masekopp Skrevet 6. oktober 2014 #41 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg syntes ikke det skal " mye til" før stroppløse kjoler ser fælt ut. Jeg er er en str. 34-36, og litt trent, men syntes ikke stroppløse blir fint på meg heller da disse kjolene har en tendens til å dytte opp uant fett ( korset kjoler) så blir det bare fælt. Jeg syntes også det er en uting med bare skuldre i kirken....Anonymous poster hash: 12eed...4a0 Jeg har ikke "uant" fett noe sted. Jeg er tynn og trente veldig mye inntil jeg skadet ryggen, så er vel stram og grei i fisken. Kjolen min er vel heller ikke sånn at den presser så mye likevel, den er jo sydd i rett størrelse. Ellers skal ikke jeg gifte meg i kirken, så blir ikke noe skuldre-uting å tenke på der Jeg skal gifte meg ute på sommeren, og da syns jeg vel bare skuldre er helt ok )
Jolene Skrevet 6. oktober 2014 #42 Skrevet 6. oktober 2014 Nå er jeg kanskje både ung og blond og har ikke gått så mye i kirken....men hvorfor er det ikke respektabelt å vise skuldre i kirken? Fordi man skal se respektfull ut i kirken. Fra gammelt av skulle kvinner se ut som de var verdige. Bare skuldre henger igjen fra det. Det å gå i kirken skal ikke være sexy, derfor skal ikke klærne være sexy. Jeg tenker mitt om en brud har bare skuldre i kirken, det passer seg liksom ikke. Det blir det samme som om gjestene hadde skullet komme med en hvit eller rød kjole. Kan lese mer her.
Gjest Anubiel Skrevet 6. oktober 2014 #43 Skrevet 6. oktober 2014 Altså, alle stroppeløse kjoler har ikke korsett heller. Min hadde glidelås og måtte derfor sitte perfekt, hadde det vært noe fett som tøt her og der så hadde glidelåsen sprukket Ellers så hadde jeg egentlig en motvilje mot stroppeløse selv, men det løste jeg ved å ha over en blondebolero i kirken.
Ymra Skrevet 6. oktober 2014 #44 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er av dem som aldri har likt stroppeløse kjoler - selv ikke da de var mest på moten. Uansett hva det er av snitt, blonder og bånd, så synes jeg de blir veldig like, og tenker bare "stroppeløs kjole"… Føler også det er veldig få som kler det veldig godt - sett alt for mange bruder der ting liksom "henger over". Og så har jeg sett mange bilder der det ser ut som bruden fryser - stroppeløs kjole uten noe over, ute midt på vinteren eller tidlig i april. Synes alt blir mye bedre med en bolero. Men som alle kjole-diskusjonene fra før - hver sin smak! 1
Gjest Tigress Skrevet 8. oktober 2014 #45 Skrevet 8. oktober 2014 Smak og behag. Jeg vil ikke ha en klassisk hvit kjole som alle har. Jeg vil ha noe som ikke alle har. Jeg har kanskje en helt annen stil enn deg og det får du bare leve med. Men du ser vel at kjolen må sys om for at den skal sitje pent? Kjolen var dritkul, men han er jo for liten til deg over bringa (heldige du som har frontparti!). Med så flott timeglasfigur som du har vil det vere trist om ikkje han passar skikkeleg. Det er nok berre å fikse hjå sydama. Det er vel betre å få tilbakemelding om det no, før du gifter deg, enn etterpå?
FrixyGirl Skrevet 8. oktober 2014 #46 Skrevet 8. oktober 2014 Men du ser vel at kjolen må sys om for at den skal sitje pent? Kjolen var dritkul, men han er jo for liten til deg over bringa (heldige du som har frontparti!). Med så flott timeglasfigur som du har vil det vere trist om ikkje han passar skikkeleg. Det er nok berre å fikse hjå sydama. Det er vel betre å få tilbakemelding om det no, før du gifter deg, enn etterpå? Som jeg har skrevet i tidligere innlegg her har jeg skrevet at den skal sys litt. Nå har jeg også har en operasjon på puppene pga rygg og nakkeplager har jeg redusert str på frontpartiet så kjolen må sys inn også der.
Gjest Tigress Skrevet 8. oktober 2014 #47 Skrevet 8. oktober 2014 Som jeg har skrevet i tidligere innlegg her har jeg skrevet at den skal sys litt. Nå har jeg også har en operasjon på puppene pga rygg og nakkeplager har jeg redusert str på frontpartiet så kjolen må sys inn også der. Og då blir kjolen superknall! Kult at du skal ha hanskar (eller var det berre prøvebildet?), og at det er litt anna enn berre kvitt. Kudos for originalt val!
FrixyGirl Skrevet 8. oktober 2014 #48 Skrevet 8. oktober 2014 Og då blir kjolen superknall! Kult at du skal ha hanskar (eller var det berre prøvebildet?), og at det er litt anna enn berre kvitt. Kudos for originalt val! Jeg skal ha hansker uten fingre og som skal være svarte Tusen takk
Gjest Tigress Skrevet 9. oktober 2014 #49 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skal ha hansker uten fingre og som skal være svarte Tusen takk Er det du som skal ha det på Fetsund lenser? Eg bur på andre sida av vassputten, så då skal eg sjå over og krysse fingrane for flott ver. Det er knakande fint på lensene, altså!
FrixyGirl Skrevet 9. oktober 2014 #50 Skrevet 9. oktober 2014 Er det du som skal ha det på Fetsund lenser? Eg bur på andre sida av vassputten, så då skal eg sjå over og krysse fingrane for flott ver. Det er knakande fint på lensene, altså! Ja det er jeg som skal ha det på Fetsund lenser. Og satser på at det blir bra vær. Får vi samme vær som i år blir jeg fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå