Gå til innhold

Stroppeløs brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ekstremt veltrent nei. Haha, absolutt ikke.

Jo absolutt hahaha.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo absolutt hahaha.

heheh nope.

Skrevet

heheh nope.

Selvsagt er det opp til enhver om de vil se bra ut :)
Skrevet

Selvsagt er det opp til enhver om de vil se bra ut :)

Jeg vet ikke med deg, men de fleste slanke personer har ikke fett som "tyter" ut. Kanskje du har det, men ikke jeg.

Skrevet

Synes stroppeløse kjoler er veldig kjedelige, men det er fordi jeg kun har sett de som det ikke er noe spesielt med. Bare hvitt "laken", uten blonder eller andre greier.

Alle de jeg har sett med stroppeløs har dessuten gått rundt hele kvelden og dratt opp kjolen hvert femte minutt, og det må være sykt irriterende for bruden.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men de fleste slanke personer har ikke fett som "tyter" ut. Kanskje du har det, men ikke jeg.

Ok :)
Skrevet

Synes stroppeløse kjoler er veldig kjedelige, men det er fordi jeg kun har sett de som det ikke er noe spesielt med. Bare hvitt "laken", uten blonder eller andre greier.

Alle de jeg har sett med stroppeløs har dessuten gått rundt hele kvelden og dratt opp kjolen hvert femte minutt, og det må være sykt irriterende for bruden.

http://belleamie.no/vaar-kolleksjon/maggie-sottero

Veldig kjedelige?!

Skrevet

Har sett endel sånne jeg og. Men det har også vært ganske lett å se at kjolene deres ikke har vært riktig str- eller ikke tilpasset riktig. Har sett endel hvor jeg virkelig tenker :hvorfor sa ikke sydama i butikken at denne måtte tilpasses- den er åpenbart feil i størrelsen....

Min var stroppeløs og satt som støpt. Ikke måtte jeg dra i den og ikke var det valker. (Jeg ville likevel ikke valgt det samme i dag ;) )

Skrevet

Om du leste hele innlegget mitt har jeg skrevet: "Synes stroppeløse kjoler er veldig kjedelige, men det er fordi jeg kun har sett de som det ikke er noe spesielt med. Bare hvitt "laken", uten blonder eller andre greier." :)

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg skulle ikke ha stroppløs, fordi "alle" har det. Men jeg endte opp med det likevel, fordi de rett og slett så bedre ut på meg. Prøvde mange med blondeermer, men det ble ingen wow-følelse. Selv i den jeg hadde siklet på lenge på nett!

Men! Skal være enig i at det er en haug med bruder som godt kunne ha valgt noe annet, eventuelt i alle fall ha tatt turen innom skredderen og ikke bare satset på at "den har snøring, så da passer den uansett"

Skrevet

Jeg har også en tatovering som kommer til å være delvis skjult av kjolen min.

Den kjolen sitter jo helt forferdelig! Håper virkelig den skal sys til din kropp. Jeg ville ha foretrukket en brud i en enkel stroppløs kjole en en slik med rosetter!! Det er faktisk grisestygt!

Anonymous poster hash: 99260...f59

• Liker 4
Skrevet

Den kjolen sitter jo helt forferdelig! Håper virkelig den skal sys til din kropp. Jeg ville ha foretrukket en brud i en enkel stroppløs kjole en en slik med rosetter!! Det er faktisk grisestygt!

Smak og behag. Jeg vil ikke ha en klassisk hvit kjole som alle har. Jeg vil ha noe som ikke alle har. Jeg har kanskje en helt annen stil enn deg og det får du bare leve med.

• Liker 6
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan kan du si noe slikt? Skam deg!!! Dette er en bride to be som for det første, sikkert er kjempefornøyd med kjolen sin og for det andre, har jobbet hardt med å komme inn i den! Sitte der under anonym bruker å slenge dritt til folk!!! Skulle du først være så slem å si til henne at kjolen sitter forferdelig på henne (som den absolutt ikke gjør, herregud!), så kunne du i det minste kommet fram fra det anonyme skjoldet ditt. Når folk kan være anonyme på nett så eier de faen meg ingen skam. Dette er hvorfor jeg kun pleide å skrive under AB før, fordi folk var så himla slemme her inne, nå har jeg begynt å bruke brukeren min, å hva får jeg? Så utrolig mye mer hets enn hva jeg fikk under AB. Hva feilier det dere? Vi er kvinner sammen på et forum for å støtte og hjelpe hverandre, tenk dere om før dere fornærmer hverandre og sier sårende ting. Og til den kommende brud, jeg digger kjolen din og er dødsmissunnelig fordi du har fått så fin kropp og at du skal gifte deg! Håper ikke noen idioter på nettet ødelegger synet på din kjole. :hug:

• Liker 9
Skrevet

Ekstremt veltrent er jo å ta veldig i da.. Naturlig slank/tynn eller noe trent holder vel rikelig. Man disser jo ikke før man er vel utrent.

Jeg syntes ikke det skal " mye til" før stroppløse kjoler ser fælt ut. Jeg er er en str. 34-36, og litt trent, men syntes ikke stroppløse blir fint på meg heller da disse kjolene har en tendens til å dytte opp uant fett ( korset kjoler) så blir det bare fælt. Jeg syntes også det er en uting med bare skuldre i kirken....

Anonymous poster hash: 12eed...4a0

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes ikke det skal " mye til" før stroppløse kjoler ser fælt ut. Jeg er er en str. 34-36, og litt trent, men syntes ikke stroppløse blir fint på meg heller da disse kjolene har en tendens til å dytte opp uant fett ( korset kjoler) så blir det bare fælt. Jeg syntes også det er en uting med bare skuldre i kirken....

Anonymous poster hash: 12eed...4a0

Veldig enig med deg. Flere burde dekke til skuldrene i kirken. Skal man først ha det i kirken kan man i det minste se litt respektabel ut.

Skrevet

De fleste slanke personer har det jo, når du snører på dem en korsett....

Skrevet

Veldig enig med deg. Flere burde dekke til skuldrene i kirken. Skal man først ha det i kirken kan man i det minste se litt respektabel ut.

Nå er jeg kanskje både ung og blond og har ikke gått så mye i kirken....men hvorfor er det ikke respektabelt å vise skuldre i kirken? :sjenert:

Skrevet

De fleste slanke personer har det jo, når du snører på dem en korsett....

Japp, det er helt sant. Jeg har snørt inn alle størrelse fra xxs til xxxl og alle får det av kosetter. Sånn er det bare. Huden er jo fleksibel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...