Gå til innhold

Barnesangen Tyggegummikongen Boppel på lydspor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har plutselig helt dilla på denne tyggegummisangen.. Men på youtube finnes den bare på dansk. har ellers googlet uten hell. Noen som vet om den finnes der ute som lydspor - altså at man kan høre på den?

Anonymous poster hash: a7ad3...27d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre.

Men nå kommer jeg til å ha den sangen på hjernen resten av dagen. :ler:

• Liker 2
Gjest Dønn_ærlig
Skrevet

Dessverre gitt men takk for at jeg fikk den på hjernen;-)

Skrevet

Datteren min har plutselig helt dilla på denne tyggegummisangen.. Men på youtube finnes den bare på dansk. har ellers googlet uten hell. Noen som vet om den finnes der ute som lydspor - altså at man kan høre på den?

"Tyggegummikongen Boppel, sitter i en gummipoppel. Synger tyggegummisanger, for to tyggegummislanger. I hans slott av tyggegummi (som man faktisk blir litt dum i) Sitter tyggegummikonen midt på tyggegummitronen. Alle folk går rundt og spiser, stekte tyggegummigriser. Og de får hvis de vil ha det – tyggegummisjokolade. De har tyggegummitunger – de får tyggegummiunger Går med tyggegummihatter, og har tyggegummikatter De har tyggegummistuer, fullt av tyggegummifluer. De har tyggegummiører – som kan vifte når de kjører."

"Tyggegummi-kongen Boppel

sitter i en gummi- poppel,

synger tyggegummi- sanger

for to tyggegummi- slanger.

I hans slott av tyggegummi

som man faktisk blir litt dum i,

sitter tyggegummikonen

midt på tyggegummitronen.

Alle folk går rundt og spiser

stekte tyggegummigriser

og de får - hvis de vil ha det-

tyggegummisjokolade.

De har tyggegummitunger.

De får tyggegummiunger,

går med tyggegummihatter

og har tyggegummikatter.

De har tyggegummistuer

fullt av tyggegummifluer.

De har tyggegummiører

som kan vifte når de kjører."

Har foreløpig ikke funnet lydspor

Anonymous poster hash: f38d5...19d

• Liker 1
Skrevet

Her kan du logge deg inn og lytte til lydspor av sangen http://misjonsforeningen.no/admin.php?page=article+item=easyworship_sanger

• Liker 1
Skrevet

Hva med å få noen til å spille den inn med gitar?

• Liker 1
Skrevet

Her kan du også lytte til sangen http://www.linernotes.com/o/1/7f86a1aa-a770-4183-98a7-f0be887f06c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...