AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Det høres veldig snuskete ut, men det er ikke noe sånt. Vi ankommer reisested tidlig om morgenen og reiser med ny transport på ettermiddagen. Hadde vært gøy å utnytte timene til noe fornuftig.... Leser rundt om at hotellene er skeptisk til dette pga mulighet for prostitusjon. Jeg har vel aldri gjort noe ulovlig i hele mitt liv.. Erfaring fra dette? Anonymous poster hash: 27092...a4b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Det høres veldig snuskete ut, men det er ikke noe sånt. Vi ankommer reisested tidlig om morgenen og reiser med ny transport på ettermiddagen. Hadde vært gøy å utnytte timene til noe fornuftig.... Leser rundt om at hotellene er skeptisk til dette pga mulighet for prostitusjon. Jeg har vel aldri gjort noe ulovlig i hele mitt liv.. Erfaring fra dette? Anonymous poster hash: 27092...a4b Trenger jo ikke si det er bare for dagen, du må uansett betale for natten Anonymous poster hash: cb0ea...e1b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Dere kan leie hotellrom så lenge dere vil. Når dere først har betalt for en dag kan dere sjekke ut når dere vil så lenge det er før 12 dagen derpå. Dere kan jo sjekke inn. Å ha heftig hotellsex i noen timer:P Dere har jo sex med hverandre uten at noen av dere betaler hverandre for det regner jeg med så om de ringer politiet har dere jo bevis på at dere kjenner hverandre/er sammen. Eller så kan dere jo ta en spansk en å si at det er et nødstilfelle hjemme så dere må bare dra igjen:) Anonymous poster hash: 5a055...b3a 1
ekkoet Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Kanskje litt feil underforum å poste i om det er det du er bekymret for? Men som det blir sagt, du betaler for natten og, så det er jo bare å book hotellet, komme kl 12 og dra kl 17. Ser dere ut som noenlunde oppegående personer og har med litt bagasje så ser det vel helt ok ut. En annen sak er jo om det er verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Det som er greia er at vi kommer før 12 og reiser etter 12 videre. Om det er verdt pengene, det spørs hvor dyrt rommet er selvsagt. Har ikke kommet så langt i planleggingen, først lurer jeg på om det er mulig i det hele tatt, for vi okkuperer vel egentlig to døgn? TS Anonymous poster hash: 27092...a4b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Det som er greia er at vi kommer før 12 og reiser etter 12 videre. Om det er verdt pengene, det spørs hvor dyrt rommet er selvsagt. Har ikke kommet så langt i planleggingen, først lurer jeg på om det er mulig i det hele tatt, for vi okkuperer vel egentlig to døgn? TSAnonymous poster hash: 27092...a4b Ja det gjør dere. Vanlig innsjekking er i 14-16.00 tiden så om dere sjekker inn før må dere nok betale for 2 rom :/ eller for sikkerhetsskyld ringer du og hører på forhånd:) Anonymous poster hash: 5a055...b3a
SoftKitty Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 De fleste hotell får du vel ikke sjekke inn før på ettermiddagen.. Flyr dere? Innbiller meg at flyplasshoteller er mye mer fleksible på slike kortere opphold. Personlig ville jeg lagt bagasjen i en oppbevaringsboks og dratt ut og funnet på noe annet i ventetiden:)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Det som er greia er at vi kommer før 12 og reiser etter 12 videre. Om det er verdt pengene, det spørs hvor dyrt rommet er selvsagt. Har ikke kommet så langt i planleggingen, først lurer jeg på om det er mulig i det hele tatt, for vi okkuperer vel egentlig to døgn? TS Anonymous poster hash: 27092...a4b De finnes, enkelte steder, såkalte transitt-hoteller. I Europa tror jeg de kun finnes på eller ved flyplasser, i Asia finnes de også ved enkelte andre transportknutepunkter. Dette er ikke egentlige hoteller, men et lite rom som en leier på timebasis for å sove mens en venter på neste fly. Ellers så er det letteste å bare sende en e-post til et hotell du liker. Skriv at dere kommer kl 10.00 og pga (et eller annet og ikke fordi dere skal ha sex) har behov for et hotellrom i 4-5 timer for å "hvile ut" og hva de ev. tar for noe slikt, om det er mulig. Anonymous poster hash: 6558e...91b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Mener å huske at vi leide ut dagrom på hotellet jeg jobbet tidligere. Vi hadde bl.a. juniorsuiter med bord og stoler som ble utleid for mindre møter ol. Var også et matchmaker-firma som leide rom når de skulle intervjue nye "kandidater" Det er alltid noen som sjekker ut tidlig på et hotell, og ryddepikene setter som regel i gang med en gang, så det er bare å sjekke ved bestilling om dere kan få tidlig innsjekk. Dere kan jo forklare at dere kommer til å sjekke ut tidlig, så vet de at de har muligheten til å leie ut rommet på nytt i løpet av kvelden (hender innimellom at hoteller er overbooket, et ekstra rom er gull verd da). Anonymous poster hash: bb7f4...82a 1
Luckiness Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Du må vel leie det for en natt, men så må kanskje betale for tidlig innsjekk dersom dere kommer til å ankomme hotellet kl. 12 f.eks. Men dere må fortsatt betale for natten selvom dere skulle dratt kl. 17 samme dag. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 De finnes, enkelte steder, såkalte transitt-hoteller. I Europa tror jeg de kun finnes på eller ved flyplasser, i Asia finnes de også ved enkelte andre transportknutepunkter. Dette er ikke egentlige hoteller, men et lite rom som en leier på timebasis for å sove mens en venter på neste fly. Ellers så er det letteste å bare sende en e-post til et hotell du liker. Skriv at dere kommer kl 10.00 og pga (et eller annet og ikke fordi dere skal ha sex) har behov for et hotellrom i 4-5 timer for å "hvile ut" og hva de ev. tar for noe slikt, om det er mulig. Anonymous poster hash: 6558e...91b Har sett sånn transit-hotel på Heathrow, tror ikke det er noe særlig å ha hvis planene er å ha sex i noen timer.. er rimlig trange greier Anonymous poster hash: 65213...c68
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Det høres veldig snuskete ut, men det er ikke noe sånt. Vi ankommer reisested tidlig om morgenen og reiser med ny transport på ettermiddagen. Hadde vært gøy å utnytte timene til noe fornuftig.... Leser rundt om at hotellene er skeptisk til dette pga mulighet for prostitusjon. Jeg har vel aldri gjort noe ulovlig i hele mitt liv.. Erfaring fra dette? Anonymous poster hash: 27092...a4b Har overnattet på hotell med en tidligere FF, det er nok ikke ulovlig å sjekke ut før natten er over heller. Anonymous poster hash: b6479...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå