AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Skal brukes til: ringe, sende sms, noen få mms, ikke så mye internett (jeg har wifi jeg sikkert kan koble til, og bruke gratis?) Det står mellom: Telenor Mobil M til 599/mnd Betaling for tlf nå: 1kr 2GB data Fri sms Fri min Mms: 1.99kr pr/stk 299/mnd etter nedbetalt tlf (12 mnd) ... Netcom Smart Mini til 549/mnd Betaling for tlf nå: 399kr 1GB data Fri min Fri sms Fri mms 199/mnd etter nedbetalt tlf (12 mnd) ... Djuice Nonstop L til 649/mnd Betaling for tlf nå: 1kr 5GB data Fri min Fri sms Fri mms 299/mnd etter nedbetalt tlf (12 mnd) Gjør jeg riktig i å velge Netcom? Har Telenor nå, helt ok. Hatt Netcom tidligere, helt ok. Merker ikke stor forskjell på de to? Innspill?Anonymous poster hash: ebda8...155
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Må legge til at jeg har iPad jeg kobler til internett her hjemme, så skal kun brukes på nett i "nødsituasjoner".Anonymous poster hash: ebda8...155
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 5GB er jo veldig mye om du ikke trenger så mye internett. Selv har jeg 6GB og bruker veldig mye mobildata, og det er sjeldent jeg bruker alt. Har Djuice og er veldig fornøyd med det. Prøvd både Telenor, Djuice og NetCom, og er mest fornøyd med Djuice. Telenor/Djuice har den beste dekningen etter min erfaring. Hadde jeg vært deg ville jeg valgt Djuice, men et billigere abonnoment med mindre internett siden du ikke bruker så mye. Kanskje et abonnoment med 1GB og fri av resten ville passet til deg
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 hadde valgt one call Anonymous poster hash: 28193...ef7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 One Call uten tvil! Anonymous poster hash: e1625...8eb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Men pne call har vel ikke tilbud der man samtidig får kjøpt tf Anonymous poster hash: ebda8...155
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 One Call, aldri i livet, eier ikke kundeservice! Har du sett på hvilket nett som gir deg best dekning der du oppholder deg mest? Dersom du har like god dekning med alle dine valg, ville jeg valgt Netcom. De er gode på kundeservice. Har du set på Tele2? Har XL abn hos dem til kr. 199,-, spesialtilbud de har av og til.Anonymous poster hash: 941f0...10b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Det Netcom ikke har opplyst meg om til tross for at jeg spurte, er at om du ber om bekreftelse på at sms-ene dine er levert, koster det penger som kommer i tillegg til abonnement. Hos Telenor er/skal nettbanken være betalende. Totalpris for en S4 da jeg sjekket for noen mnder siden var med ett ¨års bindingstid på 7.000 kr hos dem (husker ikke om det var inkl. eller ekskl. abonnement for ett år), mens det samme kostet 2.600+2400 for henholdsvis mobilen og ett års bindet abonnement hos Netcom. Djuice.. har kjent flere som har hatt problemer med dem der de fakturerte noe som kundene ikke hadde blitt enige om, og det ble kjempe vanskelig "sak" mellom dem. Chess er den eneste jeg ikke har noe negativt å si om, men dessverre selger de ikke mobiltelefoner. Anonymous poster hash: 0c572...9fd
Lista Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Netcom: + gratis bankID mobil - ikke topp dekning Telenor/Djuice: + best dekning - tar betalt for bankID mobil BankID mobil ble avgjørende for min del, og jeg valgte å gå over til Netcom. Jeg håper Telenor slutter å ta betalt for tjenesten, da jeg alt i alt liker Telenor/Djuice best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå