AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hei jeg lurer på om 2 bind oppå hverandre og bomullspads holder til vi skal ha gym jeg skal butte bind etter gymmen men det er litt flaut, ingen av de andre i klassen har fått det men jeg er også ny i klassen jeg kom liksom til klassen i går... Ig ingen hvet at jeg har mensen ikkr mamma en gang.. Ingen av vennene mine har jeg sagt det til heller og vi skal ha håndball og det kan ikke jeg...jeg syntes det er kjedelig og jeg kan det iikeAnonymous poster hash: b1344...deb
Rainbow Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Du trenger ikke mer enn ett bind! Hvis du skaffer deg noen som er laget for å ta imot mye væske, feks de lilla fra Always. Du burde fortelle det til moren din, hun synes ikke at det er noe flaut, og venter sikkert på å snakke med deg om det! Og hvis du en dag får mye vondt pga mensen og ikke orker å ha gym er det fint om hun kan skrive melding for deg. Dere kommer sikkert til å gjennomgå reglene for håndballen før dere begynner nå når det er så tidlig på skoleåret.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Er det felles dusj, så bør du vel ikke være med? Ellers går det bra med bare ett bind. Gå på do og skift rett før du begynner! Det kommer til å gå helt fint! :-)Anonymous poster hash: 4b0b8...d76
Alja Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 For å være helt ærlig, hadde jeg nektet å ha gym sammen med de andre dersom jeg var førstemann ut med mensen. Hadde nok dødd av flauhet i garderoben om plutselig noen så bindet utenfor trusen eller noe slikt mens vi skiftet.. Jenter kan være slemme.. Uansett så skal du ikke trenge å måtte dusje. Og to bind er ingen vits. midt i gymtimen kan du jo si du må på do så går du bare å sjekker.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Tampong! sier jeg bare... Slipper å bekymre meg om det lekker eller noe, og kjenner ikke noe til den. Kommer aldri til å brike bind igjen.Anonymous poster hash: 616b3...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå