Gå til innhold

Hvorfor ikke legge alle korta på bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en ung dame på 32 år. Jeg har nå snart vært ilag med min sambo i 2 år. Han er 25 år gammel. Vi har egentlig kjent til hverandre hele livet pga vi var naboer som små og familiene våres har vært venner i generasjoner. Når vi først fikk øynene opp for hverandre, var det som om det lynte ned fra klar himmel. Alt var helt vinduerlig.

Men.... Det startet vel i april ifjor... Han mistet jobben samme dag vi mistet et etterlengtet barn i magen min... Etter det ble han liksom veldig hemmelighetsfull, opptatt... Det meste skjedde når HAN hadde tid...All romantikk og ikke minst sex og nærhet forsvant i dass... Dette sleit jeg veldig med da jeg kunne ikke forstå hvorfor... Fikk heller aldri svar... I sept ble jeg innlagt pga magesmerter, da viste det seg jeg var vist gravid utenfor livmor og måtte dessverre fjerne ene eggleder. :tristbla:

Dette gikk hardt inn på meg, og han var kun tilstede på sykehuset, da jeg kom hjem var jeg alene og måtte fungere som normalt... selv om han også fikk beskjed jeg IKKE måtte være alene, og måtte være iro... Men han å gutta var viktigere...

Det nærmet seg jul, å lite ante jeg hva jeg hadde i vente....

Rett over nyåret legger han igjen pc'n sin hjemme slik at jeg kan bruke den. Den er da selvfølgelig direkte innlogget på hans mail og annen muffens historikk.

Første jeg ser er at han har mailet med en ung dame fra sarp som da viser naken bilder av de begge, sendt til hverandre.... Jeg er sikker på hjertet mitt stoppet i dette sekund!!! Siden da jeg fant dette ved tilfelldighet, begynte jeg leite... alt fra fuckbook, sexlek, zoozk, elite..., sukker, match, ect... alt opprettet fra den sommeren han begynte lukke meg ute.... å disse bildene av han og henne var mailet rundt den tiden jeg var innlagt på operasjonsbordet.... Jeg fikk et støkk, har bilde bevis av alt med klokkeslett og dato'r... Etter dette var han pus i 14 dager, så like kaldt igjen...

Vi bor i en leilighet, og da hadde et par med mange barn over oss... De sto oss veldig nær. For ca en mnd siden oppløste det forholdet seg pga ulike prioriterings-verdier og virker som det også gikk innpå han da første gang på 1,5 år holder han rundt meg å gir meg en omfavnelse klem foran hele familien sin. Jeg ble så sjokket at jeg svarte bare med; "holdt litt til a!! Dette var godt dette!!"

Men så skjer det igjen...

Jeg oppdager en ny profil... betalingsprofil som heter benaughty... der har han opprettet profil som er falsk i mai april iår, men søker ut fantasier og slikt lell.... å til meg sier han at han har vondt over alt så han orker ikke... når jeg spør om fantasier, han har ingen... Når jeg prøver gjøre et inntrykk for å bli lagt merke til, han ser meg ikke engang pga mobilen er mer int...

men derimot av og til våkner jeg midt på natta at han ska ha, og jeg våkner da at jeg blir tatt hardt bakfra... Ikke helt min ide om bra sexliv men... Å slippe til er jo ikke aktuelt... Aldri hatt det slik... Å jeg skjønner ikke selv at jeg har maktet dette... jeg forlot barnefar for 12 år siden på dagen pga han hoppa til sengs med liksom ei bestevenninne av meg igjennom 10 års vennskap...

Så her står jeg da, sliter som et dumt naut da jeg søker nærhet, lek og morro som var i forholdet i starten før han blandet inn andre damer både innen sex søken og innen fast følge og barneønske.... Å på toppen av alt... Han nekter fua av seg for å opprette profilene, eller sendt mailene med nakenbilder av seg selv da disse bildene var tatt til meg ved en tidligere anledning og lagt inn på dobbelt beskyttet passordbelagt mappe....

han sier han elsker meg... Men aldri tid... Når han er ute, er alle andre mer int, til å med kompisene hans er han mer kosete med... Skjønner ikke bæret... Alt jeg skjønner er at jeg har konfrontert han for siste gang... og finner jeg mer er det kroken på døra, da jeg aldeles ikke valgte et liv i kjedsomhet, ensomhet og sulibat... Så om han faktisk da er fysisk utro, hva tenker den dama når ho da ser navnet mitt tatovert i brystkassa hans?? (å det var et valg han gjorde helt selv, for å ha meg nær hjertet hans bestandig sa han....)

Noen vetuge tips te dettan eller noen like erfaringer å dele, tas imot med stor takk ....

Anonymous poster hash: 7d399...b6d
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

LØP.

Dramatisk, men seriøst. Hvorfor gidder du?

• Liker 6
Skrevet

Du skjønner nok selv hvor dette bærer eller bør bære.

Skrevet

Ta på deg skoa og løp!

Anonymous poster hash: b7b5e...a9e
  • Liker 1
Skrevet

^ Det.

OG IKKE FINN PÅ Å FÅ BARN MED HAN.

• Liker 6
Skrevet

Kom deg ut av dette forholdet. Hadde aldri i livet gitt fyren en sjanse til.

• Liker 2
Skrevet

Til alle dere som har svart hittil... Takk !! Det er noe magefølelsen min har sagt hele tida, men likevel lurer jeg på hvorfor løyn og bedrag er så viktig i hverdagen.... Selv har alle hans tidligere forhold endt med at de har vært utro mot han.... Om dette er årsaken forstår også jeg hvorfor det har endt med det... Personlig har ikke jeg hjerte til å gjøre noe slikt mot noen... Aldri gjort heller... Å utseendemessig tar jeg mer var på meg selv enn han gjør med seg selv... Til og med får kjeft da jeg jager han i dusjen... For er jeg heldig dusjer han max 2 ganger i uka.... Før var det hver dag.... Tannbørsten har jeg ikke sett siden 2013... Men så er han hos foreldra sine fra han står opp til han kjem heim på sofa'n og forlanger mat... for å så legge seg... Og som tidligere nevnt... Mobilen er livet.... :/

Skrevet

^ Det.

OG IKKE FINN PÅ Å FÅ BARN MED HAN.

Det skjer nok ikke, selv om prevensjon får jeg ikke lov begynne med pga det var vist en måte å skjule utroskap... Men det er så lite aktivitet, og aldri noe søl etter'n likevel.... for det går vel til disse damene på nett når han spring på badet med vasken på og blir der ei stund.....

Gjest Violetta
Skrevet

Det skjer nok ikke, selv om prevensjon får jeg ikke lov begynne med pga det var vist en måte å skjule utroskap... Men det er så lite aktivitet, og aldri noe søl etter'n likevel.... for det går vel til disse damene på nett når han spring på badet med vasken på og blir der ei stund.....

Du kan fint bli gravid uten at han har utløsning.

Skrevet

Du kan fint bli gravid uten at han har utløsning.

Vet det... Men med en eggleder igjen... og relativt liten eller ingen aktivitet så er sjansene minimale... Ikke blitt gravid etter den operasjonen... å det nærmer seg et år sia nå... Før den tid, før han har jeg ikke vært gravid på 12 år... altså... har et barn på 12 år... :)

Skrevet

Følelser... Men det er jo enn så lenge, å enn så mye enn gidder... Derfor en siste advarsel....

LØP.

Dramatisk, men seriøst. Hvorfor gidder du?

Skrevet

Du skjønner nok selv hvor dette bærer eller bør bære.

Ja, jeg gjør vel egentlig det... Men likevel.... han får en sjanse til å rydde opp, å gjøre seg fortjent... men en profil til, eller damer, kontaktannonser ect... da har jeg gitt opp for godt... jeg VET jeg fortjener bedre....

Skrevet

Kom deg ut av dette forholdet. Hadde aldri i livet gitt fyren en sjanse til.

For noen år siden ville det vært mitt eneste alternativ...

Skrevet (endret)

For noen år siden ville det vært mitt eneste alternativ... Anonymous poster hash: 7d399...b6d

Du priser deg seg selv ikke noe særlig høyt ser jeg!

Endret av Snuppi
Skrevet

Ja, jeg gjør vel egentlig det... Men likevel.... han får en sjanse til å rydde opp, å gjøre seg fortjent... men en profil til, eller damer, kontaktannonser ect... da har jeg gitt opp for godt... jeg VET jeg fortjener bedre.... Anonymous poster hash: 7d399...b6d

Hva er det å rydde oppi egentlig?!?

Hvor mye rydding skal til for å reparere en slik situasjon!?!?

Jeg tror aldri at det vil bli bra igjen etter flere tillitsbrudd!

Du tillater dette guttebarnet å behandle deg på en særdeles respektløs og stygg måte!

Om du finner en kontaktannonse til, kommer du ikke til å forlate ham. Det vet du selv!

Få deg en ryggrad, kast guttungen ut og aldri se seg tilbake!

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er mange måter å håndtere sorg og vanskelige ting på hos menn. Det som du opplever fra samboeren din kan være en av dem, men er langt fra en godkjent unnskyldning.

Du trenger å være veldig tydelig her. Og rettferdig ovenfor deg selv. Gi sambo en mulighet til å fortelle deg absolutt alt, og fortell ham at han får kun en sjans til å være ærlig før forholdet avsluttes. Benytter han ikke muligheten, forteller litt men ikke alt, lyver og snor seg unna, så skjønner han at han mister deg.

Den oppførselen han har vist gir en god indikator på hvordan hans fremtidige oppførsel vil bli. Det viser ikke en lykkelig fremtid for deg.

Ta kontroll og styring over livet ditt - ikke ta til takke med å være en dame som får blir brukt av en slik mann.

Ønsker deg lykke til, fortell oss hvordan det går med deg. :blomst:

Skrevet

Bare det at han ikke har pussa tenna i 2014 hadde vært dealbreaker nok for meg.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor godtar du utroskap?

Anonymous poster hash: 699ad...d76

Skrevet

White trash... Hvorfor godtar dere at livet deres er dårlig? Hvorfor ikke stå på for en endring til det bedre?

Han har sluttet å bry seg om deg for lenge siden, nå bare har han deg til han finner noe bedre, fordi det er behagelig for ham.

Anonymous poster hash: b42bc...e68
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...