Poppie Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Hei! Jeg har i det siste begynt å reagere på alle leppeprodukter, vi snakker alt fra lypsyl til leppestift. Reaksjonene varierer fra tørre flekker på leppene (spesielt i overgang leppe-hud) til full allergisk reaksjon hvor leppene dobler seg i størrelse og jeg ser ut som en fisk. Nå er jeg veldig glad i litt farge på leppene, så lurer på om noen kan tipse meg om gode, allergivennlige (relativt billige) lip-stains? Var glad i NYC sine, men reagerer dessverre på disse også Er ikke så glad i leppestift og lipgloss, men har noen tips her også så er det bedre enn ingenting! Er glad i naturlig røde lepper, men i en rød-blå tone, om det sier noe
Gjest BabyBlue Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Liker utrolig godt lip stains fra silk naturals, det er helt naturlige produkter. Gir også fantastisk pigmentering
Gjest BabyBlue Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg har fargen doll, den er kjempefin :D
Poppie Skrevet 18. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2014 Jeg har fargen doll, den er kjempefin :D Hvor kjøper du dem fra?
Gjest BabyBlue Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Hvor kjøper du dem fra? Silknaturals.com Bare gå i google og trykk inn silk naturals lip stain. Shippingen er noe dyr, så gjerne spe på med prøver og sånn for å fylle opp kurven. Er en stor tilhenger av finishing pudderne også :o
Poppie Skrevet 18. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2014 Tusen takk, da har jeg bestilt! Ble 30 dollar for 4 stk inkl frakt, synes ikke det var ille Så da håper jeg bare at disse gjør at jeg kan ha flotte lepper uten at de flasser, hovner opp eller sprekker (evt alle tre).
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Har du begynt å reagere så er det farge og eller tilsetnigsstoffene du reagerer på, da bør du være forsiktig med å bruke noe som helst på leppene. Plutselig får du en mye kraftigere reaksjon. Allergivennlig eller allergitestet sier bare at tingen er testet, og ingenting om testresultatet. Anonymous poster hash: f4927...f3d
Poppie Skrevet 18. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2014 Har du begynt å reagere så er det farge og eller tilsetnigsstoffene du reagerer på, da bør du være forsiktig med å bruke noe som helst på leppene. Plutselig får du en mye kraftigere reaksjon. Allergivennlig eller allergitestet sier bare at tingen er testet, og ingenting om testresultatet.Anonymous poster hash: f4927...f3d Takk for svar Ja, jeg har tenkt til å være forsiktig, teste på en liten del av leppa først. Så på ingrediensene i de BabyBlue anbefalte, og ser ikke ut til at det skal være noe spesielt skummelt der. Har ikke funnet noen fellesnevner i de jeg har reagert på, men de litt dyrere merkene ser ut til å være bedre enn de billige - aner ikke om det er noen sammenheng her? Er helt grønn på slike ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå