AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Min date skriver kun litt om kveldene til meg, men ellers så synes jeg at han skriver veldig lite for tiden. Og da prøver jeg å skrive mindre. Så forløbig så har jeg ikke skrevet noe til han i dag, .. venter å ser om han skriver noe, Jeg liker han kjempegodt. Men er det normalt at man kan gå rundt en stund å ikke si noe... Altså må man skrive hver morgen for at det skal være interesse? eller kan man vente til utpå kvelden osv. ? Jeg vet jeg er interessert, men jeg er skeptisk til det at han skriver litt sjelden for tiden Han sier at han vil møte meg igjen osv, og at han liker meg, men jeg er usikker. Anonymous poster hash: 1fb6a...2de
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Er man skikkelig interessert tar man kontakt ofte fordi man ikke klarer å la være. Anonymous poster hash: 092aa...068 1
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Er man skikkelig interessert tar man kontakt ofte fordi man ikke klarer å la være. Anonymous poster hash: 092aa...068 tull! jeg greide da å motså å bombe exen min med meldiger hele dagen selv om jeg var interessert. jeg har da andre ting å prioritere. er fjortiser som ikke har et liv utenom det å skrive mld hele dagen med daten sin.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 tull! jeg greide da å motså å bombe exen min med meldiger hele dagen selv om jeg var interessert. jeg har da andre ting å prioritere. er fjortiser som ikke har et liv utenom det å skrive mld hele dagen med daten sin. Nei Jeg snakket ikke om å sende smser konstant, jeg skrev at man ikke kunne unngå å ta kontakt ofte. Anonymous poster hash: 092aa...068
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Nei Jeg snakket ikke om å sende smser konstant, jeg skrev at man ikke kunne unngå å ta kontakt ofte. Anonymous poster hash: 092aa...068 jo man kan faktisk det og likevel være interessert. det kalles å ha et liv utenom
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 jo man kan faktisk det og likevel være interessert. det kalles å ha et liv utenom Jeg tror du misforstår meg med vilje. Jeg snakker som sagt ikke om sms-chatting. Jeg snakker om å ta kontakt innimellom, om så bare for å sende en mms eller noe. Anonymous poster hash: 092aa...068
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Jeg tror du misforstår meg med vilje. Jeg snakker som sagt ikke om sms-chatting. Jeg snakker om å ta kontakt innimellom, om så bare for å sende en mms eller noe. Anonymous poster hash: 092aa...068 nei jeg har ikke misforstått deg. jeg er uenig i det du sier for jeg har flere eksempler på det motsatte
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 nei jeg har ikke misforstått deg. jeg er uenig i det du sier for jeg har flere eksempler på det motsatte Du er uenig i det du har bestemt deg for at jeg sier. Anonymous poster hash: 092aa...068
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Hvis han skriver hver kveld, så er da det ganske bra? Anonymous poster hash: fb8a2...77f
Daiquiry Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Hver dag, syns jeg. Med mindre man er veldig opptatt med noe. Alle har tid til å sende en tekstmelding.
Gjest krokodillen Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Hver dag, syns jeg. Med mindre man er veldig opptatt med noe. Alle har tid til å sende en tekstmelding. så om man ikke har kontakt hver eneste dag så er man ikke interessert?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Er man skikkelig interessert tar man kontakt ofte fordi man ikke klarer å la være. Anonymous poster hash: 092aa...068 Mens andre tar så lite kontakt som overhode mulig... Ingen fasit her.
Gjest krokodillen Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Du er uenig i det du har bestemt deg for at jeg sier. Anonymous poster hash: 092aa...068 Feil. Jeg er uenig i at msn må ta mest mulig kontakt ellers er man ikke interessert. Jeg er et eksempel på det motsatte
Gjest krokodillen Skrevet 15. august 2014 #14 Skrevet 15. august 2014 Mens andre tar så lite kontakt som overhode mulig... Ingen fasit her. What he said
Gjest incognita Skrevet 15. august 2014 #15 Skrevet 15. august 2014 Alle disse spillene.... kan man ikke bare kontakte hverandre når det faller seg naturlig? Om man er redd for å mase kan man skrive noe som ikke krever svar.. "tenker på deg", for eksempel. De fleste voksne har "et liv" med jobb og fritidsaktiviteter, men dersom man oppriktig er interessert i noen finner man tid til å tenke på og kontakte personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå