Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har i det siste begynt å reagere på alle leppeprodukter, vi snakker alt fra lypsyl til leppestift. Reaksjonene varierer fra tørre flekker på leppene (spesielt i overgang leppe-hud) til full allergisk reaksjon hvor leppene dobler seg i størrelse og jeg ser ut som en fisk.

Nå er jeg veldig glad i litt farge på leppene, så lurer på om noen kan tipse meg om gode, allergivennlige (relativt billige) lip-stains?

Var glad i NYC sine, men reagerer dessverre på disse også :(

Er ikke så glad i leppestift og lipgloss, men har noen tips her også så er det bedre enn ingenting!

Er glad i naturlig røde lepper, men i en rød-blå tone, om det sier noe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker utrolig godt lip stains fra silk naturals, det er helt naturlige produkter. Gir også fantastisk pigmentering :)

Skrevet

Tusen takk, skal sjekke dem ut!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har fargen doll, den er kjempefin :D

Skrevet

Jeg har fargen doll, den er kjempefin :D

Hvor kjøper du dem fra?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor kjøper du dem fra?

Silknaturals.com

Bare gå i google og trykk inn silk naturals lip stain. Shippingen er noe dyr, så gjerne spe på med prøver og sånn for å fylle opp kurven. Er en stor tilhenger av finishing pudderne også :o

Skrevet

Tusen takk, da har jeg bestilt! Ble 30 dollar for 4 stk inkl frakt, synes ikke det var ille :)

Så da håper jeg bare at disse gjør at jeg kan ha flotte lepper uten at de flasser, hovner opp eller sprekker (evt alle tre).

Skrevet

Har du begynt å reagere så er det farge og eller tilsetnigsstoffene du reagerer på, da bør du være forsiktig med å bruke noe som helst på leppene. Plutselig får du en mye kraftigere reaksjon.

Allergivennlig eller allergitestet sier bare at tingen er testet, og ingenting om testresultatet.

Anonymous poster hash: f4927...f3d

Skrevet

Har du begynt å reagere så er det farge og eller tilsetnigsstoffene du reagerer på, da bør du være forsiktig med å bruke noe som helst på leppene. Plutselig får du en mye kraftigere reaksjon.

Allergivennlig eller allergitestet sier bare at tingen er testet, og ingenting om testresultatet.

Anonymous poster hash: f4927...f3d

Takk for svar :) Ja, jeg har tenkt til å være forsiktig, teste på en liten del av leppa først. Så på ingrediensene i de BabyBlue anbefalte, og ser ikke ut til at det skal være noe spesielt skummelt der.

Har ikke funnet noen fellesnevner i de jeg har reagert på, men de litt dyrere merkene ser ut til å være bedre enn de billige - aner ikke om det er noen sammenheng her? Er helt grønn på slike ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...