Gå til innhold

symptomer, tidlig testing, negativt resultat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det finnes flere tråder om dette, men jeg måå "snakke" med noen om dette likevel!

Har fått så mange symptomer på graviditet. Har ikke vært prøver lenge, og anser ikke meg selv som veldig utålmodig, men jeg blir litt koko av at kroppen min oppfører seg så rart.

Er nå 9 - 11 dager siden EL (har ikke heelt stabile sykluser)

Har de siste dagene hatt mye mensmurringer (pleier ikke kjenne noe til), stikking i underlivet og lysken, veldig tørst - våkner om natten for å drikke, og blir veldig kvalm av kaffe, som er det beste jeg vet!

Har tatt test, den var blendahvit.

Noen som følte på kroppen at de var helt sikre på at det var en graviditet, testet tidlig negativt og var gravide likevel?

Anonymous poster hash: d3c95...14e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet negativt 10 dpo, men hadde positiv test kvelden før IKM :)

Skrevet

Skriver under på det lillemeg90 sier. Jeg testet blendahvitt 10 dager etter EL, men fikk svak positiv ca. 13 - 14 dager. DPO :)

Skrevet

Har selv ekstrem tørste, hovne vonde pupper og stikkinger i bekkenet. Er 11 DPO, og tok min første test i morges. Ble faktisk veldig overrasket da den var negativ. Kroppen oppfører seg vanligvis aldri slik i det hele tatt. Merker ikke når jeg skal ha mensen før den har begynt.

Så kanskje jeg rett og slett har testet for tidlig!? Får teste igjen på mandag/tirsdag :)

Skrevet

Hei! Ny her.. men ble spent, hvordan gikk det Anonym? Testet igjen?

Her er det det 4 dager over IKM. Testet neg. lørdag (1 dag over IKM), men fortsatt sjangse for å være gravid? Veldig uvanlig at M ikke kommer, så har håpet sterkt oppe.. og hatt ømme bryst lenge nå, men det er egentlig det og. Litt trøtt og tørst, men mulig jeg innbiller meg det :P

Skal antakelig "kvinne oss opp" til ny test imorgen.. :P Dumt å ta den på ettermiddagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...