Gå til innhold

Klosaks til hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken klosaks bruker dere? Og hvor ofte klipper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Millers klosaks, absolutt den beste jeg har hatt noen gang!

Prøver ofte som mulig, men blir ofte i glemme boken også.. :sjenert:

Skrevet

Millers <3 Har en hund som må klippes ukentlig, og en som klippes ca annenhver måned. Forskjellige raser med forskjellig fasong på poter og klør.

Anonymous poster hash: 82361...ea3

Skrevet

Jeg har Millers nå, men var i grunnen på utkikk etter en ny. Syns ikke Millers er så skarp som jeg foretrekker..

Skrevet

Har en hel drøss av forskjellig merke. Min hund er ikke veldig glad i å klippe klør (bombe), så jeg har dem liggende lett tilgjengelig slik at jeg kan ta en klo eller to når han er i "humør" til det.

Jeg har en liten hund, så jeg trives best med de som nesten ser ut som en kraftig saks, fremfor de voldsomme man gjerne må bruke på store hunder.

Anonymous poster hash: 214c7...37d
Skrevet

Merke og merke.

Pris borger gjerne for kvalitet. Jeg er ikke sikker på om jeg ville handlet på nettet, tanga skal ligge godt i handa di også.

Jeg klipper en gang i uka om vinteren, og en gang annenhver uke om sommeren - har med hvordan klørne slites.

Skrevet

Millers. Min liker ikke å få klippet klørne, men det var fordi de andre klosaksene ikke har vært skarpe nok.
Planen er å klippe hver uke, men hvis han har gått mye i fjellet og på stein så trenger jeg ikke å klippe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...