Gå til innhold

Stroppeløs brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal alle gite seg i stroppeløse brudekjoler? Jeg ser på finn.no, og nesten alt er med tube overdel. Hvorfor?

Anonymous poster hash: ce87b...fea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha helt stroppløs kjole. Men vet det er ganske populært. Jeg har en kjole der "stroppene" går rundt skulderene mine (profilbilde). I og med at jeg gifter meg i kirken vil jeg føle meg "påkledd" om du skjønner

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal heller ikke ha stroppeløs kjole. Jeg tror ikke det kler meg.

Når man ser på kjendisene som har giftet seg i sommer, har det ikke vært mye stroppeløst. Unntaket er vel Fru Riise nr. 3 ;)

Jeg kunne tenkt meg å sett nærmere på kjolen din FrixyGirl. Den ser spennende ut :)

Skrevet

A-line skjørt med tubeformet topp. Og håret delvis oppsatt, gjerne med litt krøller i endene. 9 av 10 norske bruder ser slik ut. Gjesp.

Anonymous poster hash: 68364...642
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det VAR jo veldig moderne med stroppeløse kjoler så det henger vel igjen en del enda sikkert....

Da jeg giftet meg for 7 år siden var det BARE stroppeløst omtrent. Og jeg valgte også det for jeg syns de var MYE finere enn de kjolene som ikke var stroppeløse. Tror en del kanskje er litt stuck i gamle moter og ikke helt får med seg at det skjer ting også på brudekjolemote-fronten :)

Nå er det jo kommet så sinnsykt mye fint med blonder blant både med korte og lange ermer at om jeg skulle giftet meg nå ville jeg aldri valgt stroppeløs :)

Endret av *Emma*
Skrevet

Jeg gjør det fordi den jeg likte var stroppeløs og fordi jeg har tatoveringer som ser finest ut når det ikke er stropper midt på. :P

Gjest Enhjørning
Skrevet

Det kommer vel helt an på hva man liker, samt litt hva som er "in". Føler jeg kler stroppeløse kjoler veldig godt så blir nok det om jeg gifter meg en gang :)

Skrevet

A-line skjørt med tubeformet topp. Og håret delvis oppsatt, gjerne med litt krøller i endene. 9 av 10 norske bruder ser slik ut. Gjesp.

Anonymous poster hash: 68364...642

Helt enig!

Anonymous poster hash: ca11c...e27

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes egentlig det er lite kledelig med stroppeløs kjole.

Den skal sitte virkelig som et skudd om det skal se bra ut! Nesten alltid er de litt for stramme, sånn at det "tyter" under armene og på ryggen eller så er kjolen for stor, og det ser ut som en form som ikke kroppen fyller..

Anonymous poster hash: ca11c...e27

• Liker 2
Skrevet

Jeg giftet meg ikke i stroppløs kjole, det var aldri aktuelt heller.

Skrevet

For å kunne bruke stroppløs bør man være ekstremt veltrent, ellers så vil det fremheve alt av sideflesk og under armen flesk. Aldri skjønt hva som er sexy med fett som tyter ut?! Dessuten får det puppene til å se grusomme ut, fordi tyngdekraften+hjelp av kjolen drar de ned. Hvorfor noen ikke vil se vakre ut på bryllupsdagen er for meg merkelig. Ville heller valgt en kjole som fremhevet det positive med kroppen min enn motsatt for å si det slik :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skal heller ikke ha stroppeløs kjole. Jeg tror ikke det kler meg.

Når man ser på kjendisene som har giftet seg i sommer, har det ikke vært mye stroppeløst. Unntaket er vel Fru Riise nr. 3 ;)

Jeg kunne tenkt meg å sett nærmere på kjolen din FrixyGirl. Den ser spennende ut :)

Jeg har også en tatovering som kommer til å være delvis skjult av kjolen min.

post-42761-14487_thumb.jpg

Endret av FrixyGirl
Skrevet

For å kunne bruke stroppløs bør man være ekstremt veltrent, ellers så vil det fremheve alt av sideflesk og under armen flesk. Aldri skjønt hva som er sexy med fett som tyter ut?! Dessuten får det puppene til å se grusomme ut, fordi tyngdekraften+hjelp av kjolen drar de ned. Hvorfor noen ikke vil se vakre ut på bryllupsdagen er for meg merkelig. Ville heller valgt en kjole som fremhevet det positive med kroppen min enn motsatt for å si det slik :)

Nå kan jeg ikke svare for andre her, men i mitt tilfelle så er jeg veltrent og tynn, har ikke fett som tyter ut, har små pupper som ser akkurat lik ut i stroppeløs som hva som helst annet...

"Hvorfor noen ikke vil se vakre ut på bryllupsdagen er for meg merkelig"

For meg fremhever jo den stroppeløse kroppen min. På deg høres det jo ut som alle ser jævlig ut i stroppeløs kjole. :P

• Liker 1
Skrevet

Nå kan jeg ikke svare for andre her, men i mitt tilfelle så er jeg veltrent og tynn, har ikke fett som tyter ut, har små pupper som ser akkurat lik ut i stroppeløs som hva som helst annet...

"Hvorfor noen ikke vil se vakre ut på bryllupsdagen er for meg merkelig"

For meg fremhever jo den stroppeløse kroppen min. På deg høres det jo ut som alle ser jævlig ut i stroppeløs kjole. :P

Da foreslår jeg at du leser innlegget mitt en gang til. Jeg skrev nemlig:

For å kunne bruke stroppløs bør man være ekstremt veltrent, ellers så vil det fremheve alt av sideflesk og under armen flesk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også en tatovering som kommer til å være delvis skjult av kjolen min.

Kjolen din er flott! :-D

Jeg har ikke kropp til tubekjole eller stroppeløs, hvis jeg skal ha brudekjole en gang så må det bli noe som ligner den FrixyGirl har.

Anonymous poster hash: d57e0...f59

Skrevet

Kjolen din er flott! :-D

Jeg har ikke kropp til tubekjole eller stroppeløs, hvis jeg skal ha brudekjole en gang så må det bli noe som ligner den FrixyGirl har.

Anonymous poster hash: d57e0...f59

Tusen takk :) Må nok sy den inn litt før bryllupet. Men blir ikke den største kostnadden. Da jeg har noen kg å ta av før bryllupet. Men er ikke så mye igjen. Skal ta av 5 kg til. Da jeg veide 30 kg mer i fjor og hadde aldri fått på meg noe slikt 😂

• Liker 2
Skrevet

Skal ikke ha stroppeløs, er lei av at alle har det, skal velge noe annet som passer meg mye bedre :)

Anonymous poster hash: e51ee...783
Skrevet

Da foreslår jeg at du leser innlegget mitt en gang til. Jeg skrev nemlig:

Ekstremt veltrent er jo å ta veldig i da.. Naturlig slank/tynn eller noe trent holder vel rikelig. Man disser jo ikke før man er vel utrent.

Skrevet

Ekstremt veltrent nei. Haha, absolutt ikke.

Skrevet

Jeg hadde stroppeløs med hjerteformet utringing og var veldig fornøyd med kjolen. Fikk ikke valker (er ikke syltynn, str US 6, og ja, jeg trener). Nei, hadde ikke håret delvis oppsatt.

Jeg valgte kjolen fordi den så bra ut på meg og fordi jeg følte at den kjolen var den som var mest meg. Da hadde jeg prøvd en del andre kjoler, både med erm og andre stroppeløse... og jeg kledde nok stroppeløse best. Jeg kunne aldri valgt en kjole med blonder, rett og slett fordi blonder ikke passer til den jeg er.

Hver og en må jo få velge det de synes passer best selv, det blir litt dumt å skjære alle over en kam.

Anonymous poster hash: b3cea...b28
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...