AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 ... hvorfor så avhengig av å ha noen i livet sitt? Er det virkelig så viktig med bekreftelse fra andre damer? Det ble slutt mellom oss for 5 mnd siden, jeg fikk en kjempe kjærlighetssorg, for etter en uke var det ei ny ei han var betatt av (ja, mulig hun var der før bruddet), sa han var forelsket i henne etter en mnd? What? Jeg har jobbet hardt med å komme over han, og endelig har jeg klart det, heldigvis... For nå er han forelsket igjen! I en annen jente??? Han sier han savner meg? Han er forelsket i en annen? Og i den forelskelsen klarer han jaggu å treffe enda ei? Hvem har jeg vært sammen med de siste ti årene? Snakk om å ikke ha kontroll? Anonymous poster hash: 05475...572
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 spør han, ikke oss Anonymous poster hash: 186d2...ed2 1
Chloe- Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Alt du bør tenkte er: Så digg jeg er kvitt han. Next! 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Alt du bør tenkte er: Så digg jeg er kvitt han. Next! Tro meg jeg tenker det! Det som er rart nå, er, etter mange år og barn sammen, skjønner jeg jo at jeg ikke aner hvem han er? Siden vi har vært sammen i mange år, så jeg ingen problemer med å se at han vil ut på markedet å finne ut av andre jenter. Det er mer det at jeg blir forundret over at han blir så fort forelsket. Betatt ja, men forelsket? Jaja vi er vel bare forskjellig Anonymous poster hash: 05475...572
Chloe- Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Tro meg jeg tenker det! Det som er rart nå, er, etter mange år og barn sammen, skjønner jeg jo at jeg ikke aner hvem han er? Siden vi har vært sammen i mange år, så jeg ingen problemer med å se at han vil ut på markedet å finne ut av andre jenter. Det er mer det at jeg blir forundret over at han blir så fort forelsket. Betatt ja, men forelsket? Jaja vi er vel bare forskjellig Anonymous poster hash: 05475...572 Det kalles rebounds, og han går rett i sin egen felle. Mest synd er det på de andre jentene som ikke gjennomskuer situasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Det kalles rebounds, og han går rett i sin egen felle. Mest synd er det på de andre jentene som ikke gjennomskuer situasjonen. Ja, tenker jeg også. Hun første han var forelsket i holdt jeg på å sende en mld, siden han hele tiden sa han savnet meg, han sov her et par ganger, men jeg lot vær... Jeg hadde bare stått fram som den gale eksen med kjærlighetssorg. Hun har allerede etter to mnd blitt kastet bort, og nå er det neste jente sin tur Noen menn eier ikke hemninger (sikkert ikke damer heller, men nå er det altså en mann jeg er forbanna på ) jeg trodde bare så mye bedre om han her ;( Anonymous poster hash: 05475...572
NoFuss Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 En eks er en eks og jeg kunne ikke brydd meg mindre og heller vært glad for å få muligheten til å treffe noen bedre.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Hva eks'en din gjør og hvem han har seg med/er forelsket i/eller hva det nå er, hvorfor interesserer det deg når du er helt over han?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Men hva eksen din gjør er jo ikke din sak.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Hva eks'en din gjør og hvem han har seg med/er forelsket i/eller hva det nå er, hvorfor interesserer det deg når du er helt over han? Men hva eksen din gjør er jo ikke din sak. Veldig mange forstår ikke hva det betyr å ha kommet over noen. Selv om en ikke orker tanken på et forhold med vedkommende så betyr ikke det at en ikke lenger er glad i og/eller forbannet på personen. Så lenge en er der så har en ikke kommet over noen. En har maksimalt beveget seg til å ikke kunne ha forhold med eksen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Veldig mange forstår ikke hva det betyr å ha kommet over noen. Selv om en ikke orker tanken på et forhold med vedkommende så betyr ikke det at en ikke lenger er glad i og/eller forbannet på personen. Så lenge en er der så har en ikke kommet over noen. En har maksimalt beveget seg til å ikke kunne ha forhold med eksen. Du har rett "brutal mann" jeg har nok ikke kommet over han helt. Jeg er over han i den forstand at jeg ikke gråter hver dag, ikke savner han hver dag. Men kanskje ikke kommet over det vi hadde, selv om jeg ikke vil tilbake. Det som er vondest nå, er kanskje at jeg ikke kjenner igjen det som var min beste venn i over ti år, jeg blir sittende å lure på om jeg noen gang har... og det er en vondt følelse. Men ja, jeg skal slutte å klage! Ferdig Anonymous poster hash: 05475...572
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Veldig mange forstår ikke hva det betyr å ha kommet over noen. Selv om en ikke orker tanken på et forhold med vedkommende så betyr ikke det at en ikke lenger er glad i og/eller forbannet på personen. Så lenge en er der så har en ikke kommet over noen. En har maksimalt beveget seg til å ikke kunne ha forhold med eksen. Har ingenting om man har kommet over eksen eller ikke, man er ikke lenger ilag og har dermed ingenting med å legge seg opp i hva den andre driver med.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Han sier han savner megAnonymous poster hash: 05475...572 Ikke hør på denne åpenbart forvirrede fyren. Gi ham the stonewall treatment. Det er for ditt eget beste Anonymous poster hash: f0645...166
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #14 Skrevet 15. august 2014 Har ingenting om man har kommet over eksen eller ikke, man er ikke lenger ilag og har dermed ingenting med å legge seg opp i hva den andre driver med. Enig, men siden det er barn i bildet må man holdekontakten og da blir men ufrivillig vitne til en oppførsel man ellers kunne unngått. Og i tillegg er det slik at fornuft og føleleser ikke alltid går hånd i hånd Anonymous poster hash: 31cfa...7e3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #15 Skrevet 15. august 2014 Sånn er menn dessverre. Bytter damer oftere enn jeg bytter truser. Og sånn holder de på resten av livet. Patetisk. Anonymous poster hash: afa53...8a8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #16 Skrevet 15. august 2014 Sånn er menn dessverre. Bytter damer oftere enn jeg bytter truser. Og sånn holder de på resten av livet. Biologisk. Anonymous poster hash: afa53...8a8 Fixed that for you ;-) Anonymous poster hash: f0645...166
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #17 Skrevet 15. august 2014 Fixed that for you ;-) Anonymous poster hash: f0645...166 Nei slutt nå skyld på biologien. PATETISK er ordet for sånn oppførsel, det er bare kvalmt at de tømmer seg i tusenvis av damer innen de er 60. Anonymous poster hash: afa53...8a8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #18 Skrevet 15. august 2014 Siste anonymbruker: logikken din brister om du ikke tror damer gjør det samme. Ellers går dessverre ikke kabalen opp. Anonymous poster hash: 28941...615 1
ABC4- Skrevet 15. august 2014 #19 Skrevet 15. august 2014 Det burde ikke bety noe for deg nå, men det gjør tydeligvis det. Så jeg skal svare på spørsmålene dine Folk (begge kjønn) kan ha vanskeligheter med å takle et brudd. Du kan ikke sammenligne en mann du var sammen med i 10 år, med en mann som er singel nå. Selv om det er samme mannen. Jeg vet ikke om du har kjent han som singel før du ble interessert i han, men om det skulle være tilfelle, så er det tross alt 10 år siden. Og jeg vet ikke hvor gamle dere er nå, men folk forandrer seg gjerne litt i løpet av så lang tid. Uansett så har du nå en singel mann du følger med på. Nei, han er ikke slik du kjenner han, fordi han er singel nå. Han har et tydelig behov for å føle nærhet til noen hele tiden, og det betyr at han ikke takler alenetid så godt. Han tror sikkert at han er forelsket i disse jentene, men det er han selvsagt ikke. Han er ruset på spenningen og friheten han føler nå. Det kan være fordi han har det vondt etter bruddet, men det kan også bare være at han ikke helt vet hvordan han skal bruke tiden sin nå som han ikke er i et forhold. Uansett er han forvirret og har ikke funnet fotfestet enda, som singel mann. Du må i alle fall ikke bruke dette for å få deg selv til å føle deg som noe mindre enn det du var for han. Uten å vite noe særlig om forholdet dere hadde, vil jeg si at med 10 år og barn sammen, så delte dere likevel noe helt spesielt. Noe han ikke finner blant disse damene han flyr rundt med. Jobb med å komme deg ordentlig over han, og ikke tenk for mye på hva det betyr at han er "forelsket" annenhver uke ;-) 2
Forglemmegei Skrevet 15. august 2014 #20 Skrevet 15. august 2014 Det burde ikke bety noe for deg nå, men det gjør tydeligvis det. Så jeg skal svare på spørsmålene dine Folk (begge kjønn) kan ha vanskeligheter med å takle et brudd. Du kan ikke sammenligne en mann du var sammen med i 10 år, med en mann som er singel nå. Selv om det er samme mannen. Jeg vet ikke om du har kjent han som singel før du ble interessert i han, men om det skulle være tilfelle, så er det tross alt 10 år siden. Og jeg vet ikke hvor gamle dere er nå, men folk forandrer seg gjerne litt i løpet av så lang tid. Uansett så har du nå en singel mann du følger med på. Nei, han er ikke slik du kjenner han, fordi han er singel nå. Han har et tydelig behov for å føle nærhet til noen hele tiden, og det betyr at han ikke takler alenetid så godt. Han tror sikkert at han er forelsket i disse jentene, men det er han selvsagt ikke. Han er ruset på spenningen og friheten han føler nå. Det kan være fordi han har det vondt etter bruddet, men det kan også bare være at han ikke helt vet hvordan han skal bruke tiden sin nå som han ikke er i et forhold. Uansett er han forvirret og har ikke funnet fotfestet enda, som singel mann. Du må i alle fall ikke bruke dette for å få deg selv til å føle deg som noe mindre enn det du var for han. Uten å vite noe særlig om forholdet dere hadde, vil jeg si at med 10 år og barn sammen, så delte dere likevel noe helt spesielt. Noe han ikke finner blant disse damene han flyr rundt med. Jobb med å komme deg ordentlig over han, og ikke tenk for mye på hva det betyr at han er "forelsket" annenhver uke ;-) Du høres ut som en meget klok person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå