Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Og for en dag eg og tre gode venninner hadde i går! Utrolig koselig og gøy! Vi startet med salsa - samboeren til en av venninnene min var lærer (han er proff). Jeg tok det kjempelett selv om jeg ikke har danset salsa før og tror jeg har funnet mitt skjulte talent Vi danset til latinske rytmer på en parkeringsplass, folk stoppet opp og så litt men det var bare hyggelig! Vi hadde små champagne- og vaffelpauser innimellom slagene.... Deretter bar det til et for meg ukjent hus....en hvitkledd jente åpnet døren - det var jo en venninne av min venninne, som er hupleier og aromaterapeut! Over en times deilig kroppsmassasje og et glass vin på terrassen senere dro vi utover E18 retning Drammen....før vi tok av til Henie Onstad hvor vi nøt et nydelig måltid på Bølgen og Moi! Anbefales herved! Stemingen var høy hele tidenog vi snakket masse om det å gifte seg, de skålte for meg (de andre kommer nok etter.... ) og det var masse latter og smil. Så bar det til Grunerløkka! Vi dro ut på et hyggelig utested med deilige sofaer, jeg drakk først en Irish coffee og derette litt vin (dårlig blanding....kjenner jeg i dag :-? ). Og så, klokken 11 eller deromkring, kom min kjære Prins og gjengen! Det var spesielt å se ham etter nesten en uke fra hverandre. Han var utrolig kjekk og virket nesten litt sjenert....den lille goingen min!! Han syntes det var leit vi ikke skulle sove sammen før lørdag (he he), men den som venter på noe godt...etc. Så kjørte vi jentene hjem litt over 1. Vi var slitne alle sammen, men hadde hatt en kjempehyggelig dag!
Loolaa Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Høres ut som om du hadde en fin dag! Og gratulerer med dagen på lørdag!
AugustBrud'04 Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Hørtes ut som en fin dag!! Tror forresten jeg så vielses-annonsen deres i Aftenposten i går. Haslum kirke kl. 15 ikke sant? Masse lykkeønskninger
majan Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 det hørtes jo ut som en kjempe koselig dag, har sansen for slike utdrikkningslag fremfor et hvor en bare blir "driti" ut og kjempe full.
Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2004 Det var nok vår annonse! Tusen takk for lykkeønskninger!
Gjest Lompa Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer! Og lykke til på lørdag! (Ikke noe behov for ullsokker?;-) )
Snorkie Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 Hørtes ut som en kjempeflott dag (faktisk ganske likt mitt, hudpleie, flamenco, jentekos, middag og ut på Grunerløkka )! Masse lykke til med morgendagen
*marte* Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Hørtes ut som dere hadde en kjempekos dag! Håper mitt er like snillt! Sitter og venter på å bli hentet...
Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2004 Hørtes ut som dere hadde en kjempekos dag! Håper mitt er like snillt! Sitter og venter på å bli hentet... Håper du hadde det gøy i dag, da! Tusen takk for alle hilsener, jenter, kjempehyggelig å lese! Er litt trøtt nå så jeg må lade opp litt til i morgen, gleder meg veldig nå!! Tusen takk for alt dere har bidratt med under planleggingen - har fått mase tips og hyggelige tilbakemeldinger her inne! Lykke til dere andre som gifter dere i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå