man finne ting ganske rimelig.
cecily Skrevet 3. juli 2004 #15 Skrevet 3. juli 2004 Nå har jeg bestilt et slikt korsett. Jeg fant endelig str 40 under brudeundertøy. Snodig at det kun er bruder som kan bruke str 40 og ikke andre "normale" jenter. Håper det ikke tar så veldig lang tid før det kommer i posten.
Tina75 Skrevet 8. juli 2004 #18 Skrevet 8. juli 2004 Må bare slenge meg på jeg også. Bestilte i str. 40, er vanligvis ca. 42, men korsettet var for stort-kjipt! Skal bytte det så håper jeg får det før bryllupet. Var KJEMPEFINT forøvrig, så anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå