majan Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 hei hei, jeg er litt usikker nå, var innom i en hobbyforretning og så på noen bordkort de hadde lagd der. men egentlig kunne jeg tenkt meg og hatt sanghefte som bordkort, men på forssiden av det som da blir et A4 ark må jeg jo ha noe mer en litt pynt og navnet på gjesten, så jeg tenkte på et lite sitat eller noe nederst på siden, så er det noen som har noen sitat som passer?
Lullu Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 En annen idè er jo å skrive en personlig hilsen til hver gjest? Det har vi gjort. Dvs. vi har laget div. hilsener, 7 totalt om jeg husker rett. Den nærmeste familie får en hilsen, de som deltok på utdrikningslaget får en type hilsen, nærmeste venner får en type hilsen, bekjente får en type hilsen osv. osv. You see? Vi takker for at de ville komme (evnt takker for utdrikningslaget), forteller hvor mye de betyr for oss, håper de vil kose seg osv. Syntes det var litt ålreit å personalisere sangheftet slik. Vi har også laget en egen "logo" - dvs. en tegning m/ våre navn, som blir printet ut på alt av krkeprogram, sanghefter osv. I sangheftet har vi også "sidens lille", som går utpå små sitat om ekteskapet. F.eks: Sidens lille: Den første delen av ekteskapet var veldig lykkelig. Men så, på veien hjem fra vielsen (Henry Youngman) Sidens lille: En ektemann er en mann som har en hustru, og med henne deler han alle de sorgene og bekymringene som en ungkar ikke har. (Walter Winchell) Sidens lille: Det setter ekstra spiss på forelskelsen, at man liker den piken man er forelsket i. (Clark Gable) En annen idè er jo å lage sangheftet i annen str. enn A4. Hva med et mindre, og ikke så bredt, som kan stå ved siden av glassene m/ gjestens navn på forsiden? Inne i heftet kan bordplasseringer, menyer osv. stå skrevet ned.
majan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2004 det var jo en kjempe ide da! koselig og ha en personlig hilsen til hver en gjest
Piarina Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Våre bordkort blir noen små esker fra www.lovehearts.com som vi bestilte. Det er egentlig såkalte favors-esker, men man kan sette på navn på et hjerte som står opp av esken. Inni esken skal det ligge en liten rull med "just married"-lovehearts (det står det på alle) og drikkebongene. Dette høres jo veldig sukkersøtt ut, men vi syns det var ganske festlig, og jeg er helt gal etter lovehearts sukkertøy.... Så det blir litt "oss". Oi, så etterpå at det var sanghefte-sitater du etterlyste... Sorry, der var jeg litt på tur...har ikke noen tips til det heller...
majan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2004 hei det gjør da ingen ting at du fortalte hva du skulle ha for noen bordkort. de hørtes jo søte ut da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå