Gå til innhold

Forloveren min har bursdag på bryllupsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke rundt tall og jeg spurte henne om det var ok når det lå ann til at hennes dato var et alternativene våre.

Jeg har lyst til å nevne og gratulere henne i talen min, eller be toastmaster nevne det.

Blir det rart? Om jeg spør henne forsvinner jo overraskelsen.

Eller kanskje sørge for at hun får en fin presang av meg mens vi gjør oss i stand før vielsen?

Anonymous poster hash: bf056...f12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel naturlig at du gir henne en gave, både for å være forlover og fordi hun har bursdag. Er vel heller ikke noe problem å nevne det i talen din. Om du forteller det eller ikke, er opp til deg.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke vinkel det slik at det at hun har bursdag gjør datoen ekstra spesiell. Og at du setter pris på at hun ville dele datoen med dere.

Og pass på å gi henne noe litt ekstra mens dere ordnet dere, setter hun sikkert pris på. :)

Anonymous poster hash: e1dce...9d1

• Liker 3
Skrevet

Broren min hadde bursdag den dagen mannen min og meg giftet oss, og under selve festen hadde vi avtalt med bandet som spilte at de spilte bursdagsangen :)

Lillebror sto på dansegulvet mens alle sang bursdagsangen, og etter at sangen var slutt så fikk han gaven sin fra mannen min og meg :)

Litt flaut, men også stor stas for en 13-åring :)

• Liker 1
Skrevet

Du eller noen andre reiser seg å sier det, også synger alle bursdagssang :-)

Anonymous poster hash: ba3fc...e59

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg mener at det bare er naturlig at du gratulerer henne i din tale. I ett bryllup jeg har vært i hadde en av brudens tanter bursdag på bryllupsdagen. Hun gratulerte tanten mens hun holdt talen. :)

Skrevet

En veninne av meg fyllte året, alle sang for henne:)

Skrevet

HI her!

Takk for innspill! Men nå har det seg slik at jeg ble drukket ut i går og spurte henne om det skulle nevnes, hun ønsket ikke det :)

Det vi ble enige om der at vi koser oss med en flaske bobler mens vi gjør oss i stand på hotellet.

Anonymous poster hash: bf056...f12
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...