Gå til innhold

Tidløs moderne klokke

Organic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til under 1,500 kroner. Noen tips?

Den skal ikke vises fram for klokke-kjennere, altså.

Gullfunn har mye fint på salg (men jeg fant ikke de samme varene på nettbutikken som mde har i fysisk butikk. 50-70% avslag på klokker som har kostet 1500, 2000 og mer.

Er det Gullfunnforretning der du bor?

Anonymous poster hash: 9d3ef...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Du sier ikke noe om det er herre- eller dameur du er på utkikk etter, men gitt at du ser etter dameklokke, har du sett klokkene fra Olivia Burton? Jeg synes de er tidløse og vakre.

9ca0c9ea7b97c3fdf46d771c1dba8d81.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokker.no

Enig i dette forslaget, og for å være enda litt mer spesifikk så kan du jo sjekke ut urene fra Skagen. De er enkle og fine.

(Og så synes jeg det er noe selvmotsigende i ønsket om en klokke som både er tidløs og moderne :ler: men tror jeg skjønner meningen.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min definisjon på tidløs er en som matcher alle plagg, og ikke en noen kan ha noe i mot. Moderne er om det er sølv eller rust på den.

Har sjekket klokker.no, men er for mye å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket klokker.no, men er for mye å velge i.

Søk på Skagen ur der inne. Er på mobil så blir bare rot om jeg prøver å linke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Daniel Wellington har veldig mange fine klokker! Sjekk ut danielwellington.com for utvalg. De finnes også i utvalgte klokkebutikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Synes det var litt store og ikke pene tall.. Likte ikke skivene på dem heller. Mener å ha sett mange fine fra Skagen jeg også, men det der var ikke noe særlig.

Hva slags stil har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den jeg viste. den skal ikke se billig ut, og den skal passe til alle plagg. altså tidløst og moderne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest _LilleMy

Likte de to første der veldig godt. Den første er jo mye rimeligere om det har noe å si, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel Wellington har veldig mange fine klokker! Sjekk ut danielwellington.com for utvalg. De finnes også i utvalgte klokkebutikker.

Enig. DW passer til både kvinner og menn og er klassiske og tidløse. Og de fineste klokkene som finnes, spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...