~Ironic~Tiger~ Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Vanligvis ville jeg reist til Spania eller Hellas, men i år skal jeg bli i Norge. Jeg skal til Sør-landet! Og der er det vel fint? :D
Tusseline Skrevet 23. juni 2002 #2 Skrevet 23. juni 2002 Hei! Hver sommer reiser samboeren og meg til mine foreldres feriehus som ligger på Sørlandet :D Helt idyllisk!
elle Skrevet 23. juni 2002 #3 Skrevet 23. juni 2002 Jeg skal tibringe to uker på hytta i Risør!! Gleder meg som en unge!! Skal bare slappe av å kose meg sammen med venninnene!!
Gjest Kinga Skrevet 23. juni 2002 #4 Skrevet 23. juni 2002 I år blir det hyttetur rett utenfor Stavern - om det blir tid til ferie overhode; mulig feriejobbing sluker hele sommeren. Håper det blir Stavern-tur ihvertfall; som oftest har vi bedre vær der enn hva sommeren i Bergen kan by på :D
ivanka Skrevet 23. juni 2002 #5 Skrevet 23. juni 2002 det blir hjemmesommer i år. skulle på ferie med samboeren, men han var så kul å dumpe meg en uke før planlagt avreise. (kanskje hakket bedre enn å bli dumpa på ferie, men men) nåja. dette er ikke det verste stedet å være. jeg bor i det gamle sommerhuset vårt, ombygd til helårsbolig, fem minutter fra stranda. hundre ganger mer komfortabelt enn planlagt telttur ihvertfall, og nå slipper jeg i det minste den uunngåelige kranglinga og dølle eks-svigers i tvedestrand. hm. når jeg tenker over det, er jeg jo heldig. endelig tid til å være sammen med vennene mine i byen som jeg knapt har sett mens jeg har jobba meg halvt i hjæl siste året. bare slappe av og gjøre akkurat det JEG vil. og nå kan jeg flørte med den sexy 19-åringen på jobben uten dårlig samvittighet... kanskje ikke så ille å være singel likevel.
Engel Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Ei uke på hytte utenfor Tønsberg (Helt ved sjøen) og 2 uker med bil og telt rundt om i Norge, Sverige og Danmark. Reiseruten er ikke helt bestemt, tar gjerne imot tips!
Julie Skrevet 24. juni 2002 #7 Skrevet 24. juni 2002 Nettopp vært ei uke i Syden med gode venninner :D Om ei uke drar jeg og ei venninne, samt to bikkjer på ukestur i Jotunheimen (fra hytte til hytte). Denne turen har vært planlagt i et år nå, gleder meg som en unge! Ellers blir det vel noen turer til hytta i Trollheimen oxo. Deilig! Klems, Julie
Gjest Solskinn Skrevet 24. juni 2002 #8 Skrevet 24. juni 2002 Foran datamaskinen!!! Jippi!! Har en masse å skrive og deadline til hösten. Solsiden er at jeg endelig blir ferdig, får min etterlengtede "tittel" og kan flytte hjem til Norge!!! Nyt sola og sommeren dere som kan!
Mistyen Skrevet 25. juni 2002 #9 Skrevet 25. juni 2002 Det blir som vanlig ferie i syden i år, nærmere bestemt Alcudia, Mallorca. I år skal jeg jo i tillegg ha med meg min kjære mann, så det blir liksom bryllupsreise for oss dette..... Gleder oss villt...og nå er det bare 17 dager ogjen
Gjest mettemo Skrevet 25. juni 2002 #10 Skrevet 25. juni 2002 Vi skal ha 14 dager på hytta i ryfylke Så skal vi en uke til Kristiandsand,dyreparken og kaptein sabeltann show.
Midnattsol Skrevet 25. juni 2002 #11 Skrevet 25. juni 2002 Skal til London og shoppe som en gaal. Det blir så bra. Så blir det vel en liten koseferie en plass langt borte med kjæresten 8)
Gjest Silje Skrevet 15. juli 2002 #12 Skrevet 15. juli 2002 Denne sommeren består av et fullpakket program. Har alt vært flere steder på ferie, endelig noen dager hjemme - ved maskinen - før jeg reiser videre. Har alt vært noen dager i Italia (Venezia) og Kroatsia (et sted ved navn Porec). Vært 14 dager på fjelltur (Rondane) med min kjæreste. Denne helga var jeg på hytta med besteforeldre. Har ei uke hjemme nå, før jeg så reiser ei uke til Stavanger for å besøke min kjære igjen. Skal noen dagsturer til Sverige med venninner. Noen grillfester og ellers bare slappe av. Skal så med min bestemor til London. Besøker siden min beste venninne i Burmingham, England. Skal så med min far til Hellas. Oppi alt dette må jeg jobbe med en skoleoppgave. Og så gleder jeg meg jo til høstferien, da jeg skal til USA, New York (på konsert med Rolling Stones).
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #13 Skrevet 15. juli 2002 Jeg har vært i Kristiansand (dyreparken) og i Portugal (Lisboa). Nå blir det vel å begynne på studier... Og så blir det forhåpentligvis utenlandstur igjen til høsten.... 8)
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #14 Skrevet 15. juli 2002 Om to uker drar lover'n og jeg til Mallorca!! Jippi :D Litt haryfaktor over øya, men guri som vi skal sexe på beachen og dykke og gå turer på stranden og spise ute hver kveld og....!!
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #15 Skrevet 15. juli 2002 Men ukene før og etter blir det bare jobbing på meg gitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå