Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.Hvor mange ganger i forholdet?

2.Tilfeldig eller et forhold på si?

3.Hvorfor var du utro?

Anonymous poster hash: 93b8b...c1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Har vært utro i to forhold. Det ene forholdet med to menn, det andre med tre.

2. I begge forhold var det i fylla, men også i begge forholda innledet jeg et nytt forhold.

3. Avsluttet ikke de gamle forholdene i tide, var utro fordi jeg egentlig var ferdig med den gamle, men feig til å ikke gjøre det slutt før jeg gjorde umoralske og unødvendige ting.

Konklusjon: Gjør det slutt i tide.

Anonymous poster hash: dffb1...1a6
  • Liker 1
Skrevet

Nei, har aldri vært utro.

Anonymous poster hash: e0044...f79

Skrevet

Jeg var utro mot han jeg er sammen med nå. Hadde sex med eksen min når jeg akkurat hadde blitt sammen med kjæresten min. Gudene vet hvorfor, angrer veldig på det og kjæresten min vet det. Nå er det to år siden og jeg har ikke vært utro siden:) han snakket med en annen dame på telefonen i fjord da...

Anonymous poster hash: eb729...b94

Skrevet

1: Ja, også mot han jeg er sammen med nå.

2: Begge deler

3: Bare blir slik

Anonymous poster hash: 9d5ce...0af
  • Liker 1
Skrevet

Aldri vært utro og vet att jeg aldri kommer til å være det. Eksen var utro med ei felles venninne og det er det mest grusomme jeg har opplevd. Sliter enda med det 3 år etter:-( Gjør der heller slutt om jeg ikke vill være i forholdet. Å gjøre noe sånt mot en som elsker og stoler på deg er bare ondskapsfullt

Anonymous poster hash: 7e797...ea3

Skrevet

3.Hvorfor var du utro?

En gang.

Ikke tilfeldig.

Var vel spenningen vil jeg tro, kjedet meg der jeg var.

Nå skal det sies at jeg bare kysset, men dette er jo også utroskap. Jeg flyttet fra samboer rett etter.

Anonymous poster hash: c18b0...c54

Skrevet

Definer utroskap, da dette er et vidt begrep som mange definerer forskjellig :)

Skrevet

Avsluttet ikke de gamle forholdene i tide, var utro fordi jeg egentlig var ferdig med den gamle, men feig til å ikke gjøre det slutt før jeg gjorde umoralske og unødvendige ting.

Anonymous poster hash: dffb1...1a6

Klassiker, den der :-)

Anonymous poster hash: c21c7...1e5

Skrevet

1. Hvor mange ganger i forholdet: En gang

2. Tilfeldig eller et forhold på si: Tilfeldig

3. Hvorfor var du utro: Han var jobbet hele tiden, jeg studerte. Vi hadde to forskjellige liv og vi så hverandre sjeldent. Jeg var bare 21 år gammel og følte at livet mitt hadde blitt altfor seriøst i løpet av kort tid, et halvt år. På skolen var det en interessant fyr som jeg kom godt overens med, hvor jeg holdt følelsene mine rundt han i sjakk. Visste at det var kjæresten min jeg ville ha, ikke han. Men etter et halvt år, hvor kjæresten min hadde kranglet mye med meg, vært mye sjalusi og slitenhet etter jobben, avvisninger på å finne på ting med meg i det store og hele, og hvor jeg hadde glemt han en stund og fokusert på mine egne ting, ble han mer borte for meg. Det var lenge siden jeg hadde forsøkt å gjøre noe for forholdet. Jeg hadde sjansen til å rote med han jeg gikk på skole med, men lot være. Men når jeg reiste hjem på juleferie klarte jeg å kysse og rote med en eks. Fortalte dette til kjæresten min etterpå. Han ble lei seg og var nok alltid usikker på om jeg kom til å gjøre det igjen, i flere år etterpå. Når jeg trodde han hadde kommet over det, var det fortsatt ikke sånn. Han hevnet seg konstant og klarte ikke å styre følelsene sine eller sinnet sitt, lot det gå ut over alt mulig.

Aldri mer utro, men aldri mer i et destruktivt forhold heller.

Anonymous poster hash: fdb44...00c
Skrevet

Definer utroskap, da dette er et vidt begrep som mange definerer forskjellig :)

Det er jo din, evt den det ble gjort mot som definerer om du har vært utro. Ikke vår definisjon

Anonymous poster hash: d2410...57a

Skrevet

Niks. Hadde aldri i verden hatt samvittighet til å gjere noko slikt.

• Liker 1
Skrevet

3.Hvorfor var du utro?

Har vært utro i samtlige forhold foruten om det jeg er i nå. Har bestemt meg for og ikke være utro mer og det har jeg klart i 4 år nå . Stolt!

Både tilfeldig og forhold på si.

Jeg er utro pga jeg savner spenning, det blir kjedelig etterhvert og jeg får hele tiden tilbud fra menn som er vanskelig å avstå.

Anonymous poster hash: 85eb3...ce9

Skrevet

Prøver å være så lojal og tro jeg kan, men livet vet å komme med fristelser. Skjønner det er lett å falle for de fristelser.

1) Kun en gang.

2) Hverken eller. En sjanse jeg ikke kunne gå fra meg.

3) Var i avstandsforhold som jeg hadde tenkt å avslutte uansett. Hadde invitert venner hjem til meg, inkl. en jente som var sykt digg og hadde litt småcrush på. Gjennom kvelden ble det litt drikkings og hun fikk lyst på en drikk jeg hadde lite av. Ville helst ikke men da hun foreslo klining i bytte, tenkte jeg det kunne være første og siste mulighet med henne. Sa aldri noe til eksen og slo opp uansett ikke lenge etter.

Anonymous poster hash: 67938...c9e
Skrevet

Det er jo din, evt den det ble gjort mot som definerer om du har vært utro. Ikke vår definisjon

Anonymous poster hash: d2410...57a

Ah ok. Da forstår jeg! Ønsket bare å høre om det forelå en definisjon. Etter egen (forholdets) definisjon så har jeg aldri vært det :)

Skrevet

1.Hvor mange ganger i forholdet? Mitt siste forhold var jeg utro med 4 forskjellige gutter, 3 var det bare en gang med, han siste hadde jeg sex 3 ganger med.

2.Tilfeldig eller et forhold på si? 2 var forhold på si.

3.Hvorfor var du utro? Levde i et forhold med psykisk tortur der kjæresten rakket ned på meg konstant og var ekkel mot meg. Han hadde små psykopat-tendenser. Ingen god unnskyldning dog

Anonymous poster hash: 061b7...a24
Skrevet

Flere ganger i et tidligere forhold.

Både tilfeldig og forhold på si.

Jeg hadde det forferdelig i forholdet og klarte ikke/turte ikke bryte ut av det. Hadde forsøkt flere ganger, uten hell. Jeg var ung og å ble mer og mer usikker på meg selv i løpet av de årene vi var sammen. Jeg "måtte" ha bekreftelsen på at jeg ikke var et null, derfor forholdet på si. Tilslutt slapp han taket i meg, etter at jeg ble backet opp slik at jeg turte å si i fra hva jeg syntes. Når jeg på slutten fikk mer selvtillit var jeg vist ikke interresant.

Han godtok aldri hvis jeg sa nei til sex. Heller ikke før jeg begynte å være utro. Det var en fantastisk trygghet å kunne ligge i armene til elskeren å vite at det ikke betydde at det måtte bli til sex, og ikke minst vite det at et nei ble akseptert.

Anonymous poster hash: b8d87...265

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Ja to ganger kysset jeg en annen, i mitt forrige forhold.

Tilfeldig.

Følte ikke jeg var forelska nok i han jeg var sammen med. Andre gangen var på slutten av forholdet, like før det ble slutt kysset jeg en annen. Var klar for å gå ifra han lenge, men feiget ut hver gang. Det ble slutt to dager etter dette skjedde.

Endret av Cr'eme
Skrevet

Nei, aldri. Det kunne jeg aldri gjort mot samboeren min.

Skrevet

Nei, har aldri vært utro.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...