Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker tråden om oss tre gutta som nylig var i red light district. Han ene er i et forhold og han andre er mer eller mindre i et forhold. Begge kjøpte sex der.

(Nei, det er ikke tema i denne tråden. Ikke alle som skjønte det sist)

Men det jeg tenkte å ta opp nå er det å være i et forhold som man har planer om å avslutte. Han som er i et definert forhold har sagt at han ikke har tenkt å bli i det forholdet "for alltid". Han begrunner det med at hun er rundt ti år eldre og at hun har barn. Men dette har han visst hele tiden.

Jeg synes det ser ut som at han synes det er greit å være i et forhold akkurat nå, og at det bare er å avslutte det når han har gått lei og ikke vil mer.

Hvor utbredt er det å være i et slikt forhold?

Anonymous poster hash: d1181...c93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri blitt værende i et forhold jeg forstår ikke vil vare "evig". Da syns jeg det er best å gjøre det slutt med en gang, og heller prøve å finne "den rette".

Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig å bli i et forhold hvor man tenker at man skal slå opp "før eller siden".

Anonymous poster hash: 60312...cec

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri blitt værende i et forhold jeg forstår ikke vil vare "evig". Da syns jeg det er best å gjøre det slutt med en gang, og heller prøve å finne "den rette".

Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig å bli i et forhold hvor man tenker at man skal slå opp "før eller siden".

Anonymous poster hash: 60312...cec

Takk, du svarte faktisk på det som er trådens tema.

Anonymous poster hash: d1181...c93

Skrevet

Jeg tror egentlig jeg er i et sånt forhold. Føler rett og slett ikke at han bryr seg nok... Men sexen er god, og hvem vet. Hvis han begynner å slutte å gi faen i meg så kan det jo hende det blir noe...

Er pissed på ham akkurat nå, og vurderer i grunnen å gjøre det slutt... Er drittlei av at han avlyser avtaler hele tiden. Får se om jeg er like sur på ham i morgen

Anonymous poster hash: 4528a...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...