Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet mitt verker. Fyfaen så vondt jeg har. Nå har jeg gjort det jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle gjøre. Jeg har vært utro. Det skjedde i helga da jeg var på fest og hadde drukket en god del. Jeg skulle gjort hva som helst for å få gjort om på det. Samvittigheten min kveler meg. Hvis jeg forteller det til kjæresten så er det over og ut for oss. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og nå har jeg såret han på verst mulige måte(han vet det ikke, men fortsatt). Hva skal jeg gjøre? Jeg var vel bare lei av at han ikke ville ha sex med meg og lei meg for alt han har gjort mot meg. han har såret meg på en verre måte enn å være utro før, men jeg får fortsatt helt sinnsykt vondt av han. Jeg var for å si det rett ut drita full. Hadde null kontroll. Klina med 3-4 stk og hadde sex med kompisen hans. Også sugde jeg en annen fyr. Hvordan gjør jeg ting nå? aner ikke hva jeg skal gjøre.. Det er utelukket å fortelle han det, da gjør jeg det heller slutt. Og det sier litt med tanke på hvor mye jeg har lyst til å være sammen med han.. Han satt hjemme helt uvitende og det gjør så utrolig vondt.

Anonymous poster hash: 4cd31...93e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjør du det slutt. Jeg kan forstå at man gjør feil på fylla, og jeg tror utroskap kan tilgis. MEN. Dette er jo helt bak mål? Sex med en, sugd en annen og klina med flere? Det er jo mer enn hva mange gjør hele livet. Han fortjener bedre.

• Liker 10
Skrevet

Var du bortpå 5-6 forskjellige?!?

Det var ikke bare litt utro heller det!

Tror du har rett i at du ikke kan si det ja. Eller så kan du slå opp og si grunnen til hvorfor du gjør det, og se om han tolerer det eller ikke.

Skrevet

Hjertet mitt verker. Fyfaen så vondt jeg har. Nå har jeg gjort det jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle gjøre. Jeg har vært utro. Det skjedde i helga da jeg var på fest og hadde drukket en god del. Jeg skulle gjort hva som helst for å få gjort om på det. Samvittigheten min kveler meg. Hvis jeg forteller det til kjæresten så er det over og ut for oss. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og nå har jeg såret han på verst mulige måte(han vet det ikke, men fortsatt). Hva skal jeg gjøre? Jeg var vel bare lei av at han ikke ville ha sex med meg og lei meg for alt han har gjort mot meg. han har såret meg på en verre måte enn å være utro før, men jeg får fortsatt helt sinnsykt vondt av han. Jeg var for å si det rett ut drita full. Hadde null kontroll. Klina med 3-4 stk og hadde sex med kompisen hans. Også sugde jeg en annen fyr. Hvordan gjør jeg ting nå? aner ikke hva jeg skal gjøre.. Det er utelukket å fortelle han det, da gjør jeg det heller slutt. Og det sier litt med tanke på hvor mye jeg har lyst til å være sammen med han.. Han satt hjemme helt uvitende og det gjør så utrolig vondt.

Anonymous poster hash: 4cd31...93e

Hvis han har såret deg på værre måter enn å være utro, hvorfor er du fremdeles sammen med han?

Nå som du i tillegg har vert utro mot han, er det vel ikkje så mye å lure på lenger. Dette høres ikke ut som noe vellykket forhold i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7c0b4...000

• Liker 2
Skrevet

Hey, kommer du hit på fest i helga? ;)

Anonymous poster hash: f21a4...2f1
  • Liker 10
Skrevet

Du klina med 3-4 andre fyrer, hadde sex med KOMPISEN hans og sugde en annen? Du kan like gjerne fortelle det først som sist for dette kommer garantert til å se dagens lys før eller siden uansett, med eller uten din hjelp...

• Liker 3
Skrevet

Da fortjener du å ha det vondt. Jævla dårlig dømmekraft du har, da.

• Liker 2
Skrevet

Ups.. du slo jammen til skikkelig når du først var utro.. Han har såret deg, du har gjort dumme ting nå.. Tror ikke dette er et forhold å satse på.

Skrevet (endret)

Du har dritt deg kraftig ut, ikke fortell han det. Det han ikke vet har han ikke vondt av. Shit happens.

Er det slike svar du vil ha?
Du har dritt deg ut. Personlig vil jeg kalle deg direkte løs og kjasslig. 5-6 forskjellige på èn kveld? Du vet hva han fortjener. Har en følelse av at du kommer til å fortsette forholdet å la han leve uvitende. Jeg vil bare informere deg om at i så fall, så er du faktisk et råttent menneske.

Jeg har aldri vært så bastant og ærlig om hva jeg mener på kg før, men dette tok kaken.

Skam deg.

Endret av Alja
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo mer enn hva mange gjør hele livet.

Haha:p

Dette får han garantert rede på. Jeg ville gjort det slutt, og sagt hva jeg hadde gjort. Han bør få vite sannheten, helst fra deg.

Anonymous poster hash: 5cdfa...661

• Liker 2
Skrevet

Du forteller ham nøyaktig hva som skjedde, deretter slår du opp.

At det er mulig å drikke seg så dritafull for å deretter å kline med så mange også i tillegg ha sex med kompisen, du kan ikke være virkelig. Snakk om å drite på draget.

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Slå opp, la han finne noe bedre.

Det er faktisk ikke umulig å ha kontroll selv om man har drukket så mye, og du valgte selv å drikke mer og mer, stakkars kjæresten din.

Skrevet

kompisen hans kommer uuuuuuansett til å fortelle han dette.

Siden han ikke vil ha sex med deg allerede før han vet om utroskapen så er vell ikke forholdet noe bra uansett.

Anonymous poster hash: e94dc...39a
Skrevet

Tror du må revurdere hele forholdet. Utro er man ikke uten grunn. I tillegg har jo du gjort ting som man ikke gjør som russ en gang. Av og til må bote for sine gjerninger. Gjør det slutt og begynn med blanke ark. Tror ikke han tilgir dine mange utroskaper på en kveld.

Beklager svaret, du hadde nok håpet at noen her kunne trylle bort hele lørdagen.

Anonymous poster hash: c7f1e...7e7
  • Liker 1
Skrevet

Ohmy, skal si du har 0 selvkontroll! Skremmende. Tipper de baksnakker deg heftig nå ja. Slutty jenter er populære der og da, men baksnakket kraftig etterpå. Gutter elsker jo lettsindige damer, men noe forhold vil de ikke ha med dem.

Anonymous poster hash: 87d72...40b
  • Liker 1
Skrevet

Du skulle virkelig slå på stortromma når du først var utro? Selvfølgelig er det slutt om du forteller han det, dette var ganske drøyt.. Antakeligvis får han vite det gjennom kompisen/andre bekjente uansett, så er det ikke bedre at det kommer fra deg? Og dersom du har "flaks" og han ikke finner ut av det, klarer du å fortsette i dette forholdet med dette på samvittigheten?

Skrevet

Litt av en bragd å ligge med kompisen og suge en annen og kline med flere på samme kveld.<br /><br />Kanskje grunnen er at han ikke vil ha sex med deg, men da er forholdet dødt. Det virker som du ikke har tålt alkoholen og har villet bevise noe. Jeg ville sagt at jeg dummet meg ut og at jeg ikke ser noe fremtid i forholdet. Hvis jeg hadde tort å si hva som hendte, det tror jeg ikke at jeg hadde. Kanskje han som lå med deg ikke vil si noe, men med så mye rot får sikkert kjæresten din høre noe.<br /><br />Håper han ikke er voldelig. Er han det bør du pakke snarest og komme deg ut og si at dette forholdet ikke fungerer.

Anonymous poster hash: fe4ba...6e3

Skrevet

Hvis du forteller han alt, så tror jeg han kan dumpe deg med god samvittighet.

Jeg ville i hvert fall ikke sørget lenge over en slik kjæreste.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...