Gå til innhold

Tips om hva jeg skal gjøre hvis han dumper meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis daten min dumper meg foreks i kveld. Har dere tips til hva jeg skal gjøre for å takle dette best mulig, og ikke bli helt sønderknust?

Hvordan skal jeg tenke? Hva skal jeg si til meg selv? Hva skal jeg gjøre på? :) Skal jeg sitte å skrive med andre menn med en gang? Eller skal jeg la det få tid?

Anonymous poster hash: aa34e...5d9
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Hvorfor tror du han kommer til å dumpe deg?

Skrevet

Det er nettopp derfor jeg holder meg unna menn, for jeg blir bare dumpet uansett.. Men det beste er vel å fokusere på andre ting! Trening, venner, volunteering, jobb etc.

Anonymous poster hash: 90c9c...291
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis daten min dumper meg foreks i kveld. Har dere tips til hva jeg skal gjøre for å takle dette best mulig, og ikke bli helt sønderknust?

Hvordan skal jeg tenke? Hva skal jeg si til meg selv? Hva skal jeg gjøre på? :) Skal jeg sitte å skrive med andre menn med en gang? Eller skal jeg la det få tid?

Anonymous poster hash: aa34e...5d9

Har du falt for ham da? Kanskje greit å huske at folk flest er absolutt ok, men absolutt ingen faller i alle andres smak.

Det betyr ikke at det er noe galt med hverken den ene eller den andre, det betyr bare at man møtte en som man ikke falt i smak hos/møtte en som ikke falt i smak hos deg (velg fritt etter omstendighetene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...