AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Ble slutt for noen måneder siden. Jeg har slitt med kraftig kjærlighetssorg, han har levd livet. Fant ut tidlig i sommer at han savnet meg veldig, endte opp med sex. Snakket nesten ikke på to uker, før vi skrev meldinger igjen, da sa han at det ikke gikk bra, han savnet meg enda mer. En uke uten kontakt, så avtalte vi å treffes. Var hos han i flere dager, han gjentok hvor godt han synes det var å ha meg der igjen. Nå er dette ti dager siden, og jeg har ikke hørt en lyd fra han. Har jo vært flere perioder i sommer uten kontakt, men jeg synes det er ubehagelig nå etter den helga sammen. Jeg er ikke sikker på hva jeg selv vil, men hvis det er helt uaktuelt for han å jobbe for et forhold igjen, så vil jeg vite det sånn at jeg kan gå videre med livet mitt. Hvordan skal jeg ta kontakt og få spurt om dette? Jeg kan godt ha det slik hvis jeg vet det fører til noe (vi bor langt fra hverandre, har vært snakk om at han skal flytte nærmere etterhvert), eller hvis jeg vet at han trenger tid bare før han vil prøve igjen. Men jeg gidder ikke sitte slik og "vente" hvis han allerede nå vet at det kun er sex han vil ha innimellom, da vil jeg heller ta en ny dose kjærlighetssorg og så glemme han. Hjelp meg gjerne med en melding som får frem det jeg lurer på, uten at jeg skremmer han bort. Sliter litt med å formulere det riktig. Anonymous poster hash: 913bd...231
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Foreslå å gjøre noe sammen slik at du får muligheten til å snakke dirkete med han. Ikke ta dette per melding. Anonymous poster hash: f102e...a2e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Foreslå å gjøre noe sammen slik at du får muligheten til å snakke dirkete med han. Ikke ta dette per melding. Anonymous poster hash: f102e...a2e Det er helt umulig, han bor ikke alene og da jeg var der i sommer var det visst viktig at ingen oppdaget noe. Trodde vi skulle prate da, men det ble jo ingenting av. Jeg forsøkte etter første runden med sex å invitere han ned til meg, men han mente at det "ikke var så lurt". Er for langt til å ta en dagstur. Går ikke ann å snakke med han på telefonen heller, gjennom hele forholdet har jeg måtte ta opp ting på melding, hvis jeg snakker med han om problemer så bare svarer han ikke. Må gi han tenkepauser når jeg sier noe hvis det skal bli noe fornuftig. Anonymous poster hash: 913bd...231
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Han holder deg på gress. Ja, det er det jeg har skjønt. Og det er jeg ikke villig til å være. Enten får han fortelle meg at vi har en fremtid og jobbe mot det målet, eller så må han "slippe" meg fri. Anonymous poster hash: 913bd...231
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Ja, det er det jeg har skjønt. Og det er jeg ikke villig til å være. Enten får han fortelle meg at vi har en fremtid og jobbe mot det målet, eller så må han "slippe" meg fri. Anonymous poster hash: 913bd...231 Her tar du dessverre feil. Det er du som må sette deg selv fri.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Her tar du dessverre feil. Det er du som må sette deg selv fri. Nei, jeg ønsker ikke å være fri hvis han vil ha meg. Jeg ønsker å vite hva han mener. Og det er det jeg spør om, hvordan skal jeg få funnet ut det på en ok måte? Jeg ønsker svar på om han ønsker en fremtid med meg. Hvis ikke så vil jeg vite det, slik at jeg kan gå videre. Ønsker han en fremtid med meg så vil jeg ikke gå videre, da vil jeg jobbe for at dette skal fungere. Anonymous poster hash: 913bd...231
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Nei, jeg ønsker ikke å være fri hvis han vil ha meg. Jeg ønsker å vite hva han mener. Og det er det jeg spør om, hvordan skal jeg få funnet ut det på en ok måte? Jeg ønsker svar på om han ønsker en fremtid med meg. Hvis ikke så vil jeg vite det, slik at jeg kan gå videre. Ønsker han en fremtid med meg så vil jeg ikke gå videre, da vil jeg jobbe for at dette skal fungere. Anonymous poster hash: 913bd...231 Han vil ikke ha deg. Ville han hatt deg så hadde det ikke vært hemmelig at du var på besøk. Hadde han ville hatt deg hadde han tatt kontakt. Hadde han ville hatt deg så hadde han svart deg. Han holder deg på gress og bruker deg. Du må bruke selvrespekten din og kutte kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå