AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Del Skrevet 15. august 2014 Tenker på Telenor. Den nåværende eier og den nye eieren får begge en SMS der de må bekrefte eierskiftet. Jeg ba om overføring av abonnement til meg, og begge har samtykket, men hvor lang tid vil det ta før eierskiftet er fullført? Noen som vet det? Er litt spent på det, skal bestille meg en ny mobiltelefon og et nytt abonnement hos Netcom istedet, er litt rastløs og utålmodig Anonymous poster hash: 7df7e...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 15. august 2014 #2 Del Skrevet 15. august 2014 Har du lest på telenor sine sider? Endringer av abonnementet Endring av juridisk eier Dersom du ønsker å flytte ditt abonnement fra privat til bedrift, bedrift til bedrift eller fra bedrift til privat, må det gjennomføres et juridisk eierskifte av ditt mobilnummer. Dette kan gjøres på flere måter: -Utfylling av elektronisk eierskifteskjema -Utfylling av eierskifteskjema manuelt (PDF) -Ny juridisk eier kan ta kontakt med kundeservice. Hvis ny juridisk eier er en bedrift, skal telefoniansvarlig/administrator ta kontakt SMS-samtykke vil bli sendt ut til ny og gammel juridisk eier som en bekreftelse ved bestilling via kundeservice. Fra svarene er mottatt vil eierskiftet, under normale omstendigheter, gå gjennom i løpet av 24 timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Del Skrevet 15. august 2014 Har du lest på telenor sine sider? Aha! Ja, bestilte via kundeservice og fikk sms. Er telenor åpent på lrdager?Anonymous poster hash: 7df7e...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 15. august 2014 #4 Del Skrevet 15. august 2014 Det er det bedre om du leser på telenor sine sider om, eller ringer telenor og spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg logget meg inn på "min side" på telenor, og nå står abonnementet på meg, mitt nummer. Men har ikke fått en bekreftelse. Men når det står på meg der inne, så er det fritt frem å endre leverandør? Og skrive at det er jeg som eier tlfnr? Anonymous poster hash: 7df7e...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Del Skrevet 15. august 2014 Når jeg foretok eierskifte så fikk vi et skjema som måtte signeres. Jeg fyllte ut, signerte, og den som stod som eier av abonement signerte på at det ble overført til meg. Tok noen dager så var det gjort. Anonymous poster hash: e6a94...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Del Skrevet 15. august 2014 Jepp, men når man ringer kundeservice, gjør de det via SMS. Og jeg sjekket, det er i orden.. Fort gjort.. Det eneste jeg lurer på nå er: når man skifter leverandør og bestiller abonnement hos en ny leverandør, stopper det nåværende abonnementet automatisk? Ordner den nye leverandøren alt, så man ikke behøver å ringe inn og stoppe abonnementet manuelt ?Anonymous poster hash: 7df7e...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 16. august 2014 #8 Del Skrevet 16. august 2014 Det eneste jeg lurer på nå er: når man skifter leverandør og bestiller abonnement hos en ny leverandør, stopper det nåværende abonnementet automatisk? Ordner den nye leverandøren alt, så man ikke behøver å ringe inn og stoppe abonnementet manuelt ?Anonymous poster hash: 7df7e...9ec Ja. Hvis du skal beholde nummeret ditt og få det overført fra en operatør til en annen, så fikser den nye operatøren alt for deg. Så lenge du har bestilt en overføring, så vil det ta den nye operatøren din 1-2 virkedager å avslutte det gamle abonnementet ditt, overføre nummeret ditt til dem og aktivere det nye abonnementet ditt. Det eneste du trenger å gjøre er å ta i bruk det nye simkortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå