AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hei, jeg jobber i kontormiljø der jeg bruker dressbukse og høyhælede pumps stort sett hver dag. Det blir en naturlig åpning mellom buksebenet og pumpsen, der strømpene er ganske synlig, og jeg bruker som regel sorte eller hudfarvede strømper til. Har dere et forslag til andre farger på strømpebukser, slik at jeg kan variere litt og ikke bare bruke sort og beige? Hvilke strømpefarger passer til disse antrekkene: Mørk blå dressbukse og sorte pumps. Brungrå dressbukse og sorte pumps. Brungrå dressbukse med mellombrune/lysebrune pumps. Grå dressbukse med sorte pumps. Håper på mange forslag fra dere, for jeg er så lei av det samme dag ut og dag inn Anonymous poster hash: 68706...8fb Anonymous poster hash: 68706...8fb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Synes ikke du skulle tenke så mye på fargen på strømpene. Variasjon i antrekket får du ved å velge ulike overdeler. Anonymous poster hash: 58ac7...2a4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Takk for svar. Variasjon i overdeler er greit, men jeg anser også nylonstrømpene som en del av antrekkene. De synes jo ganske god mellom bukse og sko. Legger ofte merke til at en del mennesker jeg møter kaster et blikk den veien, og da er det greit å se pen ut der også. Ville satt veldig pris på om noen kom med tips til hvilke farger som passer til det forskjellige, for nå er jeg litt tom for ideer Er det flere som legger merke til at andre ser på hvilke nylonstrømper man har på seg forresten, eller er det bare jeg som føler at andre ser etter det? Anonymous poster hash: 68706...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå