Gå til innhold

Hva LIKER du ved partneren din/hvorfor falt du for han?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Etter oppfordring fra 040904, slenger jeg meg på, og lager en hyggelig tråd. Det har vært flere tråder som denne, men en god ting kan ikke sies for ofte, sant?

Så... Spytt ut! Hva LIKER du med partneren din, og hvorfor falt du for han/henne?

Jeg liker at "min" er litt gammledags, men samtidig moderne. :-)

- Han tenner røyken for meg

- Drar ut stolen

- Insisterer på å betale regningen

- Åpner dører for meg

- Legger merke til små detaljer

Han respekterer meg og synes jeg er intelligent

- Gir meg karrieretips for å komme meg fram i firmaet

- Synes jeg er dritpen :sjarmor:

Men det som jeg synes er aller mest sjarmerende med han, er at han elsker å krype inntil meg om natten. Hvis han våkner opp opp natten og ikke ligger inntil meg, smyger han seg alltid forsiktig bort. Det er jo søtt, da! Også elsker han å holde hender, privat og offentlig. Litt uvandt for meg, men jeg elsker det! :D Og han er fantastisk flink til å kysse. :kyss: Også liker vi samme type filmer og bøker. Også er han veltrent. :sjarmor: Og litt sjenert i visse sammenhenger, men samtidig ikke sjenert, liksom. Det er også gankse søtt. Også har han et sjarmerende smil. Og han er veldig intelligent, og liker å diskutere ting.

Kom litt hulter til bulter her, oppramsingen, men det går vel bra! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Fiona*
Skrevet

Har han en bror som er singel, ca 30 år...? :kul:

Skrevet

At han er solid og til å stole på

At han er praktisk (flink til å snekre, mure osv)

At han er klok

At han er tøff på å satse (på meg, på ny jobb osv)

At han er verdens beste elsker... (*sukke* :sjarmor: )

At han har så pene hender

At han ser 10 år yngre ut enn han er

At han er utrolig god til å sense når jeg trenger trøst og armkrok

At han elsker meg... 8)

Gjest lmari
Skrevet

:hjerte: Han er alltid blid. Selv om klokka er fem om morgenen og han har sovet i tre timer, så er han blid. Selv om jeg er sur og alt er kjedelig, så er han blid.

:hjerte: Han spør meg alltid hvordan jeg har det. Om jeg har hatt det fint på jobben. Om jeg har kost meg ute. Om jeg har sovet godt. Hvordan det går på jobben. Ringer for å høre hvordan ting går, eller bare for å høre stemmen min.

:hjerte: Han får meg til å le. Ikke bare sånn hyl-latter, men også de små kommentarene i hverdagen som er så gode.

:hjerte: Han er alltid der for meg. Alltid. Uansett hva. Og han godtar meg akkurat som jeg er. Om jeg vil diskutere livet, døden, kjærligheten og havet. Eller om jeg vil ligge på stuegulvet og surve fordi jeg kjeder meg.

:hjerte: Han er kosete og øm mot meg. Kan våkne av at han stryker meg forsiktig på ryggen. Og får alltid nattanuss og hadetnuss. Klemmer masse.

:hjerte: Han er alltid spennende å snakke med, enten vi snakker om alvorlige ting eller mer teite ting.

:hjerte: Han er fornuftig. Selv om jeg noen ganger hater det, er det egentlig et godt trekk. Han er fordømt fornuftig, særlig med penger. Og det er ikke jeg... Men noen ganger er det godt å ha noen med penger i banken å låne av, en som kan snakke meg bort fra å kjøpe de aller dyreste skoene når jeg bare har noen hundrelapper igjen. Eller når jeg vil kjøpe dyre ting i taxfree'en, og han sier med strenge-stemmen sin: "lmari, du bestemmer selv. Men husk at det er to uker igjen til lønning". Og han har selvfølgelig rett..

:hjerte: Han er alltid til å stole på, blir ikke oppfarende for småting, ringer når han sier at han skal, og gjør det han sier at han skal.

:hjerte: Han er familiekjær, setter familien sin høyt, er glad i dem og setter pris på dem.

:hjerte: Han er voldsom til å stå på når det gjelder jobb. Ikke så mye når det gjelder hjemmeting, men når han først får "ras" - gir han seg ikke.

:hjerte: Han slutter aldri å overraske meg, stadig kommer det kommentarer som jeg ikke har hørt før, sider jeg ikke viste han hadde, tanker jeg ikke trodde han tenkte.

... og så er han så utrolig søt!!!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Har han en bror som er singel, ca 30 år...?  :kul:

Desverre! Han har en bror, men han er ikke myndig enda. :wink:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ops! Litt i yngste laget... Prøvde en som var 7 år yngre sist, og det var ikke helt greia, gitt :ler:

Gjest Lady S
Skrevet

Det jeg fallt for først var smilet....og..

..at han er omsorgsfull og varmhjerta

..at han er leken og får meg til å le

..at han er intelligent og kunnskapsrik

..at han har den ubeskrivelig flotte rumpa

..at han blir med fjellturer og generelt er aktiv

..at han er ÆRLIG og har et avslappet forhold til seg selv

..at han er kosete uten å bli anmasende

..at han synes jeg er vakker

..at han respekterer meg og er glad i meg for den jeg er

..at han har tilsvarende behov for nærhet og alenetid som det jeg har

..at han aldri slutter å overraske meg

..at han tar intativ og er utadvendt

..at han er fantasifull og reflektert

..at han lager mat til meg

..at han er så skjønn at jeg har mest lyst å spise han opp

..at han ikke er en nikkdukke og en tøffel, men utfordrer meg og er klar over hva han vil (og ikke vil)

..at han gjør meg tussete

..at han gir meg hensynsløst deilige kyss *svever*

..at han liker å diskutere og skravle om alt mulig

..at han har guts

..at han er gutteaktig, men også veldig fornuftig

..at han er ganske lik meg på områder jeg er rar på

..og fordi jeg føler meg hjemme i armkroken hans og er ubeskrivelig glad for at jeg er meg når jeg våkner først og bare kikker på den herlige mannen min til han merker det og begynner å småkose med håret mitt eller stryke på meg i halvsøvne... *sukker lengselsfullt*

Skrevet

At han ser på meg på en måte som han ikke ser på noen andre...

At han ikke behøver å SI at han elsker meg for at jeg vite det og føle det, hver eneste dag... :hjerter:

(PS: falt for han for at han var så innmari pen :oops: :ler: )

Skrevet

*trenger å tenke litt over dette...

Gjest Madley
Skrevet

Hun er min rake motsetning:

Der jeg er hissig og amper er hun rolig og avbalansert, Hun sparer pengene sine der jeg sløser.

hun er tålmodig og hjemmekjær der jeg fyker avgårde for å rekke kafe og mest mulig samtidig.

Hun har de blåeste øynene i byen!

Hun er omsorgsfull.

Hun setter familien sin foran alt.

Vi har felles intresser; ligge å lese i sofan med et pledd, kakao og kjæresten innen rekkevidde. Gå turer hånd i hånd, Kline, spise maten jeg lager, spille spill og gjøre andre kjæresteting.

Og jeg er like forbauset enda over at hun vil ha meg! :o

Skrevet

Jeg falt for sjarmen og snillheten så vidt jeg husker, og jeg husker jeg var veldig fascinert av de veltrente armene hans. Jeg liker ham fordi:

* han har de mest knallblå skinnende øynene jeg noen gang har sett

* han er så snill, hjelpsom og generøs

* han gir meg komplimenter og sier han er glad i meg hver eneste dag

* han er intelligent og har en god utdannelse

* han er ærlig og åpen

* vi har felles interesser

* vi er så utrolig og overraskende like

* han er kjekk og har en fantastisk kropp (en lekker veltrent sprettrumpe :sjarmor:)

* han er en god elsker

* han må alltid gi meg et kyss før han drar noe sted, og når han kommer tilbake igjen

* han er tålmodig (i motsetning til meg)

og minst tusen andre grunner..... :hjerte:

Skrevet

Jeg liker at han aldri gjør seg til, driver med renkespill men er ærlig og oppriktig i alle situasjoner og er til å stole 100% på..

Jeg liker at han er omsorgsfull og inkluderende mot alle han møter, viser dem respekt uansett hva eller hvem de er fordi han mener mennesker fortjener et minimun av respekt..

Jeg liker at han er en rettferdig far og omsorgsperson, og at han alltid beholder roen når jeg mister hodet fullstendig og lar temperamanget dra meg av stolen... :wink:

Jeg kunne fortsatt i en evighet - men dere skjønner vel tegningen..

Grunnen til at jeg falt for ham var at han var den eneste som virket anneledes, som stakk seg ut i gjengen med sitt vesen - vi kom i prat og klarte ikke slutte prate.. Han var edru, jeg var edru, og vi var på en fest med bare felles venner.. Jeg ante ikke hvem han var og han hadde heller aldri sett meg før.. Den dag i dag skjønner jeg ikke helt det - siden vi hadde så mange felles venner...

Uansett, han er og bli den samme spesielle personen som han var den første kvelden..

Han er en gentlemann som drar ut stolen, opner døren, holder jakken din osv.. Han er myk men samtidig hard og rettferdig.. Og han er rolig.... Jeg er ikke det, så det er godt å ha noen som holder igjen når jeg tar av fra bakken og letter .....

Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og er like forelsket i dag som jeg var etter en laang natt med prat første gang jeg så ham....

Gjest Lompa
Skrevet

:grine: Jeg blir helt rørt jeg av å lese alt dette!

Hva jeg liker ved min kjære:

ALT! :ler:

Han elsker meg, like mye som jeg elsker ham.

Han er:

-Snill,tålmodig, og VELDIG intuitiv.

-RÅ i senga. Myk og øm og varsom det ene øyeblikket, rå og krevende i neste, alt etter hva han merker at jeg ønsker og trenger.

-Helt ufattelig kosete og myk, veldig fysisk. "MÅ" liksom bort og kose eller klappe på meg hele tiden, noe jeg ikke akkurat kan sises å ha noe i mot...

-Står opp og setter på kaffe og ordner frokost til meg, mens jeg står i dusjen og spyler bort den verste morgensurheten min..

-Kommer og tar lunsj med meg de dagene han har fri.

(Kjempekos å sitte på en benk i sola og kline)

-Snill mot alle,og har faktisk (til en viss grad ihvertfall) å påvirke meg også, så jeg blir litt snillere.

-Ganske flink på kjøkkenet. ( Asiatisk mat er hans greie)

-Morsom.Og noe av det morsomste han vet er å få meg til å le...Og så alle de rare sangen han plutselig trår til med! :hoho: Bortsett fra"støveldance" som han begynte å synge klokka tre om natta,da han fant ut at jeg HAAAATER den, bare for å teste det...

-Han får meg til å føle meg trygg, noe jeg ikke er vant til.Og som er både godt og litt skremmende...

-Han tar igjen med meg når jeg er i "bitch-humør",noe som aldri har skjedd før.Og det fryder meg!

Første gangen jeg traff ham, tenkte jeg: jøss hva er dette for et snodig menneske? Men han var morsom og vi utvekslet mail og mobilnr, og det ble endel sms`er og maaange,laaaange mailer, og jeg oppdaget det varmeste,mest reflekterte mennesket jeg noen gang har møtt. Jeg så plutselig en mann med mer integritet og styrke enn jeg trodde fantes i noen mann overhodet....En mann med samme idealer og verdier som meg selv, som står for det han sier og mener, og som får meg til å ville bli snillere og bedre. En med enorm empati og innlevelsesevne. Med masse humor og sjarm og lidenskap. Han har ingen erfaring med unger, men han har en naturlig og fin måte å takle dem på og jeg vet at han kommer til å bli en flott far.Rolig og snill, men bestemt.

Alt i alt; en mann som er verd å love å elske og ta vare på, så lenge det er pust i meg...

Gjest GreenSky
Skrevet
:grine: Jeg blir helt rørt jeg av å lese alt dette!

Jeg ble rørt av å lese det DU skrev! :D *varm om hjertet*

Gjest Lompa
Skrevet

Takk.Tenkte faktisk å bruke deler av det i talen min...

Gjest GreenSky
Skrevet
Takk.Tenkte faktisk å bruke deler av det i talen min...

Jasså? Inkl. den delen om at han er RÅ i senga? :sjarmor::ler::tunge1:

Gjest Lompa
Skrevet

:oops: Øøøøhhh, vel..nei....enkelte ting må jo fjernes/ redigeres litt da....

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor jeg fikk interesse for ham? Jo, fordi han virket interessert i meg! :wink: Og hvorfor jeg falt for ham? Jo, fordi han viste seg å være en utrolig hyggelig person, søt, sjarmerende og veldig oppmerksom.

Det jeg setter mest pris på hos min kjære, er at han er så omtenksom. Han interesserer seg for meg og mitt, og spør alltid hvordan jeg har det.

Han er flink til å trøste meg når jeg har det vondt, og han vet å vise at han setter pris på meg.

Jeg er setter veldig pris på at han er like kosete som meg, at han alltid må ha nattanuss før vi sovner, og alltid "ha det"- og "hei igjen"-nuss...Det er en herlig ting!

Jeg elsker at han stryker meg på kinnet eller holder rundt meg uten at det er noen spesiell grunn til det - bare for kosens skyld...

Min kjære er kunnskapsrik, flink og arbeidssom. Han er ærlig og redelig, og vennlig mot alle han møter.

Han viser meg at han har tro på meg og mine evner, og backer meg opp. Jeg føler virkelig at han er på MITT lag, på MIN side - og det er utrolig deilig!

Han er på en måte veldig ulik meg, samtidig som vi på mange områder er svært like. En deilig kombinasjon av motsetning og enighet!

Og det beste av alt - han elsker meg! :hjerter:

K

Skrevet

Grunnen til at jeg falt for han var det at han er interessert i meg, og den jeg er, og ikke den han mener at jeg burde være.

Og at han er snill, nesten selvoppofrende snill. Så har vi så mye felles, og er enige om hva som skal til for at vi skal få ett godt liv sammen. Også er han selvsagt kjekk med en flott kropp. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min er kjekk, intelligent, fantastisk i senga, en god lytter, får meg til å le, er sosial, omtenksom +++ og han er den perfekte partner for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...