Miss Indi Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Det noen som kan anbefale en god robotstøvsuger som ikke bråker så mye?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Jeg vil også ha robotstøvsuger! Anonymous poster hash: 93223...486
Miss Lucky Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Jeg har irobot brava. Den tørrmopper hårene etter mine 3 hunder, og så kan den vaske gulvene med fuktig klut også Synst den er helt fantastisk Men den støvsuger altså ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg har irobot brava. Den tørrmopper hårene etter mine 3 hunder, og så kan den vaske gulvene med fuktig klut også Synst den er helt fantastisk Men den støvsuger altså ikke. Takk for tips! Ikke er den dyr heller http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/BRAAVA380/irobot-braava-380-robotvasker Anonymous poster hash: e1a21...047 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Mamirobot både støvsuger og mopper.Anonymous poster hash: e6de8...9ce
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 iRobot sin toppmodell i Roomba serien. Den støvsuger og tar hår. Så kan du supplere med en mopper fra samme produsent. http://www.irobot.com
blackburn_forever Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Har kjøpt meg en Irobot 630, og skrevet en artikkel om den, dersom andre lurer på å skaffe seg en robotstøvsuger!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Jeg ble så glad for denne tråden! Nå har jeg bestilt begge deler som julegave til meg selv Anonymous poster hash: 26f41...ea5
Rotemor Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg har irobot brava. Den tørrmopper hårene etter mine 3 hunder, og så kan den vaske gulvene med fuktig klut også Synst den er helt fantastisk Men den støvsuger altså ikke. Hei. Jeg har kjøpt denne vaskeren og lurer på om jeg gjør noe galt. Den kjører inntil veggen og stanser kontinuerlig.. Da skrur både den og senderen seg av og jeg må flytte de og prøve på nytt. Har du noen råd? Jeg er i ferd med å gi opp... Endret 7. desember 2014 av Rotemor
Gjest brutal_mann Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Hei. Jeg har kjøpt denne vaskeren og lurer på om jeg gjør noe galt. Den kjører inntil veggen og stanser kontinuerlig.. Da skrur både den og senderen seg av og jeg må flytte de og prøve på nytt. Har du noen råd? Jeg er i ferd med å gi opp... Hvilken modell av vaskerne?
Rotemor Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Hvilken modell av vaskerne? Irobot Braava 380. Nå lurer jeg på å levere tilbake og kjøpe Scooba. Jeg har skjønt Ila dagen at recieveren sin plassering er viktig, men er fortsatt i tvil. Har irobot Roomba støvsuger og den suser jo rundt av seg selv. Vil tro Scooba også gjør det..? Men den er jo veldig mye dyrere:) Tips mottas med takk
Miss Lucky Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Hei. Jeg har kjøpt denne vaskeren og lurer på om jeg gjør noe galt. Den kjører inntil veggen og stanser kontinuerlig.. Da skrur både den og senderen seg av og jeg må flytte de og prøve på nytt. Har du noen råd? Jeg er i ferd med å gi opp... Høres ut som det er noe feil med den da.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Irobot Braava 380. Nå lurer jeg på å levere tilbake og kjøpe Scooba. Jeg har skjønt Ila dagen at recieveren sin plassering er viktig, men er fortsatt i tvil. Har irobot Roomba støvsuger og den suser jo rundt av seg selv. Vil tro Scooba også gjør det..? Men den er jo veldig mye dyrere:) Tips mottas med takk Scooba er VASK av gulv, mens Brava er MOPPING. To veldig forskjellige ting mao Forøvrig så lukter det av direkte feil på produktet du har fått Har du prøvd irobot sine supportsider? Scooba bråker MYE mer og er MYE våtere i sin rengjøring av gulv. Ellers så virker den på samme vis som roomba støvsugerne.
Miss Lucky Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Kan scooba brukes på parket og laminat eller blir det for mye vann? 1
Rotemor Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Scooba er VASK av gulv, mens Brava er MOPPING. To veldig forskjellige ting mao Forøvrig så lukter det av direkte feil på produktet du har fått Har du prøvd irobot sine supportsider? Scooba bråker MYE mer og er MYE våtere i sin rengjøring av gulv. Ellers så virker den på samme vis som roomba støvsugerne. Høres ut som det er noe feil med den da. Nå gikk jeg nøye igjennom troubleshoot. Jeg hadde dratt kulten litt for langt over sensorene, så nå virker den fint:) Men jeg har også samme spørsmål vedr Scooba. jeg liker navigasjonssystemet litt bedre. Men ser også at det er mer å passe på ift vedlikehold. Kjenner dessverre ingen som har noen av delene. Men det er uansett fantastisk hjelp å ha i huset:)
Gjest brutal_mann Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Nå gikk jeg nøye igjennom troubleshoot. Jeg hadde dratt kulten litt for langt over sensorene, så nå virker den fint:) Men jeg har også samme spørsmål vedr Scooba. jeg liker navigasjonssystemet litt bedre. Men ser også at det er mer å passe på ift vedlikehold. Kjenner dessverre ingen som har noen av delene. Men det er uansett fantastisk hjelp å ha i huset:) Jeg har den lille scooba'en, og kjenner folk som har den store, hva lurer du på Og så har jeg en roomba 780 <3
Rotemor Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har den lille scooba'en, og kjenner folk som har den store, hva lurer du på Og så har jeg en roomba 780 <3 Egentlig så prøver jeg å overtale meg selv til å kjøpe den store Scoobaen... Hvis jeg kjenner etter, så er det jo det;) Så sant den anbefales!(?) Etter å ha ryddet og latt Roomba jobbe, så er mopping gjort på få minutter manuelt tenker jeg.. Bedre med en som vasker. Da har jeg håp om å holde det mer rent generelt. ..
Rotemor Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Tilleggsspørsmål: Jeg har parkett i underetasjen. Blir det for mye vann av Scoobaen ettersom parketten ikke skal ha så mye?
Gjest brutal_mann Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Kan scooba brukes på parket og laminat eller blir det for mye vann? Laminat går bra, frarådes på parkett. Mener uansett at roomba fikser nesten alle rengjøringsbehov på gulv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå