Gå til innhold

Butikk for sexleketøy i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en butikk som selger sexleketøy i Oslo? Helst en som man som single jente ikke blir så flau av å gå inn i. Husker jeg var i en butikk som var veldig kinky... Flau... Vet om kondomeriet, men vil gjerne gå et annet sted :)

Anonymous poster hash: b0866...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å handle på Orion i Trondheimsveien (nesten oppe ved Carl Berner). Veldig godt utvalg og OK priser.

Ofte kvinner bak disken, føler ikke at det er flaut i det hele tatt.

Skrevet

Jeg pleier å handle på Orion i Trondheimsveien (nesten oppe ved Carl Berner). Veldig godt utvalg og OK priser.

Ofte kvinner bak disken, føler ikke at det er flaut i det hele tatt.

Men du hvis man er mann og lurer på et hjelpemiddel, hvordan ta det opp med jentene der da? Blir litt flau, hehe..

Anonymous poster hash: 2d825...c12

Skrevet

Men du hvis man er mann og lurer på et hjelpemiddel, hvordan ta det opp med jentene der da? Blir litt flau, hehe..

Jeg tror de jentene som jobber der har sett og hørt det meste, så det går nok bra :)

Skrevet

Jeg tror de jentene som jobber der har sett og hørt det meste, så det går nok bra :)

Okei, hehe så bra da.:)

Er ikke så veldig erfaren med jenter osv, så blir fort litt stresset i sånne situasjoner..:P Men viktig å puste å holde roen, de er jo ikke farlige..:)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da prøver jeg meg innom der :)

Tror ikke jeg vil ha så mye hjelp, men vet jo at for de som jobber der er det helt normalt :)

Anonymous poster hash: b0866...992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...