Gå til innhold

Hva syns dere om disse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de så helt jævlige ut.

Anonymous poster hash: 0422a...11c
  • Liker 5
Skrevet

Ok, ærlig svar :) Hvis du har tips til varme vintersko som ser litt finere ut så tar jeg gjerne imot tips! Føler alltid jeg må ofte utseende for komfort/varme.

Gjest sucette
Skrevet

De er helt sikkert gode og varme å ha på, men jeg personlig synes de var utrolig stygge. Kan ikke se for meg at de vil passe til finere hverdagsklær, eller til hverdags generelt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er alle så tøffe/frekke bak AB her på Kvinneguiden? Hvis jeg har AB så er det fordi jeg ikke vil at folk skal kjenne meg igjen, ikke fordi at jeg skal være stor i munnen!

Anonymous poster hash: 4eab2...598

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er alle så tøffe/frekke bak AB her på Kvinneguiden? Hvis jeg har AB så er det fordi jeg ikke vil at folk skal kjenne meg igjen, ikke fordi at jeg skal være stor i munnen!

Anonymous poster hash: 4eab2...598

Det der var jo bare en ærlig mening. H*n sa til og med "jeg synes...".

• Liker 1
Skrevet

Minnet litt om sånne moonboots, så jeg er nok ikke veldig fan jeg heller. Jeg har noen lignende for turbruk, men ikke som jeg ville brukt på skolen.

Hvis du fortsatt vil ha noen litt praktiske, ville jeg sett etter et par boots. Det kommer masse av det fremover denne vinteren også.

Anonymous poster hash: fc6f0...d55
Skrevet

Syns ikke de var særlig fine. Hvor gammel er du?:-) (hva slags skole)

Er også på leting etter varme vintersko, hr tidligere hatt timberland-sko med fór. Ikke veldig vakre, de heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...