AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Del Skrevet 14. august 2014 Hei! Jeg skal i bryllup om noen uker, og trenger et sjal til kjolen min (til kirken osv) - men det er jo helt umulig å finne?! Kjolen er ferskenfarget, med gulldetaljer. Noen som har ideer til hvor jeg kan finne noe som passer? I verste fall får jeg kjøpe et skjerf fra gina/hm i en enkel bruntone... Takk på forhånd for svar! Anonymous poster hash: 91214...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaltLakris Skrevet 14. august 2014 #2 Del Skrevet 14. august 2014 http://agape-brud.no/ ? Jeg ser at de ikke har noe utvalg på nettsiden, men jeg var selv i butikk for noen uker siden, og da hadde de tynne, fine selskapssjal i mange ulike farger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Del Skrevet 15. august 2014 Takk for tipset! Skal gå innom der. Er det noen som har andre tips? Eventuelt, hva kan jeg ha i stedet? ts Anonymous poster hash: 91214...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Del Skrevet 15. august 2014 Hva med Prego? De har sjal i mange farger. Hvor bor du? Anonymous poster hash: 819a7...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. august 2014 #5 Del Skrevet 16. august 2014 Accessorize har mange fine sjal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 Takk for flere tips! Bor sentralt i Rogland:) Var innom accesorize, og ja - de hadde kjempemange fine, men desverre ikke noen som passet til kjolen min var også innom ginatricot, hm, osv sånn i tilfelle de skulle ha noe. Er det noen som vet prisnivået på prego? Er redd det fort blir over min prisklasse:/ (Student). Tusen takk for tips alle sammen! ts Anonymous poster hash: 91214...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Del Skrevet 17. august 2014 Finnes en Floyd-butikk i nærheten? De har mange sjal til selskapskjoler.Anonymous poster hash: 3be57...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Del Skrevet 18. august 2014 Nei, desverre. Nærmeste loyd-butikk er i Bergen, ser det ut som. Men takk for tipset likevel! Ts Anonymous poster hash: 91214...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersnella Skrevet 18. august 2014 #9 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg kjøpte et sjal på B-young tidligere i sommer som jeg brukte i bryllup. Det er sikkert forskjellig utvalg fra butikk til butikk. Men de hadde en del litt mer elegante sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå