Gå til innhold

Menn: Er det akseptabelt at kjæresten fiser og bæsjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker egentlig menn om dette? Snakker ikke om ei dame som konstant går og fiser. Men er det slik at dere synes dama blir mindre attraktiv dersom hun bæsjer (når hun er på besøk, eller i sitt eget hjem) og dere tilfeldigvis merker det, eller at hun uheldigvis slepper en fjert foran dere? Eller er dette ok?

Anonymous poster hash: 2c275...c9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Promping er nasty, samme om det er kvinner, menn, venner, slekt, eldre på eldresenteret, eller dyr som gjør det. Det er muligens søtt når det gjelder små små små barn, nyfødte små krabater. Men ellers, nei. Man gjør det i et annet rom, helst på do, eller ute. Helst uten folk rundt seg.

Å sitte i sofaen ved siden av noen og virkelig slippe en løs, det er kvalmt, ekkelt og ikke moro.

Bæsjing er normalt. Noen ganger skjer det i det stille, noen ganger lager det lyd. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ecbcf...131
  • Liker 4
Skrevet

Hjelpe meg...... Noen som kjeder seg?

• Liker 6
Skrevet

trolling

Anonymous poster hash: d47ed...f28

Skrevet

Blir jo urettferdig om jeg skal få lov til å prompe og bæsje om hun ikke får lov. Dessuten så hadde jeg blitt veldig bekymret om hun ikke prompa eller bæsja. Har hørt at man på til legevakta om man ikke promper i det hele tatt på et døgn :klo:

• Liker 4
Skrevet

Rareste spm jeg har hørt om..

Det spiller da ingen rolle det er "akseptert" eller ei, skal en være sammen med et annet menneske så får man finne seg i at det menneske har menneskelige funksjoner. Aksepterer en ikke det så får en bli sammen med en "sjømannsbrud"

• Liker 3
Skrevet

Anonymous poster hash: 329fb...92a
Gjest miss_sara
Skrevet

Om det er akseptabelt om hun bæsjer? Er du seriøs?

• Liker 3
Skrevet

Tenkte å svare "ja" på dette spørsmålet, men så tok jeg en kikk på den videoen som ble postet litt lenger oppe her, og nå vet jeg sannelig ikke lengre. Kanskje greit ikke å drite på seg samtidig, i det minste, selv om et og annet uhell så klart kan skje den beste.

Skrevet

Jeg synes det er kvalmt om vedkommende sitter å fiser med vilje.

Både å fise og bæsje er jo helt normalt, men det trenger vel ikke skje forann typen/dama/familien/andre personer. Det er det toalett og bad er til for.

Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Helt greit. Altså man trenger ikke og stanke ned rommet med vilje konstant. Men det er naturlig og jeg kunne ikke brydd meg mindre når det skjer. Da snakker jeg selfølgelig om når det kun er deg og dama som er tilstede, er noe helt annet hvis det er offentlig med flere mennesker tilstede. Var foresten en flott video. :fnise:

Endret av Malanthor
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hun får lov under tvil, men bare hvis hun synger nasjonalsangen mens hun bæsjer, for holde dårlige vibber unna!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva tenker egentlig menn om dette? Snakker ikke om ei dame som konstant går og fiser. Men er det slik at dere synes dama blir mindre attraktiv dersom hun bæsjer (når hun er på besøk, eller i sitt eget hjem) og dere tilfeldigvis merker det, eller at hun uheldigvis slepper en fjert foran dere? Eller er dette ok?

:murvegg:

Værsåsnill og slutt å gå rundt og pådra dere hemorroider i rompa fordi dere vil at kjæresten skal leve i en illusjon om at kvinner ikke bæsjer og fiser noen sinne, eller at de i tilfelle bæsjer roseblader og fiser regnbuer...

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Skrevet

Rareste spm jeg har hørt om..

Det spiller da ingen rolle det er "akseptert" eller ei, skal en være sammen med et annet menneske så får man finne seg i at det menneske har menneskelige funksjoner. Aksepterer en ikke det så får en bli sammen med en "sjømannsbrud"

Men...de er jo fulle av luft.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært sammen med en person så hadde jeg ikke brydd meg så lenge det ikke var med vilje 24/7. Det er ikke SÅ morsomt.

Skrevet

Menn må selvfølgelig akseptere at kvinner fiser og bæsjer, men jeg forstår meg ikke på de kvinner som til stadighet velger å innlemme partneren sin i dette.

Jeg holder mine ekkelheter private så godt det går, og har aldri hatt noen helseplager som følge av dette. ;)

Skrevet

Å herregud. The weird part of youtube...

Skrevet

Det er ingen krise om man er uheldig og slipper en fis en gang i blant, vi er fulle av gass og noen ganger går det ut på feil sted til feil tid. Stort sett prøver vel de fleste av oss å holde det for oss selv, men det finnes noen eksemplarer som syns det kuleste av kuleste er å slippe en braker foran andre men de er det ikke så mange av heldigvis. Bæsjing må til, det er ikke en eneste person her i verden som ikke bæsjer. Det dufter ikke rosenblader av kvinners bæsj, den kan dufte like jævlig som en manns men heldigvis finnes det luftfriskere på sprayflaske som kan ta unna den verste odøren, for sarte sjeler. Like greit å innse det med en gang, kvinner bæsjer, paven bæsjer, dronning Sonja bæsjer.. alle bæsjer, det er helt normalt og det er unormalt og helseskadelig å ikke gjøre det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Alle mennesker promper og bæsjer. Sikkert fordi de får mat. Til og med kongen og dronningen gjør det. Det er helt normalt at kjæresten bruker toalettet til det formålet. Skulle en fis rømme ut når kjæresten minst venter det så er det bare morsomt og ingen big deal.

Det er altså ok å være menneske.

Skrevet

Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...