AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg og kjæresten min har bare vært sammen i noen måneder, og jeg er stormende forelsket. Han pleier å sende meg mange meldinger om dagen om hvor mye han savner meg ol. når vi ikke er med hverandre. Problemet er at når vi er med hverandre, virker han så distansert og usikker. Jeg har prøvd å spørre ham om hva det er, men da svarer han selvfølgelig (som menn flest) at det ikke er noe. Han er til tider omsorgsfull og snill, men noen ganger føler jeg at det virker som om han nærmest er redd for meg. Kanskje han syntes jeg maser for mye, men jeg er bekymret hele tiden for at det skal ta slutt. Jeg har vært veldig ærlig, hinter ikke, men sier nøyaktig hva jeg tenker og føler. Jeg blir så forferdelig usikker på hva det er. Er han ikke interessert i meg lenger? Vi har veldig mye sex, og begge to tar omtrent like mye intiativ så jeg er ganske sikker på at han ikke "bruker" meg, for han maser ikke om jeg sier nei, og han kan gjerne være med meg og gjøre andre hyggelige ting. Han sender meg så forferdelig miksede signaler. Kanskje han er deprimert, eller kanskje han rett og slett er usikker på forholdet. Jeg vet at faren hans ikke liker meg, og lurer på om det er dette som plager ham. Åh... Sikkert et rotete og dårlig forklart innlegg, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så utrolig glad i ham, men i det siste blir jeg bare mer og mer redd for å miste ham. Blir gal av å leve i uvisshet hele tiden og vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva annet kan jeg gjøre enn å fortsette å være ærlig med ham og si hva jeg føler? Blir nesten deprimert av hele greia. Han er 31 år og jeg er 27, så vi er begge voksne... forstår ikke dette. Føler meg nesten som en usikker fjortis. Måtte vel bare få det ut Anonymous poster hash: 06143...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå