Gå til innhold

Noen som vil legge Tarot på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har lest noen tråder her inne om Tarot og sånt. Jeg synes det er veldig intressant og skulle gjerne blitt spådd selv. Helst om kjærlighet i nærmeste fremtid osv. Så hvis noen er intr. er du/dere hjertelig velkommen til å legge Tarot på meg.

På forhånd takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har lest noen tråder her inne om Tarot og sånt. Jeg synes det er veldig intressant og skulle gjerne blitt spådd selv. Helst om kjærlighet i nærmeste fremtid osv. Så hvis noen er intr. er du/dere hjertelig velkommen til å legge Tarot på meg.

Det skal bli en tarottråd ganske snart igjen, så du får rett og slett bare følge med på forumet.

Skrevet

Det skal bli en tarottråd ganske snart igjen, så du får rett og slett bare følge med på forumet.

Så med det så avslutter du tråden? Du kan ikke tenke deg at det er flere som er i stand til å legge tarot?!

Anonymous poster hash: ebe3e...7d4

Skrevet

Så med det så avslutter du tråden? Du kan ikke tenke deg at det er flere som er i stand til å legge tarot?!

Anonymous poster hash: ebe3e...7d4

Ja, men de må da svare her da.

• Liker 1
Skrevet

Tarot og andre former for spåkunstner er bare tull.

Du vet det, ikke sant?

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du vet det, ikke sant?

Det er mye som er tull her i livet, men vi holder på med det likevel fordi det er gøy?

Skrevet

Det er mye som er tull her i livet, men vi holder på med det likevel fordi det er gøy?

Ja, for all del... Det er fint å tøyse litt...

Det er dessverre en del som tror på Tarot og lignende, men så lenge man vet at det bare er tøys så er det vel greit.

• Liker 2
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Heisann!

En mann med lyst langt hår dukker opp. En mann med lyst langt hår står for latter, roser hver fredag og intime øyeblikk foran peisen.

Gjest krokodillen
Skrevet

En mann med lyst langt hår dukker opp. En mann med lyst langt hår står for latter, roser hver fredag og intime øyeblikk foran peisen.

Regner med du er mann, med lyst langt hår

Gjest krokodillen
Skrevet

Du vet det, ikke sant?

Oh lord. La nå folk ha det litt moro miss know it all

Skrevet

Kanskje vaktmesteren? ;)

Anonymous poster hash: d2b35...6c8

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Regner med du er mann, med lyst langt hår

Faktisk mørkhåra, ikke så veldig langt heller :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Faktisk mørkhåra, ikke så veldig langt heller :)

Jasså!

Skrevet

Du treffer snart en mann med store ører. Du faller for ham, til tross for de enorme ørene. Dessverre blir hans mor snart syk og han må hjem til Canada for å pleie henne. Hold derfor følelsene tilbake for ikke å bli såret.

Noen måneder senere vil du treffe en mann med kjempenese. Du faller pladask for ham, til tross for den svære nesa. Dessverre blir også hans mor syk, men det gjør ikke noe for han bestemmer seg for ta med henne hjem til deg og pleie henne der. Kjør på!

Dere vil leve lykkelig sammen helt til 2036. Da faller du for en mann med enda større nese.

Anonymous poster hash: c8f6f...557
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...