AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg (mann, 31), har de siste månedene blitt ganske god venn med en kvinne. Hun er virkelig flott, og siden jeg er ekstremt underernært på kvinnelig kontakt, finner jeg det veldig vanskelig å ikke kunne gå mer fysisk til verks når jeg er med henne (og da tenker jeg ikke nødvendigvis på sex). Er ikke forelsket, men kan vel fort bli det. Problemet er jo at jeg synes det er direkte slitsomt å være med henne pga dette. Jeg har både lyst å være med henne pga hun er awesome og pen, men har samtidig ikke lyst å være med henne pga jeg bare blir deprimert av å ikke kunne gjøre noe mer enn å "se". Det er vel egentlig ingenting som tyder på at hun er interessert i meg som noe annet enn venn, men hun sender veldig ofte meldinger til meg... Hun er jo venn med noen av mine venner også, og de sender hun aldri meldinger til. Så hva gjør jeg? Bør jeg si det direkte til henne (ekstremt pinlig! ) Eller bare fortsette å være litt "passiv" i dette vennskapet for å ikke utvikle flere følelser? Selv om hun ikke er interessert i meg som kjæreste, så kan det jo være hun ikke er helt fremmed for å bli "kosevenn" med meg... Hadde et slikt forhold med en kvinne en gang, og det var jo helt ypperlig... Er det mulig å ymte frempå denne løsningen på noen måte uten å drite seg totalt ut? Anonymous poster hash: c23e6...634
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Få i henne litt alkohol bare du og hun og se hva som skjer... Anonymous poster hash: ade53...1ee
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Du vurderer en FF med ei du ser du fort kan forelske deg i? Unnskyld, men er du dum? Eventuelt masochistisk så det holder? 2
Surriball Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg blir lett venn med menn, og hadde flere kompiser jeg hang jevnlig med før jeg fikk kjæreste. Men jeg pleide ikke å skrive så mange meldinger med de jeg ikke var interessert i. Så for meg: henge jevnlig = venn. Henge jevnlig + masse meldinger = interessert. Ikke sikkert at hun er likedan, men mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jeg hadde en kompis som jeg likte vedig godt, men ikke forelsket i. Vi hang ilag, tekstet mye meldinger. Det som ble problemet var at han var forelsket i meg Han fortalte det til meg etter ei stund. Og jeg var jo kjempeglad i han, og prøvde å avise hans følelser for meg på best mulig måte. Er ikke enkelt når kompiser blir forelsket, og man selv ser på de som kun venn. Vi var aldri "kose" venner heller. Hadde blitt helt feil. Håper stjernesol ha rett og at hun ikke r som meg Tekstet mye med en kompis som jeg ikke var interesert i. Anonymous poster hash: 5af1b...16f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Du vurderer en FF med ei du ser du fort kan forelske deg i? Unnskyld, men er du dum? Eventuelt masochistisk så det holder? Blir jeg forelsket, kutter jo jeg det ut selvfølgelig. Anonymous poster hash: c23e6...634
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Blir jeg forelsket, kutter jo jeg det ut selvfølgelig. Anonymous poster hash: c23e6...634 Det er jo da det er for sent (for din del). Lykke til med selvplagingen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå