AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Mmsen min har problemer på min iphone 5s. Den er installert og har fungert bra. Jeg kan motta mms, men klokkelsettene er helt på viddene. Jeg kan heller ikke sende mms til noen. Noen tips for hva det kan være som er galt ? Er ikke så teknisk av meg så har ikke prøvd så mye foruten å skru den av og p! Anonymous poster hash: 01170...7d0
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Du kan prøve å gå på innstillinger > meldinger og slå på MMS meldinger om det ikke er på fra før av. Synes det er rart at du kan motta og ikke sende nemlig. Jeg må ha på mobildata både for å motta og sende MMS.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Du kan prøve å gå på innstillinger > meldinger og slå på MMS meldinger om det ikke er på fra før av. Synes det er rart at du kan motta og ikke sende nemlig. Jeg må ha på mobildata både for å motta og sende MMS. Ikke vet jeg. Hjelper ikke å ha 3g på, har den alltid på. Frustrerende.Anonymous poster hash: 01170...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå