Gå til innhold

Betatt av jente på butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt litt betatt av en jente som jobber på butikken hvor jeg av og til handler. Lurer på hvordan man kan gå fram her. Vet jo ingenting om henne annet enn at hun er veldig blid og hyggelig. For alt jeg vet kan hun ha type og hele pakka :P

Anonymous poster hash: aec4b...5af
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å disse trådene finner jeg alltid så koselige :blomst:

Føler jeg også kanskje burde legge til litt:

Som regel så kjenner betjeningen igjen stamkundene og deretter blir det enklere å ha en samtale gående.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Skrevet

Jente? Hun er ikke en gang voksen ennå? I så fall, ligg unna! Tro meg, hvis du legger an på henne vil faren hennes oppsøke deg og gjøre at du angrer på det. Med mindre hun er en datter av en alenemor, da har du ingenting å frykte. Bortsett fra politiet, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: d00b1...eda
Skrevet

Er bare å gunne på.

Anonymous poster hash: c196e...efa
Skrevet

Jente? Hun er ikke en gang voksen ennå?

Hun er i hvert fall 18, ellers kunne hun ikke jobbe der.

Skrevet

Er bare å gunne på.

Anonymous poster hash: c196e...efa

But how?

:P

Skrevet

Bare si rett ut at du synes hun er søt, og om hun kunne tenke seg å møtes utenfor butikken en dag? ;) Hvis hun sier nei bare begynner du å handle i en annen butikk

Skrevet

Hun er i hvert fall 18, ellers kunne hun ikke jobbe der.

Da er hun ikke lenger en jente men en dame eller en kvinne. Eventuelt en frøken.

Skrevet

Bare si rett ut at du synes hun er søt, og om hun kunne tenke seg å møtes utenfor butikken en dag? ;) Hvis hun sier nei bare begynner du å handle i en annen butikk

Det er den eneste butikken noenlunde i nærheten, hehe. Så litt risky framgangsmåte det der.

Skrevet

Da er hun ikke lenger en jente men en dame eller en kvinne. Eventuelt en frøken.

Dummeste jeg har hørt. Ingen sier frøken i 2014. Det er vanlig å bruke jente om unge kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Ingen sier frøken i 2014. Det er vanlig å bruke jente om unge kvinner.

OooOOOoooOohhh! Vedde? Hvis jeg har rett og noen, om så bare en person, bruker dette uttrykket nå i 2014, så skal du poste et innlegg uten å være anonym, hvis jeg får rett så skal jeg poste et innlegg uten å være anonym. Vedde?

• Liker 1
Skrevet

OooOOOoooOohhh! Vedde? Hvis jeg har rett og noen, om så bare en person, bruker dette uttrykket nå i 2014, så skal du poste et innlegg uten å være anonym, hvis jeg får rett så skal jeg poste et innlegg uten å være anonym. Vedde?

Slutt å spore av og hold deg til tema.

• Liker 4
Skrevet

Som sagt, dame, kvinne eller frøken, men ikke jente. Jente er noen som er 8-10 år gammel.

Skrevet

Jeg har selv jobbet i butikk og blitt sjekket opp av kunder. Heheh, den ene gangen var fyren innom butikken flere ganger, jeg kjente han igjen og det ble naturlig å slå av en prat. Han la igjen facebooken sin på en lapp på disken. Det var veldig kult gjort! Noen år etterpå var det en kunde som fant meg på face, han hadde også vært innom flere ganger, så det var hyggelig :-) du har ingenting å tape, jenten blir garantert kjempe sjarmert!! TIPS, kanskje du kan finne ut hva hun heter og stalke hun litt på face? :-P

Anonymous poster hash: eafa7...2b0
  • Liker 1
Skrevet

Som sagt, dame, kvinne eller frøken, men ikke jente. Jente er noen som er 8-10 år gammel.

Kvinne på 11 år?? Er du muslim?

• Liker 9
Skrevet

Han la igjen facebooken sin på en lapp på disken.

Anonymous poster hash: eafa7...2b0

Det vil ikke oppfattes litt creepy?

Kunne jo prøve å finne ut hva hun heter, men står vel bare fornavn på brikken hennes.

• Liker 1
Skrevet

Kvinne på 11 år?? Er du muslim?

Hvordan er mitt forhold til religion relevant til tema? Og det er ikke jeg som løper etter denne 11 år gamle jenta. Det er det du som gjør. Så da er du altså en muslim?

Skrevet

Altså min niese på 11 år er med andre ord en kvinne (ja, eller dame da)? Høres temmelig fornuftig ut altså :)

• Liker 1
Skrevet

Altså min niese på 11 år er med andre ord en kvinne (ja, eller dame da)? Høres temmelig fornuftig ut altså :)

Like fornuftig som å kalle en voksen kvinne en jente. :)

Skrevet

Like fornuftig som å kalle en voksen kvinne en jente. :)

Avsporinga di er ultrateit. Kutt ut. Det heter jente uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...