Gå til innhold

Finne tilbake med eksen(barn sammen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd om hva jeg skal gjøre. Jeg har barn med eksen. Hun ble til da jeg gikk på p-piller, men hverken jeg eller faren klarte å ta abort. Jeg jobbet og har utdannelse men det har ikke han enda. Han prøvde hard å få seg jobb men det slet veldig på han å ikke kunne bidra. Han ble deprimert og vi kranglet mye. Han er ikke en dårlig fyr og VILL veldig gjerne få orden på livet. Etter mye frustrasjon og krangling under graviditeten ble det slutt. Jeg greier meg fint alene økonomisk, eier egen leilighet og har det jeg trenger. Han er en fantastisk far for babyen vår og det er vanskelig å se att vi ikke er sammen. Vi elsker hverandre utrolig høyt. Han har sagt att han ikke kan ha kjæreste/samboer før han får orden på livet sitt og jeg har full forståelse for det. Hadde det ikke vært for det hadde vi ikke hatt noe å krangle om og ville nok bodd sammen enda. Han har sagt att han unner meg å finne en god mann, men att jeg betyr alt for han og att han håper vi finner tilbake til hverandre når han har fått jobb/utdannelse og har noe å bidra med.

Selvfølgelig sitter jeg ikke å venter på han uten å leve livet. Er jo ikke garantert att det blir oss. Men han er virkelig den jeg vill dele livet med. Vill ikke presse han, men vill på samme tid vise han att jeg virkelig vill att det skal ordne seg for oss en dag. Hvordan skal jeg oppføre meg rundt han? Og er det noen andre som har funnet tilbake med eksen? Hva gjorde dere i så fall?

Anonymous poster hash: 054ef...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Dere har fått litt motgang og gjør det slutt. Han sier han vil ha deg tilbake når han har noe å bidra med? Hvorfor måtte dere gjøre det slutt in the first place da? "Bare" fordi han ikke har jobb? På tide han tar litt ansvar kanskje?

Anonymous poster hash: 23d43...13b

Skrevet

Jeg skjønner ikke. Dere har fått litt motgang og gjør det slutt. Han sier han vil ha deg tilbake når han har noe å bidra med? Hvorfor måtte dere gjøre det slutt in the first place da? "Bare" fordi han ikke har jobb? På tide han tar litt ansvar kanskje?

Anonymous poster hash: 23d43...13b

Som sagt ble jeg gravid på ett veldig feil tidspunkt. Ble mye krangling da jeg bekymret meg for fremtiden, han prøvde så godt han kunne men ble deprimert. For att vi skal fungere sammen må han få tid til å ordne opp i livet sitt. Skjønner hva du mener for jeg tenkte det samme med en gang, men nå ser jeg att han virkelig trenger å bo alene å fokusere 100% på å få seg en utdannelse og jobb.

Anonymous poster hash: 054ef...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...