AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg har riktignok til dags dato bare fått én kommentar, og det var fra ei på 47 år som sa at jeg hadde "en STOR nese". I neste øyeblikk så sa hun at hun likte store neser fordi det gav ansiktet karakter... Jeg er en som sliter ganske mye med å akseptere nesen min (har ikke råd til operasjon), jeg vet den er stor og den har en myk "ball" nederst. Hjelper fint lite da å få det påpekt at den er stor... (Andre folk jeg har snakket med har sagt at den ikke er så stor som jeg selv tror.) Jeg fikk meg ikke til å si noe fordi jeg ble ganske paff og såret over at hun faktisk nevnte det, og jeg synes generelt det er en uting å kommentere andres utseende. Hvordan skal jeg egentlig reagere på sånt, og hvordan hadde du reagert? Anonymous poster hash: f9b22...a55 1
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Så gammel du ser ut, er du sikker på at du er 57, og ikke 47 år? Eller noe hadde jeg sagt tilbake. 1
Anoia Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg ville spilt overrasket, takket pent for at hun påpekte det og gitt henne komplimenter for hennes skarpe observasjonsevne 1
Hypnotica Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 1. Jeg ville vært ærlig og sagt at det var utrolig frekt av henne å kommentere, at du ikke liker kommentarer på utseende. Da er du den voksne og "oppdrar" henne litt. 2. Eventuelt sagt noe lignende som Gjest nevnte, f.eks "Ja, det er mye som gir ansiktet karakter, som alle rynkene dine". Men da er du jo på samme nivå som henne egentlig. Dessverre blir man oftest så perpleks i slike situasjoner, at man ikke får seg til å si noe som helst, og sitter igjen med såre følelser i en tid etterpå......
*Emma* Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jeg tror jeg rett og slett ville sagt at: "Ja jeg vet at den er stor og jeg har skikkelig komplekser for det. " 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå