Gjest pike Skrevet 2. juli 2004 #1 Del Skrevet 2. juli 2004 er så sinnsykt kåt! :o på verdens flotteste! fyr.. tror muligens det er gjensidig.. synd vi begge er i et forhold.. og værre er et at vi begge er i et forhold, der ingen av oss er fornøyde.. Uansett er han rimelig flørtete av seg, og jeg har ikke peiling på hvordan man gir "svar".. Merker tydelig at vi begge har en slik driv på å bare være sammen - ikke si no eller no slikt - bare være der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juli 2004 #2 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva har du tenkt å gjøre med det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 hva kan man gjøre? når jeg værken kan flørte eller vet hvordan gå frem.. eller, nei hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 hva kan man gjøre? når jeg værken kan flørte eller vet hvordan gå frem.. eller, nei hva synes du? Er ikke det like greit? :-? Hva med å feie for egen dør og rydde opp i det forholdet du har på hjemmebane som du sier du ikke er fornøyd med - og be denne "flørtefyren" gjøre det samme så kan dere "fuck youself silly" når begge har blitt single... Jeeeezz... for noen spørsmål som kommer iblant. Hva med sunn fornuft og respekt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 2. juli 2004 #5 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva med å feie for egen dør og rydde opp i det forholdet du har på hjemmebane som du sier du ikke er fornøyd med - og be denne "flørtefyren" gjøre det samme så kan dere "fuck youself silly" når begge har blitt single... Jeeeezz... for noen spørsmål som kommer iblant. Hva med sunn fornuft og respekt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 joda joda joda.. jeg skrev ikke dette for å "få kjeft", men fordi dette er en fortvilende situasjon. feie for egen dør, joda. MEN nå må dere ikke glemme at det ikke har skjedd en ting, og vi har ikke engang "pratet om det".. litt flørting etc, men vi har da ikke gått over streken? som sagt jeg skrev dette for å få råd/tips om hvordan man kan løse en slik situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvordan løse det? 1. Bryt all kontakt med vedkommende, NULL "hint" eller oppfordringer. INGENTING. Nei, ikke litt en gang. Sett deg ned og reflekter over hva du vil, og hva du ikke vil. For mannen din sin skyld, først og fremst. 2. Bryt med mannen din først, og gjør hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #8 Del Skrevet 2. juli 2004 joda joda joda.. jeg skrev ikke dette for å "få kjeft", men fordi dette er en fortvilende situasjon. feie for egen dør, joda. MEN nå må dere ikke glemme at det ikke har skjedd en ting, og vi har ikke engang "pratet om det".. litt flørting etc, men vi har da ikke gått over streken? som sagt jeg skrev dette for å få råd/tips om hvordan man kan løse en slik situasjon.. Du ba om råd og jeg ga det - ikke kjeft... Du har ikke gjort noe galt - ENNÅ - men du har jo åpenbart lyst. Mitt råd er og blir å bruke kåt-energien din på å rydde opp der du er og gi faen i å behandle typen din slik du garantert ikke har lyst til å bli behandla sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #9 Del Skrevet 2. juli 2004 Enhver, med vettet i behold, avslutter et forhold som er dårlig. Livet er for kort til at man skal leve i et dårlig forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike Skrevet 2. juli 2004 #10 Del Skrevet 2. juli 2004 "enhver med vettet i behold".. joda.. men når det også er barn inni bildet er ikke lenger det berømte "vettet" ditt så enkelt lenger. joda er man ung, og barnløs går det meste.. men er det barn inni bildet er det plutselig så veldig mye mer å tenke over.. kan liksom ikke bare gå med engang et forhold ikke fungerer.. tror det skal MYE til før man går fra hverandre da.. selv blir jeg behandla respektløst og ille av partneren min.. likevel ikke grunn nok til å gå.. har vi blitt enige om.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #11 Del Skrevet 2. juli 2004 selv blir jeg behandla respektløst og ille av partneren min.. likevel ikke grunn nok til å gå.. har vi blitt enige om.. ? Bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #12 Del Skrevet 2. juli 2004 "enhver med vettet i behold".. joda.. men når det også er barn inni bildet er ikke lenger det berømte "vettet" ditt så enkelt lenger. joda er man ung, og barnløs går det meste.. men er det barn inni bildet er det plutselig så veldig mye mer å tenke over.. kan liksom ikke bare gå med engang et forhold ikke fungerer.. tror det skal MYE til før man går fra hverandre da.. selv blir jeg behandla respektløst og ille av partneren min.. likevel ikke grunn nok til å gå.. har vi blitt enige om.. ? Makan, sier jeg bare.. Skal man akseptere et elendig forhold, med en slik mann, bare fordi man har barn sammen han? Barna tar mer skade av at deres far behandler moren dårlig, enn de gjør med foreldre som ikke lenger lever sammen. Jeg syns du behandler deg selv, like respektløst som han behandler deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pike Skrevet 2. juli 2004 #13 Del Skrevet 2. juli 2004 javel, du synes? hva med det at man faktisk ikke har ork! til å bryte opp, jeg orker ikke alle rundt og han som kommer til spør og grave og spesielt han som kommer til å gå inn for å ødelegge meg.. tro meg, jeg har prøvd å gå en gang før.. Da ble jeg rett og slett forfulgt -han ringte hjem til foreldrene mine`s hus telefon (jeg bodde der da) når som helst på døgnet -truet med å ta selvmord osv osv.. Han har selv sagt at jeg ikke er til å like for andre, at han skal sørge for å ødelegge meg og ryktet mitt osv osv.. Det er lenge siden vi har hatt noe som helst form for "go kjærste" tone oss imellom. Og jeg som tidligere var redd for å være alene er nå overlykklig for hver gang jeg kan være meg.. Det at jeg traff denne andre fyren har snudd livet mitt oppned -bla. med å få meg til å forstå at jeg ikke er "så langt nede " som partneren min har prøvd å få meg.. jaja, det var noe av historien bak - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #14 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg synes dette virker søkt. Først er du så kåt og gal, og plutselig kommer du med en historie om at "buhu mannen min er elendig"! Men hva vet vel jeg? Synes ikke dette er så troverdig, jeg. Men om det er sant; SKJERP DEG. Snakk med typen din. Om du absolutt vil humpe på han andre, slå opp først, ellers er du i mine, og mange andres øyne et smålig menneske. Fysj. Er det rart folk blir sjalu, slik moralen ligger an i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stjerna Skrevet 2. juli 2004 #15 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei du, hvis det er sant alt du sier så skjønner jeg at det ikke er lett for deg. Men jeg må bare si som jeg har sagt til venner av meg i lignende situasjoner: en mann som ikke verdsetter deg er ikke verdig til å ha deg!! Livet er for kort til å kaste det bort på egoistiske mannfolk. Og som barn av foreldre som ikke var glad i hverandre og krangla nesten hver dag kan jeg si at det er IKKE noen god måte å vokse opp på! Det hadde vært mye lettere å forstå om de bare kunne ha skiltes. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende mann Skrevet 2. juli 2004 #16 Del Skrevet 2. juli 2004 "enhver med vettet i behold".. joda.. men når det også er barn inni bildet er ikke lenger det berømte "vettet" ditt så enkelt lenger. joda er man ung, og barnløs går det meste.. men er det barn inni bildet er det plutselig så veldig mye mer å tenke over.. kan liksom ikke bare gå med engang et forhold ikke fungerer.. tror det skal MYE til før man går fra hverandre da.. selv blir jeg behandla respektløst og ille av partneren min.. likevel ikke grunn nok til å gå.. har vi blitt enige om.. ? "har vi blitt enige om" ? Hvorfor i all verden skal han ha noe å si til det. Du må velge din vei videre. Høres ut som om du burde vært ute av forholdet for lenge siden. Men rydd for all del opp i det gamle før du starter noe nytt. Hvis han er som du sier, bør du ikke gi ham noen gratis "grunn" til å legge deg for hat (som f.eks. utroskap). Du nevner barn...... De kan umulig ha godt av å se deg bli behnadlet slik som du beskriver. Og hvis han virkelig kan tenkes å gjøre alvor av truslene er han såvisst ikke skikket som far. Nei, du bør se framover og gi deg selv sjansen til å leve et godt liv i et godt forhold. Ikke i undertrykkelse og respektløshet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #17 Del Skrevet 2. juli 2004 En type som tråkker på deg og prøver å bryte deg ned bør du faktisk bare komme deg unna. Det vil bare bli verre. At han truer med selvmord er ikke ditt problem. At det er barn i bildet gjør det enda verre å bli. Skal ungene dine lære at det er sånn forhold mellom menn og kvinner skal være????????? Foreslå for mannen din familieterapi hvis du tror det er noe å satse på - og vil han ikke, bør du tenke mer på ungene dine enn på ham og deg selv. Jeg skal ikke stille diagnoser, men tror ikke det er å ta for hardt i å mene at han har psykopatiske trekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå