Stella88 Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Er det en helt merkelig ting å gjøre? Vi har ingen venner som ønsker å ta på seg denne oppgaven, og heller ingen familiemedlemmer som egner seg spesielt godt.. Det er jo litt viktig at man har en flink toastmaster som holder styr på sakene og sørger for at alt går riktig for seg Nå er det sånn at brudgommens far vil ta på seg jobben, om han får lov til å gjøre det sammen med brudens mor! Jeg er litt skeptisk til å skulle ha to toastmastere, i tillegg til at dette er personer som er i veldig nær relasjon til brudeparet. Hva ville dere gjort i denne situasjonen?
ekkoet Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Da vi giftet oss fikk vi inn en kjenning av familien, ikke en som ville vært invitert til vanlig, men som ble leid inn og ellers behandlet som en vanlig gjest. Jeg var skeptisk på forhånd, men er veldig glad i ettertid. En ting er vitsene og underholdningen, det varierer veldig - men det å ha en person som styrer hele programmet er veldig viktig. Det er du som har planlagt og bestemt hver minste detalj denne dagen og derfor blir det veldig fort til at du vil engasjere deg i hvordan ting gjøres underveis dersom det ikke er en person som holder orden på taler, servering, dansing osv. Dette gjelder forsåvidt deres foreldre - de bør og kunne slappe av. Jeg har vært i noen bryllup med profesjonelle toastmastere og de har til tider vært hylende morsomme. En jeg husker spesielt, han kunne jeg nesten ha betalt for å gå og se. Han var riktignok en bekjent av familien han og, men jeg tror silke folk leverer hver gang. Jeg ville hørt med noen kjente ang referanser, om noen har noen gode forslag, vært i et bryllup hvor det var en flink en eller lignende.
Bubbly Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Personlig synes jeg det virker veldig rart å ha en fremmed person til å ta en slik oppgave i bryllupet. Mulig det fungerer bedre enn jeg tror, men jeg klarer bare ikke se det for meg. Tror ikke det er uvanlig å ha to toastmastere heller, så jeg ville kjørt på med brudgommens far jeg altså + brudens mor.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg syntes ikke brudeparets foreldre skal være toastmasteret. Jeg ville følt at det ville kunne ødelegge stemningen ved bordet ved at alle kom opp til bordet for å snakke med toastmasterne. Anonymous poster hash: 12aca...894 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Vi hadde leid inn en stand-up komiker. Hun var fantastisk. Anonymous poster hash: 43d4e...0b7
masekopp Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde syns det var kleint, men når dere ikke har så mye å velge i tror jeg at jeg ville gjort det fremfor å ha to stk som da er foreldre til brudgommen.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Må dere ha toastmaster? Vi klarte oss fint uten Anonymous poster hash: 8e13a...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå