Anatheaa Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Takker på forhånd for svar Litt tileggsinfo: Jeg er en kvinne på 28 år 113 kg tjukk og 176cm over bakken, som ikke går på prevansjon, sluttet på p pillen for 1,5 år siden. Jeg og min kjære vil gjerne ha barn men vi prøver ikke, vi tenker mer skjer det så skjer det og jeg er ganske enkel når det gjelder syklusen min, samme greie gang på gang, har som regel en syklus på 24 dager, med ømme hovne harde bryster en uke før mens og med mens i 4 dager men denne måneden har brystene forholdt seg myke, litt såre på niplene men det kan like mye være forsi jeg konstant klår på de etter de ble litt små såre for 3 dager siden som noe annet,og igår kom det kanskje 2 dråper friskt blod på papiret etter dobesøk , men idag kom det mye mer, fortsatt friskt og kanskje noe i skalaen på 10 dråper. Jeg er små sår og hoven ved kjedeåpningen, men har ikke sopp (det vet jeg hvordan er), kan dette være starten pp det jeg tror eller er jeg bare blitt riv ruskanes gæærn? Jeg er forøvrig en uke før mens nå som fortalt i starten, for de som ikke husker dette
Anatheaa Skrevet 14. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2014 Etter nærmere telling ser jeg at jeg er på syklusdag 19, det vil si 5 dager før forventet mens
lillemeg90 Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Det kan være, men det kan igså vøre at det ikke er det, du får ta en test om noen dager å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå