AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Du som blogger, bruker du Wordpress.com, Blogg.no eller blogger.com? -hvorfor bruker du den plattformen? -positive og negative ting? Jeg bruker blogger.com fordi det er liksom google som har den og fordi det er enkelt å fikse designet. Men den har jo sine negative sider også: mindre kontroll på de som kommenterer, vanskeligere å få lesere, kan ikke se følgere med mindre de bruker samme plattformen, osv. Så jeg lurer jo på å kanskje forsøke et annet sted. Anonymous poster hash: 2414e...230
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Av online-blogger (uten hosting) like jeg Blogger best. Både pga Google og brukervannlighet. Kjapt og enkelte og ryddig. Menjeg foretrekker hosting og full versjon av Wordpress. Mange flere muligheter og themes å velge mellom, slik at man kan skille seg ut litt mer og faktisk få en website fremfor en ren blogg. Dessuten er det veldig mange gratis plugins man kan bruke for å skreddersy det hele. Anonymous poster hash: ebeba...14f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 wordpress.com. Enorm kontroll på egen blogg. - unngår for all del blogg.no. Der får du ALLTID, på ALLE innlegg hele tiden kommentarer som, "fin blogg. kommenter tilbake?". Anonymous poster hash: 74f59...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå