AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Overskriften ble kanskje litt feil men... Har en veldig god kompis som er 7 år eldre enn meg, og vi skal ut på en date nå i helgen. Jeg er veldig keen på han, men er redd for at han ser på meg som en drittunge. Jeg vil sminke meg og se pen ut, er ikke vandt til å bruke sminke så vil gjøre det så naturlig i og med at jeg ikke skal sminke meg som en fjortis med ti lag sminke. er noen noen som har tips når det gjelder sminke og oppførsel? Har tenkt og oppføre meg som vanlig men, tar gjerne imot tips Anonymous poster hash: d4baa...a45
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 7 små år betyr ingen ting dersom dere begge to er voksne. Hvor gammel er du? - om jeg får spørre før vi bestemmer oss for om dette burde være easy going. 4
Gjest rådyr Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Om du er over 20 år kan du vel oppføre deg normalt? Jeg mener; da er jo syv år ingenting.
Prestekragen Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Vær deg selv! Liker han deg ikke som du er, kan han drite og dra. Det viktigste er at du er komfortabel og slapper av. Ikke smink deg for mye, du må føle deg fin, men man ser best ut uten for mye, jeg sikter alltid på å se fresh ut bare 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Ta på deg høye hæler og en fin bukse. Ikke fnis av alt han sier. Anonymous poster hash: d1df7...4bd
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 7 små år betyr ingen ting dersom dere begge to er voksne. Hvor gammel er du? - om jeg får spørre før vi bestemmer oss for om dette burde være easy going. Om du er over 20 år kan du vel oppføre deg normalt? Jeg mener; da er jo syv år ingenting. Hvor gammel er du? Jeg er akkurat fylt 18 og han fyller år i desember så han er på en måte 8 år eldre enn meg, er dette for mye? Anonymous poster hash: d4baa...a45
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Liker du han så kjør på:-)Anonymous poster hash: fb404...46c 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jeg er akkurat fylt 18 og han fyller år i desember så han er på en måte 8 år eldre enn meg, er dette for mye? Anonymous poster hash: d4baa...a45 For mye for hva da? Rent objektivt er dere akkurat nå på litt ulike steder i livet. Du er sannsynligvis ikke ferdig med utdannelsen din, han er i full jobb. Du skal kanskje flytte et annet sted og studere videre når du er ferdig med eksamenene der du nå går. Han vil kanskje forfølge en karrieremulighet et annet sted, i et annet selskap? - dette er ting som kan skje. Men utenom det burde det da ikke være noe problem, og han har jo invitert deg ut. Kos deg og vær deg selv tror jeg er det beste rådet du kan få
Chloe- Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Enig med Lille-Pus. Gå gjerne på date med han, men vær klar på at du ikke er klar for husmor-redebygging enda (med mindre du ikke skal studere da). Dumt for begge om dere går inn i noe seriøst på falske premisser.
A.Senna Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Syntes folk bagatelliserer aldersforskjellen veldig. Jeg er 24 år og må si at jeg syntes det er ganske uaktuelt med jenter på 20 år og yngre. Javel, man er voksen som 18-åring, men det skjer faktisk ganske mye i livet disse årene. Man blir selvstendig, finner ut hvem man er og blir mer spennende som person. Selvfølgelig finnes det interessante samtalepartnere i 18-åringer, men det er ikke de mest beleste, bereiste og erfaringsrike menneskene i verden. Basert på spørsmålet fra TS om hvordan hun bør oppføre seg sier vel sitt... 6
Deterbaremeg Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Syntes folk bagatelliserer aldersforskjellen veldig. Jeg er 24 år og må si at jeg syntes det er ganske uaktuelt med jenter på 20 år og yngre. Javel, man er voksen som 18-åring, men det skjer faktisk ganske mye i livet disse årene. Man blir selvstendig, finner ut hvem man er og blir mer spennende som person. Selvfølgelig finnes det interessante samtalepartnere i 18-åringer, men det er ikke de mest beleste, bereiste og erfaringsrike menneskene i verden. Basert på spørsmålet fra TS om hvordan hun bør oppføre seg sier vel sitt... Enig. I den alderen der er sju år temmelig mye. Det er feks forskjellen på en som er russ og en nyutdannet lege. Det skjer så mye i de årene der. MEN I og med at 26-åringen faktisk er interessert i en date med denne 18-åringen, så er det jo rimelig å anta at de befinner seg på et noenlunde likt intellektuelt nivå. TS er kanskje moden for alderen, mens daten noe umoden.
Gjest Ciegus Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Fyren er 25, ikke 55. Ingen grunn til å overdramatisere. De fleste mannlige 25-åringer i dette landet har knapt rukket å tenke tanken på barn en gang, og de fleste nyutdannede leger er eldre enn 25. Selvfølgelig bør man tenke over hvor man vil i livet, men det bør man gjøre med ALLE man dater, uansett alder. Bare fordi noen er like gamle som deg betyr ikke at dere er på samme stadie i livet, det ser jeg dessverre på en del venner nå som er nyutdannede og klare for å etablere seg, hvor kjærestene deres ikke er det. Alder gir ingen garantier. Derfor prøver man seg frem, blir kjent med hverandre, snakker med hverandre, uavhengig av alder. Det er ingenting galt med aldersforskjellen deres, TS. Ikke tenk på den. Men hvis du må oppføre deg mer moden enn du egentlig er, så er dette kanskje ikke det rette? Du må være deg selv, 100%, skal det være riktig - også det uavhengig av alder.
Sillicious Skrevet 15. august 2014 #14 Skrevet 15. august 2014 Sånn uansett da, du må jo være degselv? Du kan ikke late som du er mer moden enn du er. Enn Hvis det blir mer mellom dere, skal du late som du er noen andre enn degselv hele tiden du da? Mange gode råd over her, men Vær degselv. Om du ikke er helt "moden" enda, ikke bruk tenårene på å tenk på det. Spar det til du nesten må være det senere Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå