Gå til innhold

Han er for kjekk :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt bekymret for hva han kommer til og synes om meg når vi møtes. Han er ekstremt kjekk og veltrent. Har jobbet i militæret i 10 år og er derfor også over gjennomsnittet opptatt av trening. Jeg er ikke helt der. Han vet jo dette om meg, men jeg føler må komme meg i form fort som fy fram til vi skal møtes. Har jo god tid, da vi ikke kan møtes før om 5 måneder, siden jeg bor i utlandet. Føler meg også mindre pen enn han, og redd for at han kommer til å bli skuffa. Vi møttes for første gang for mange år siden, så vi har sett hverandre før, men jeg har nå blitt eldre og det synes - for å si det sånn. Vi snakker om å flytte sammen osv, men kjenner jeg gruer meg til dette pga det med utseende. Hva hvis han treffer en penere dame som han liker? Og det er garantert damer som prøver seg på han hele tiden. Blir sliten bare av å tenke på det.

Ikke så mye spørsmål, aner ikke hva jeg lurer på. Vet bare at jeg trengte å få dette ut, og at jeg må slutte å tenke slik jeg gjør..

Anonymous poster hash: 968e9...c6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begyn å trene, du rekker mye på 5 mnd.

• Liker 2
Skrevet

Kjør på.

• Liker 2
Skrevet

Ja, du trenger ikke å trene så mye. To ganger i uka holder. Du ser vel i utgangspunktet ganske bra ut, siden han liker deg, regner jeg med. Da trenger man bare stramme opp fisken litt.

Anonymous poster hash: 28ccf...84a
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke du som bestemmer om du er "pen" nok for han. Han er jo interessert er han ikke? Ikke sett begrensinger for deg selv.

Når det er sagt, å trene er aldri feil! Kanskje dette er motivasjonen du trenger til å holde treninga i gang.

• Liker 2
Skrevet

EHH... snakker om å flytte sammen... når du har møtt han en gang for mange år siden, plus at du er redd for at han ikke skal like din livstil.

Du kjenner han altså ikke godt nok til å vite om han liker din personlighet, og du skal flytte sammen med han.

Get real.

• Liker 4
Gjest Trollkarlen
Skrevet

EHH... snakker om å flytte sammen... når du har møtt han en gang for mange år siden, plus at du er redd for at han ikke skal like din livstil.

Du kjenner han altså ikke godt nok til å vite om han liker din personlighet, og du skal flytte sammen med han.

Get real.

Men han er jo så kjekk?! Er ikke det nok?!! :laugh::fnise:

Skrevet

Skal man bygge et forhold basert på utseende så er det forholdet dødsdømt og bortkastet tid.

Kanskje ganske het sex i begynnelsen, men det avtar når man finner ut man ikke har noe til felles.

Og som TS sa, gutten liker å trene og holde seg i form, noe jenta ikke likte

Skrevet

Hjelpes, nei.

Skrevet

Hahaha, elsker kvinneguiden. Hadde glemt hvor viktig det er å være fordømmende her. Men skjønner det litt ut fra hvordan jeg skrev, hadde nok himlet med øynene selv. Det skal sies at ikke alt er sagt i dette innlegget, og dere skjønner nok hvorfor. Sier tusen takk til dere som tok innlegget seriøst og som forstår at det er mer bak historien enn ordene i første innlegg :)))

• Liker 1
Skrevet

Det bunner jo i din egen usikkerhet. Ikke alle veltrente og kjekke/pene mennesker har dette som et krav hos sine partnere selv om de ser sånn ut selv. Har snakket med flere menn som selv er veltrente, men liker "litt å ta i" på damene. Hvis han liker deg så gjør han nok nettopp det.

Men hvis du føler deg bedre av å møte ham i en mer trent versjon av deg selv så er det jo bare å legge inn litt innsats. Mye kan skje på 5 mnd, og trening gjør godt både for kropp og selvfølelse.

Anonymous poster hash: a60fd...233
Skrevet

Begynn å trene, da styrker du selvfølelsen din!

Skrevet

Vet jeg høres veldig overfladisk ut, men som dere gjennomskuer handler jo dette mer om kropp. Er veldig redd for å skuffe han(på flere plan, evt alle), og det bunner jo i selvfølelsen min. Og som dere skriver hjelper trening på selvfølelsen, er godt for kropp og sjel, så er jo bare å sette i gang. Trenger å gjøre det for meg selv også. Tusen takk for forståelsen, ordene deres hjelper mer enn dere aner. Merker det her tærer skikkelig på :( Nesten så jeg har lyst å gi opp, bare for å ikke bli dumpa/såra.

Skrevet

Altså, om han har sett bilde av deg og vet at du ikke trener, har han vel ikke noe forventning om at han skal møte en fitness-babe. Og man vet jo aldri hva slags preferanser han har på utseende, bare fordi han er veltrent selv betyr ikke det nødvendigvis at det er det han ser etter i en parnter. Kanskje du er drømmedama sånn rent utseendemessig?:) Du kan jo selvsagt begynne å trene om du vil det for din egen del selvsagt, men sånn ellers tror jeg ikke du skal bekymre deg:)

Anonymous poster hash: a4cf5...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...