Gå til innhold

Små pupper er moderne

Fremhevede innlegg

Skrevet
En liten ting til;

Hvis dere er så fornøyd med puppene deres, hvorfor henge seg opp i det pusebaby skrev???

Jeg ER jo ikke det.... :roll:

Det skrev jeg temmelig ettertrykkelig i det første lengre innlegget mitt. Jeg har grått etter butikkrunder for å finne klær - og særlig undertøy, Har måtte svelge ydmykelse på ydmykelse av kommentarer fra butikkpersonale og andre, har hatet meg selv og kroppen min (les: puppene) og vurderer en brystreduksjon.

Derfor gjør det nødvendigvis ekstra vondt når noen som øyensynlig er skapt heldigere enn meg rakker ned på meg fordi jeg IKKE er heldig.... akkurat som jeg har bedt om å se slik ut.

See?

Enhver har rett til å ytre en mening gjest - og så lenge du evner å uttrykke den i vettuge ordelag så kan du jo mene hva du vil for meg, men det gjør vondt når folk føler de er nødt til å benytte seg av et nærmest trakasserende språk for å beskrive sine preferanser...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner jo nå hvorfor dere som er her inne er imot undertøysbilder som morgengave, og også hvorfor deres kjærester helst ikke vil ha det.........

Ikke like pent med undertøysbilder av småfeite damer med hengepupper.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg skjønner jo nå hvorfor dere som er her inne er imot undertøysbilder som morgengave, og også hvorfor deres kjærester helst ikke vil ha det.........

Hæ....? :klø:

Skrevet

Jeg var nå for undertøysbilder som morgengave jeg - men var ikke det en helt annen tråd...? :roll:

Gjest Poirot
Skrevet

Har ikke hengepupper. Har spretne faste bryster i str 70 C.

Gjest Ethereal
Skrevet

Var det noen som så "Kroppen min" på NRK2 i går kveld???? en film mange hadde hatt godt av å se...

Gjest Poirot
Skrevet
Var det noen som så "Kroppen min" på NRK2 i går kveld???? en film mange hadde hatt godt av å se...

Sett den før. Bra den, ja.

Bare synd ikke klærne er tilpasset min kropp....

Skrevet

Ånei, gikk jeg glipp av den?! Den hadde jeg så lyst til å se!!! :-(

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg så bare slutten, men den fikk meg til å tenke. Jenter og kvinner lever et liv der mye energi blir brukt på å være fiende med kroppen sin i stedet for å elske den for alt det bra den gir. Der kjente jeg meg igjen! En dag er jeg for tynn (ribbeina vises), en dag er magen oppblåst, en dag er jeg for muskuløs slik at jeg aldri kan gå i shorts....Uff...

Gjest Lompa
Skrevet

Jisses så mange negative, ondskapsfulle gjester det er her for tida da???!!

Er det små utmagra skjeletter som har fått beskjed at en mann om at de heller vil ha en KVINNE med runde,frodige former som er myke og gode å ta i,tro?

Skrevet
Jeg så bare slutten, men den fikk meg til å tenke. Jenter og kvinner lever et liv der mye energi blir brukt på å være fiende med kroppen sin i stedet for å elske den for alt det bra den gir. Der kjente jeg meg igjen! En dag er jeg for tynn (ribbeina vises), en dag er magen oppblåst, en dag er jeg for muskuløs slik at jeg aldri kan gå i shorts....Uff...

Det er så sant... Trist egentlig at vi bruker så mye krefter på det... :-?

040904 - ikke la deg trekke ned på et nivå der du kaster skitt tilbake. Det gagner ingen... :wink:

Gjest Lompa
Skrevet

Jeg vet,Suzy...Men jeg blir så frustrert, særlig når jeg undres om "gjestene " virkelig er gjester eller faste brukere som ikke tør stå for det. Et visst katteskinn som ertet på seg mange her er da i det minste fast bruker, så en kan jo si hun har mer mot enn "gjestene" i så fall...Sånt som dette er så gjennomført ondskapsfullt og unødvendig!

Skrevet
Jeg vet' date='Suzy...Men jeg blir så frustrert, særlig når jeg undres om "gjestene " virkelig er gjester eller faste brukere som ikke tør stå for det. Et visst katteskinn som ertet på seg mange her er da i det minste fast bruker, så en kan jo si hun har mer mot enn "gjestene" i så fall...Sånt som dette er så gjennomført ondskapsfullt og unødvendig![/quote']

Helt klart - men det er ikke annet å gjøre enn å stå for sitt eget syn og være kald.

All ære til Pusekatten som står for meningene sine :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ER jo ikke det.... :roll:

Mener jeg leste at det var noen av dere som elsket puppene sine..

Skrevet

Mener jeg leste at det var noen av dere som elsket puppene sine..

Det går an å reagere på vegne av andre, selv om en selv ikke tar seg nær av det. Skal man bare ignorere sårende uttalelser selv om de ikke angår en selv?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det går an å reagere på vegne av andre, selv om en selv ikke tar seg nær av det. Skal man bare ignorere sårende uttalelser selv om de ikke angår en selv?

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil bare gi en stor :klem: til dere brystfagre.

(har en søster som sliter med det samme)

Skrevet

Huh?

Er det blitt en stakkars-dere/oss-med-store-pupper-tråd?

Gjest Gjesta
Skrevet

Vendingen denne tråden har tatt, har rett og slett gjort meg skikkelig forbanna!

:veldigsur:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...