AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Hvis daten min dumper meg foreks i kveld. Har dere tips til hva jeg skal gjøre for å takle dette best mulig, og ikke bli helt sønderknust? Hvordan skal jeg tenke? Hva skal jeg si til meg selv? Hva skal jeg gjøre på? Skal jeg sitte å skrive med andre menn med en gang? Eller skal jeg la det få tid? Anonymous poster hash: aa34e...5d9
Gjest constance90 Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Hvorfor tror du han kommer til å dumpe deg?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Det er nettopp derfor jeg holder meg unna menn, for jeg blir bare dumpet uansett.. Men det beste er vel å fokusere på andre ting! Trening, venner, volunteering, jobb etc. Anonymous poster hash: 90c9c...291
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Hvis daten min dumper meg foreks i kveld. Har dere tips til hva jeg skal gjøre for å takle dette best mulig, og ikke bli helt sønderknust? Hvordan skal jeg tenke? Hva skal jeg si til meg selv? Hva skal jeg gjøre på? Skal jeg sitte å skrive med andre menn med en gang? Eller skal jeg la det få tid? Anonymous poster hash: aa34e...5d9 Har du falt for ham da? Kanskje greit å huske at folk flest er absolutt ok, men absolutt ingen faller i alle andres smak. Det betyr ikke at det er noe galt med hverken den ene eller den andre, det betyr bare at man møtte en som man ikke falt i smak hos/møtte en som ikke falt i smak hos deg (velg fritt etter omstendighetene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå