AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg skrev jo om han naboen min jeg skulle møte på lørdag, som jeg har snakket en del med i sommer og møttes litt, vi er på flørtern tror jeg, da vi snakker mye og smiler mye m hverandre. Saken er jo: han skulle ta kontakt på lørdag og det gjorde han ikke, hørte ikke noe fra ham. Men møtte han uten for her vi bor i i går og ble stående og snakke i 30 min væffal om fast og løst. Jeg har alltid merka en kjemi mellom oss og at vi liker hverandre. Jeg tok ikke noe kontakt med han siden jeg aldri hørte noe fra han den dagen. I går så nevnte han at han hadde dratt til en kompis den dagen vi skulle møtes, fordi det regna. Har tenkt mitt siden han aldri tok kontakt. Men synes det er så vanskelig dette her. Når vi har den kjemien som stemmer og jeg merker jo at han liker meg. Nå sitter jeg nesten å videre om jeg skal spørre OL vi skal møtes til helga:/Anonymous poster hash: 026d1...e77
guppy Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Vil gjerne lese den andre tråden din så jeg får bakgrunnshistorien, men finner den ikke - hva er tittelen? Skjønner du blir litt forvirret når du merker så god kjemi, og så plutselig hører du ikke noe.. Men er du sikker på at han ikke har kjæreste..??
me123 Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Er dette ok, heter den..ja sikker på at han ikke har kjæreste. Snakket litt m han idag, virker som han har hatt en sår historie med en eks, også mammaen til barnet hans, som ikke har vært så greit for ham. Kanskje han har blitt litt skremt tenker jeg? Jeg merker han ser på meg og smiler mye til meg. Vil ikke bli forpåtremgemde heller:/
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Virker som hver gang du har kontakt med denne fyren så skriver du ett nytt innlegg..Anonymous poster hash: bc18a...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå