Spaghetti Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 (endret) Min Mormor fyller 80 år i morgen og i den anledning må jeg for én gang skyld forsøke å kle meg noe 'pent'. Uff. Spørsmålet er da meget komplisert og, som dere ser, meget vanskelig. Skal skjorten være hvit, svart eller stripete? Tror den med striper er hvit og lilla, men jeg er litt blind når det gjelder sånne farger. Kan være blå.. Dessverre så er jeg utrolig dårlig til å kjøpe klær så jeg får bare bruke den eneste litt pene buksen jeg har for øyeblikket, som da er en dress bukse. Jeg har en svart dressjakke også, men det blir litt kjedelig. Alt for svart. Jeg er ikke Johnny Cash. Bilder. Ikke tenk så mye på armlengden på skjortene, jeg står litt rart så det ser ut som om den ene kanskje ikke passer, men det gjør den. Jeg kan sånt, altså. Litt dårlige bilder, forresten. Ser det rart ut med svarte bukser? Hvilken skjorte? Veldig viktig avgjørelse, altså. Jeg har forresten sensurert mitt ansikt, i tilfelle noen lurte på hvorfor jeg var så svart i toppen. Endret 15. august 2014 av Spaghetti
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Min Mormor fyller 80 år i morgen og i den anledning må jeg for én gang skyld forsøke å kle meg noe 'pent'. Uff. Spørsmålet er da meget komplisert og, som dere ser, meget vanskelig. Skal skjorten være hvit, svart eller stripete? Tror den med striper er hvit og lilla, men jeg er litt blind når det gjelder sånne farger. Kan være blå.. Dessverre så er jeg utrolig dårlig til å kjøpe klær så jeg får bare bruke den eneste litt pene buksen jeg har for øyeblikket, som da er en dress bukse. Jeg har en svart dressjakke også, men det blir litt kjedelig. Alt for svart. Jeg er ikke Johnny Cash. Bilder. Ikke tenk så mye på armlengden på skjortene, jeg står litt rart så det ser ut som om den ene kanskje ikke passer, men det gjør den. Jeg kan sånt, altså. Litt dårlige bilder, forresten. Ser det rart ut med svarte bukser? Hvilken skjorte? Veldig viktig avgjørelse, altså. Jeg har forresten sensurert mitt ansikt, i tilfelle noen lurte på hvorfor jeg var så svart i toppen. Hvit skjorte! Det er fint med svarte bukser til, og lekkert med de svarte detaljene over lommene på dressjakka Du ser flott ut! Lykke til på den store dagen! Anonymous poster hash: 52d0c...8bd
Momseguri Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Hvit var finest, når du først skal ha den grå jakken til. Trodde forresten du hadde en rimelig heftig afro når jeg bare så thumbnailsene
Erazor Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Hvitt er et safe valg, men kanskje litt kjedelig. Husk for øvrig å kneppe kun den øverste knappen i jakken, ikke den nederste.
dillyduzit Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Jeg likte veldig godt den svarte, men det blir kanskje for mørkt? Gå safe for den hvite og husk å kneppe igjen øverste knapp mens nederste er åpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå