Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med meg og eksen for ca. 2 år siden. Vi var mye frem og tilbake, men så ble det helt slutt, og vi hadde ikke kontakt på et år. Må innrømme jeg brukte lang tid på å komme over han (han som gjorde det slutt. jeg som stoppet sex og møter etter det var slutt) i forbindelse med at jeg skulle flytte fra byen vi bodde i og til et helt annet sted så møttes vi for å si hade og avslutte med en god tone. Møttes og han fortalte han hadde fått kjæreste. Jeg var på dette tidspunktet over han og har ikke noe problem med at han har ny kjæreste.

Nå etter jeg har flyttet og kommet på plass i ny by, så tar han plutselig kontakt. Lurer på hvordan det går, og begynte å hinte til at sexen vi hadde i forholde vårt var bra (dette var litt relevant til det vi snakket om, ikke noe han sa HELT ut av det blå). Han har nå kjæreste, så synes dette er litt merkelig.. Har ikke hatt noen kontakt med han mens jeg bodde i samme by som han etter bruddet (før vi møttes rett før jeg skulle dra). Hva vil han med dette? Hvorfor tar han kontakt NÅ?

Anonymous poster hash: 6e07d...2ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble slutt med meg og eksen for ca. 2 år siden. Vi var mye frem og tilbake, men så ble det helt slutt, og vi hadde ikke kontakt på et år. Må innrømme jeg brukte lang tid på å komme over han (han som gjorde det slutt. jeg som stoppet sex og møter etter det var slutt) i forbindelse med at jeg skulle flytte fra byen vi bodde i og til et helt annet sted så møttes vi for å si hade og avslutte med en god tone. Møttes og han fortalte han hadde fått kjæreste. Jeg var på dette tidspunktet over han og har ikke noe problem med at han har ny kjæreste.

Nå etter jeg har flyttet og kommet på plass i ny by, så tar han plutselig kontakt. Lurer på hvordan det går, og begynte å hinte til at sexen vi hadde i forholde vårt var bra (dette var litt relevant til det vi snakket om, ikke noe han sa HELT ut av det blå). Han har nå kjæreste, så synes dette er litt merkelig.. Har ikke hatt noen kontakt med han mens jeg bodde i samme by som han etter bruddet (før vi møttes rett før jeg skulle dra). Hva vil han med dette? Hvorfor tar han kontakt NÅ?

Har han sagt noe om hvordan han har det i det forholdet han er i? Virker det som han kunne tenkt seg å ha 2 samtidig? Evt er han på vei ut av det forholdet og nsker seg deg tilbake?

Anonymous poster hash: adf56...4a2

• Liker 2
Skrevet

Har han sagt noe om hvordan han har det i det forholdet han er i? Virker det som han kunne tenkt seg å ha 2 samtidig? Evt er han på vei ut av det forholdet og nsker seg deg tilbake?

jeg hadde lyst til å spørre, men spurte ikke noe om forholdet hans. Føler ikke det er min business, og falt seg ikke naturlig i samtalen. Men han skrev noen ting som fikk det til å virke som at mitt og hans forhold hadde vært noe veldig bra, at sexen var "unik" f.eks. Han bor i en by langt unna min, så synes det er litt rart å ønske meg tilbake, da det er lite sannsynlig at det skjer (han har hatt mange muligheter tidligere mens jeg bodde der)

-TS

Skrevet

jeg hadde lyst til å spørre, men spurte ikke noe om forholdet hans. Føler ikke det er min business, og falt seg ikke naturlig i samtalen. Men han skrev noen ting som fikk det til å virke som at mitt og hans forhold hadde vært noe veldig bra, at sexen var "unik" f.eks. Han bor i en by langt unna min, så synes det er litt rart å ønske meg tilbake, da det er lite sannsynlig at det skjer (han har hatt mange muligheter tidligere mens jeg bodde der)

-TS

Det er lurt at du spør han, dersom det er viktig for deg å få svar

Skrevet

merkelig å spørre han når han kun har tatt kontakt en gang idag. men synes bare det var merkelig når han tok kontakt så ut av det blå, og ble nysgjerrig..

-ts

Skrevet

noen flere som vil komme med inspill på dette? Har tidligere erfaring?

-ts

Skrevet

men er det ikke veldig rart å ta kontakt, når jeg befinner meg veldig langt vekk? Det er dette jeg stusser over. det er lite sannsynlig at jeg kommer til å være i han nærhet på veldig lenge. Han har hatt veldig god tid på å evt. kontakte meg og møtes, også gjør han det nå, med en gang jeg har flyttet?? Jeg kan være såpass ærlig å si at jeg godt kunne prøvd med han igjen om sjangsen bød seg mens jeg bodde i samme by, møtes litt og se hva som skjedde, men han har kjæreste og jeg var under den forståelse at han ikke var interessert når jeg bodde i byen, så gjorde det eneste fornuftige og kom over han og tok ikke kontakt. Er jo over han nå, og har startet et nytt liv her jeg har flyttet.

-TS

Skrevet

Kanskje han vil ha noe han ikke kan få.

Anonymous poster hash: 53363...97f
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje han vil ha noe han ikke kan få.

Anonymous poster hash: 53363...97f

ja, det er vel det som får bli konklusjonen. Kjipt for han, kommer jo aldri til å bli fornøyd..

Skrevet

Han har vel funnet ut at sexen med deg var bedre enn den han har med hun nye. Vakk'e så grønt på den andre siden likevel.

Skrevet

hmm..skjønner ike dette jeg,, nå tok han kontakt igjen skrev hei!, og jeg svarte hei tilbake også skrev han ikke mer. merker det går litt innpå meg og det irriterer.. hvorfor kommer han inn i livet mitt og ødelegger nå. Riktignok så har vi inge mulighet til å se hverandre. men ripper alikevel opp noen følelser jeg trodde jeg ikke hadde når han tar kontakt nå. Hadde lagt han veldig vekk, også plutselig tar han kontakt.

Gjest Seajewel
Skrevet

Han bar dame. Kanskje ikke så fint ovenfor damen sin, slik han holder på. Og han vil garantert holde på sånn bak din rygg også. For en mann!

Skrevet

Ignorere han og tenk på ditt nye liv. Ikke svar på meldinger og ikke møt han . Kom over han

Skrevet

Slutt å svar han. Både for din skyld og for hun nye sin skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...