AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Og tidvis også ukjente mennesker som snakker til ham,når han blir flau og sjenert. Han retter begge pekefingre mot oss og sier "bambambambambambam". Jeg blir både provosert og flau,men alle forsøk på irettesettelse er fånyttes. Hvordan best plukke av ham dette her, han kan jo ikke holde på sånn?Anonymous poster hash: cc887...79b
Gjest Magdalene Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Slik har vår toåring også begynt. I bhg sier de at han tar etter de større barna. Jeg tar ned hånden/pinne/u name it, og sier at slik gjør man ikke. Greit nok å gjøre det i leken (det er jo ikke til å komme unna, selv om jeg ikke liker det), men å bare gå rundt å gjøre slik syns jeg er en uting.
Tabris Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Slikt er vel best å bare ignorere? Det er en fase og de forstår jo ikke rekkevidden av symbolikken i det de gjør. Jo mer oppmerksomhet man gir slikt, jo mer spennende blir det.
Teriyaki Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg sier bare at slikt gjør vi ikke, også avleder jeg han gjerne.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Skyt tilbake! spill død. Kast deg bak sofaen! Jakt på ungen. G>å litt bananas. Det er rett og slett grisegøy 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Skyt tilbake! spill død. Kast deg bak sofaen! Jakt på ungen. G>å litt bananas. Det er rett og slett grisegøy Jeg leker veldig mye med ham, men liker ikke å leke skyting med ham. Spesielt ikke når han ikke skjønner at det kun er lek, og gjør det mot oss når han er sinna.Anonymous poster hash: f9f31...8ab
absinthia Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 (endret) Det er hans måter å sette grenser på, det er i utgangspunktet en god ting at han ikke ignorerer sine grenser for hva som er ok for ham. Lær ham andre metoder for å gjøre dette og / eller si at dere og andre blir litt lei dere når han gjør slikt, eller ignorer det til det går over. Dette er en typisk ting som vanligvis går over omtrent av seg selv. Treåringer er generelt noen særinger Endret 14. august 2014 av absinthia
Gjest Magdalene Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Det er hans måter å sette grenser på, det er i utgangspunktet en god ting at han ikke ignorerer sine grenser for hva som er ok for ham. Lær ham andre metoder for å gjøre dette og / eller si at dere og andre blir litt lei dere når han gjør slikt, eller ignorer det til det går over. hæ? At ungen lekeskyter er hans måte å vise grensene sine på?
absinthia Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 (endret) hæ? At ungen lekeskyter er hans måte å vise grensene sine på? hun sier jo at han gjør det når han er flau eller sjenert i forhold til fremmede og når han er sint på de voksne. Er heldigvis helt vanlig at barn gjør det, de skal jo bli voksne mennesker som skal sette grenser for hva de synes er ok etterhvert, de trenger bare litt tid og sosialisering for å gjøre dette på en litt mer fornuftig måte. Endret 14. august 2014 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå